![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Veiligheidsschoenen beschermen je voor zover ik weet tegen de gangbare allerdaagse ongelukjes. Tegen extreme omstandigheden helpen dit soort schoenen doorgaans ook niet. Trouwens, kisten hebben toch ook een wat verstevigde neus? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Hard karton/papier, dacht ik. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Mijn collectie: - 3 paar kisten - Nike Air Max uit 1994 Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Volgens mij ook. Dat wordt dan op den duur ook wel zacht. Lijkt mij dus geen plastic oid. Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Nu we het er toch over hebben, ik het nog 2 paar 14 gaats Alpha boots te koop, iemand interesse? Against God and Government ![]() |
|
quote: Klopt, maar eerder werkte het dus in extreme situaties averechts (afgehakte tenen). Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Je kunt het zo veilig maken als je zelf wilt, maar prijs en gewicht spelen ook een rol. Daarbij moet je ook kijken hoe vaak een zwaar object op je tenen valt. En de term kunststof is idd een beetje breed. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
* Doc Martens * Van Liers * "Floris" Van Bommel sneakers * Fallen skateschoenen * Etnies skateschoenen * Timberland Open Air Jezus Nikes * Hardloopschoenen (Saucony) * Een hele berg afgetrapte gympen/ sneakers. De laatste tijd loop ik vooral op die "Floris" krengen. Ik vind ze er fantastisch uitzien en ze lopen en drummen heerlijk. Staat goed onder jeans maar ook onder een kostuum, helemaal goed. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 15-07-2007 21:36] ![]() |
|
Foto. ![]() |
|
- Nieuwe Vans - ouwe Vans (kapoooot maar lopen heerlijk) - kapotte kistjes (voor drassige festivals) - nieuwe kistjes - slippers - ballerina's met polkadot - ballerina's met skull - laarzen You suck and that's sad ![]() |
|
Kisten, maar wil die laarzen met spikes van Dimmu Borgir T_T ![]() |
|
quote: Ik heb ook schoenen van van Bommel, goeie dingen inderdaad. ![]() ![]() |
|
T_T I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
ik loop meestal op combats die tot net boven de enkel komen, die waren gratis, dus heb ik ze maar aangenomen, ze lopen wel erg goed ![]() putting the laughter in manslaughter since 1991 ![]() |
|
Hmm.. - Doc Martens laarzen (van die hooooge) - 2 paar kisten - Le coq sportif zwarte gympen - Een hele berg teenslippers in allerlei kleurtjes en motiefjes - Knalrode glimmende zomerschoenen - Zwarte leren laarzen tot aan de knie met een lage sleehak Oja en dagelijks draag ik naar het werk mijn zwarte gympen of mijn Doc Martens laarzen en zo nu en dan mijn kisten. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 10-12-2007 20:32] ![]() |
|
K-Swiss Reebok En uh, SPNX ofzo ![]() |
|
Boeiend. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
[quote]Op 16 juli 2007 13:05 schreef killerbarbie het volgende: - kapotte kistjes (voor drassige festivals) Lijkt me niet echt relaxed zeikt het water en de modder doorheen, kun je beter goeie kisten of laarzen meenemen. Heb ik zelf aan den lijve mogen ondervinden op PSOA 2007 ![]() an evil incarnation of DEATH! ![]() |
|
Uh.. Nederlandse legerkistjes 14-gaats Dr. Martens 20-gaats Underground kisten Leren geile gothic boots met hoge hak ![]() Zwarte kniehogelaarzen met witte stiksteek Bruine kniehogelaarzen Zwarte halfhoge laarzen met gespen (maar die zijn nu echt té verrot) Zwarte enkellaarsjes Zwarte ballerina's met glittertjes Zwarte lakpumps Nette zwartleren instapschoentjes met hak Zwarte gympen Legergroene gympen 2 paar teenslippers Een gewoon paar slippers Zwarte plateausandalen Zwarte plateauschoentjes Adidas tennisschoenen ![]() Uhm.. en verder weet ik het eventjes niet. Ik zoek nog wel een hoop laarzen, zoals New Rocks, Slush', rijglaarzen en veterlaarzen. Allen kniehoog uiteraard. ![]() |
|
Kisten afgetrapte nikes afgetrapte goedkope gympies om te drummen nette schoenen slippers ![]() |
|
Oh, ik vergat nog een paar bruine laarzen zonder hak. ![]() |
|
Ik draag altijd kisten, tenzij het echt warm is, dan ga ik over op Teva's. ![]() come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
Mijn collectie: - Zwarte laarzen met hak (cm of 9) - Zwarte laarzen met hak (cm of 5) - Zwarte laarzen met gespen, zonder hak - Zwarte laarzen 14gaats - Bruine laarzen - Zwarte Blue Havens - Bruine ballerina's - Bruin/Bronzen All Stars - Een berg sandalen - Een paar formelere schoentjes ![]() |
|
kisten en pumas ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |