![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
damn je was me voor ![]() I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
'k heb alleen kisten aan tijdens festivals... dan zijn ze ideaal ! ![]() I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
quote:jah ga echt op naaldhakken naar een festival.... tuurlijk heb je dan kisten of iets dergelijks aan ![]() |
|
Ik heb gewoon zwarte half hoge schoenen ofzo. Had tegen mijn moeder gezegd dat ik schoenen nodig had en zei dat het gewoon goeie stevige leren schoenen moesten zijn die dus ff meegaan, en zij kwam daarmee terug naar huis, en ze pasten ![]() Verder heb ik nog sportschoenen van 5 euro per paar voor de gym en heb ik voor het werk nog schoenen gekregen, gewoon lage normale hoogte schoenen met stalen neuzen. Maar voor dagelijks gebruik dus gewoon maar 1 paar. Niet moeilijk doen als het makkelijk kan. ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
quote: ![]() ![]() I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
quote: Lach maar met mij ![]() ![]() |
|
New Rocks ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Ik vraag me af hoe m'n kisten gaan verslijten op Graspop ![]() ![]() |
|
Bergschoenen en kistjes. Lekker handig. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Pff ... lekker boeiend om 1000 verschillende mensen "kisten" te zien roepen. Ik heb veel te veel schoenen, wel 6 paar whaha ... Van gympen tot kisten tot werkschoenen tot dr. martins tot boots... Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
quote:En dan zelf ook 'kisten' roepen. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
bergschoenen heb ik inderdaad ook nog, helemaal kapotgelopen in frankrijk in de bergen ![]() ![]() |
|
ik draag steeds combats, nog steeds de beste schoenen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 19-03-2003 23:21] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ze liggen in een doos vol stof overigens ![]() Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
Mijn vader was overigens ook schoenmaker...zeer handig ![]() ![]() |
|
Ik heb kisten (goh ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 20-03-2003 1:06] ![]() |
|
6 paar kisten 2 paar jungle boots 1 paar Meindle Para Pro 1 paar Blackstone safety shoes 2 paar nette stappers 3 paar nike's air max. 1 paar free climb shoes loop het meeste op de jungle boots en de blackstone's ![]() |
|
-skateschoenen -Dr. Martens -van Lier nette schoenen -Nike jezusnikes (van die trendy gevallen...) verder nog een lading bij de verbouwing van mijn huis moedwillig verklootte schoenen ![]() ![]() |
|
- Dr Martens - Lonsdale kisten; hoog model - Skateschoenen - nette schoenen ![]() Ik vind alle trendy schoenen meestal spuuglelijk... ![]() Don't blush when I rip you open ![]() |
|
Kisten ![]() ![]() Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
Heb alleen kisten ![]() ![]() |
|
ik vind wel dat ik een beetje veel schoenen heb op het moment, maar de meeste heb ik al en aantal jaren. - Kisten (natuurlijk) - DR Marten nep kisten (tenminste wat daar nog van over is) - Laarzen kuithoog - Laarjes enkelhoog - gympies (zwart esprit) - Allstars, hoge blauwe - nette hak schoentjes - nette lage schoentjes - hoge zomerschoentjes, maar die draag ik eigenlijk nooit) ![]() |
|
kaplaarzen ![]() |
|
quote: toch wel rubberen kaplaarzen hoop ik ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |