![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb nou veterloze instappers van Australian. Flop flop aan en uit, heerlijk. ![]() |
|
quote:Ik heb de Hanwag Alaska. De laatste keer dat ik nieuwe nodig had heb ik niks anders geprobeerd en gewoon weer een paar dezelfde gekocht. ![]() Hanwag is gewoon heel goed en ze passen toevallig bij mijn voet. Ga vooral veel modellen passen want het steekt best heel nauw met pasvorm en ook qua stijfheid van de schoen/zool. Ik zie dat de Hanwag Tatra ook een Goretex laag heeft. Dit is erg prettig in vochtige en koudere vakanties maar voor hete/droge vakanties zou ik zou voor alleen leer oid gaan want dat ademt beter en is koeler. ![]() |
|
quote: Heb ik al gedaan en van alle schoenen die ik aan had vond ik de Tatra's het beste zitten. Moet er wel aparte zool in hebben omdat ik scheef op de voeten sta. Heb ook een paar Meindl's gepast maar die zitten toch beduidend minder. Wat betreft de GTX variant, ik heb al voor mezelf besloten voor leer te gaan, mijn kisten bevallen me prima, behalve dat bij lange wandelingen mijn hak gevoelig wordt. Maar als ik het zo lees is Hanwag gewoon goed, dat wou ik graag weten. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 19-01-2010 21:19] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Ik draag momenteel old school witte adidas, omdat het kan Against God and Government ![]() |
|
Hier roze allstars, omdat het kan. Verrassend triviaal ![]() |
|
Hier momenteel pantoffels, omdat dat ook kan. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
quote: ![]() Ik mis nog steeds mijn favoriete ex-sloffen. ![]() ![]() |
|
Mijn eigen pantoffels zijn verschwunden, nergens meer te vinden sinds oud en nieuw. Zaterdag maar eens nieuwe scoren, die van meneer Mottighaerd zijn mij veel te groot. ![]() En foei Macalu ![]() Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
Mijn mini collectie: Zoiets in zwart met rode accenten ![]() Ander merk maar zoiets met stalen neuzen ![]() Deze alweer aantal jaartjes ![]() En nog een paar nette laarzen, een paar gymp achtige laarzen, een berg slippers, een paar teva sandalen en pantoffels van fleece spul. ![]() ![]() |
|
quote: Respect. Ik heb de zwarte Vans Macgyver ![]() ![]() ![]() |
|
Etnies! ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Je bent voorstander van een multiculturele samenleving? ![]() |
|
Uiteraard. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Lelijkman. ![]() |
|
quote: Die heb ik ook (en ook in het zwart). Lopen fijn vind ik. Heb ze ook al een flinke tijd. Met de duurzaamheid zit het dus ook wel goed. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door meatgrinder op 20-01-2010 16:29] ![]() |
|
Hmmzzzz ik moet nieuwe nette schoenen kopen, maar dat is lastig als je breedte maat 6 hebt! Helemaal nette damesschoenen! Ik wil van die geile wijven schoenen met een hakje.... Bijna onmogelijk! Anyway wat ik heb aan schoenen: Zwarte adidas superstar Zwartgrijze leren DC's Zwartgrijze geblokte DC's met leer en stof Kisten < zo ongeveer vertrapt... Hoge TNTkisten tot onder de knie Wandelschoenen En voor in huis zwarte crocs YEAHHH! ![]() en paarse kikkerpantoffels! ![]() |
|
mijn nieuwste aanwinst ![]() Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
Oei. ![]() |
|
quote: Geil! Die heb ik ook! Maar dan gewoon zwart met witte strepen ![]() Goud is alleen niet voor mij weggelegd ![]() ![]() |
|
quote: Te duur? Boeiender ![]() |
|
Ik had ook de oldschool zwart/wit maar binnen 5 maanden al uitgescheurd (brede voeten), eveneens hetzelfde probleem met Etnies. Nu Vans al bijna meer dan een jaar en nog niks kapot. Kwaliteit ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: ![]() Ja, ik deel je gedachte. ![]() |
|
quote: Haha dat sowieso! Maar vooral vind ik goud niet echt mooi, vooral niet bij mezelf ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |