![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: maar... maar.... het blijven toch trutten dingen ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
nee ook geitenwollen sokken verplicht ![]() Inkoppertje ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
hmpf ik word gepest omdat ik Jezus Nikes heb :/ ![]() |
|
vind je het gek ? ![]() |
|
quote: idd, Get A Life ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Dunne_Hein op 27-06-2003 0:13] I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
ik heb het beste met je voor, maar je had het ons niet moeten vertellen, sorry.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
ik heb ook schoenen ![]() |
|
auw godverdomme...die *** laarzen!!! ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
ik denk dat ik maar ga sparen voor deze boots ![]() http://members.lycos.nl/slinger182/ItemPage.php?productId=35 Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! ![]() |
|
quote: Jaaa ![]() Ik kan er alleen niet op lopen, dan ga ik op m'n bek. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
pff die hakken ik zou er nog geen 3 meter op kunnen lopen hehe doe maar gewoon kisten ![]() |
|
Voor de sandalenhaters: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=3961 (en ook voor de liefhebbers, natuurlijk) Touché, pussycat! ![]() |
|
ik loop altijd op kisten ![]() |
|
quote: Ik heb 1 paar kisten Enne.... Poetsen? wa's da? ![]() |
|
quote: zeker ook al niet in het leger gezeten, anders wist je het maar al te goed! Oud Vuil. ![]() |
|
Nog steeds kisten (die ik op mijn werk niet meer mag dragen omdat de schoonmaakster elke keer dat ik er geweest was een half uur lang de grond moest poetsen) en grijze skate schoentjes van Osiris ofzoiets. ![]() |
|
quote: Nee ik hoefde net niet meer. Jammer ik had wel graag hospik willen zijn... Als de pleuris uitbreekt lijkt me ledematen aan elkaar binden toch prettiger, dan voor je flikker geschoten worden. Zijn ook ME kisten, trouwens, geen legerkisten. ![]() |
|
Jaja, ik schop het 'schoenen'topic maar eens omhoog. Misschien domme vraag, misschien niet.. Maar: Zijn er nog legerkistjes te verkrijgen met stalen neuzen? Ik weet dat ze in 't leger niet meer mogen, maar ik ken een aantal mensen die ze nog dragen (buiten 't leger). Ik loop vaak op kistjes, maar vind 't zo lelijk dat na een tijd de neus af gaat platten. Met stalen neuzen heb je daar, lijkt mij, geen last van. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: En ja hoor, bijna anderhalf jaar later loop ik nog steeds op dezelfde schoenen. ![]() ![]() |
|
Kisten, poets van de scapino ![]() En een paar uberroege uberheerschende Admirals ![]() respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
*kuch* Wie heeft er antwoord op mijn vraag?? ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Mischien in Ommen bij "Douwe's Dump? Die heeft best veel van die shit geloof ik ![]() respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
quote: Weet ik, daar ben ik ook geweest voor 't paar kisten dat ik nu draag (alleen hadden ze m'n maat niet dus moest ik naar Almelooooo). Maar daar hebben ze volgens mij ook geen normale kisten met stalen neuzen. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Toen ik ze er een aantal jaar geleden kocht in ieder geval niet, voor zover ik weet. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |