![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik draag belgische legerbottinnen (oud model) omdat ze de maks zijn. ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei ![]() |
|
quote: en te groot zowiezo, gok ik? Just because I don't care doesn't mean I don't understand. ![]() |
|
quote: 43 ![]() |
|
![]() 6 maten te groot Just because I don't care doesn't mean I don't understand. ![]() |
|
quote: duw er een homp klei in! ![]() |
|
dat staat ook zo charmant ![]() Just because I don't care doesn't mean I don't understand. ![]() |
|
quote: Vooral onder een mini-rokje ... ![]() Sorry kon het ff niet laten ![]() "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" ![]() |
|
quote: Klei is makkelijk te bewerken, kun je voet ermee vergroten LOL klei-tenen! ![]() |
|
![]() Just because I don't care doesn't mean I don't understand. ![]() |
|
de jongens bij mij op het werk zeggen altijd dat ik maatje mini legerkisten heb en dat mijn 'kistjes' bijna schattig zijn! ![]() Ik heb dus 220 S van legerkisten.. daarnaast (ik blijf vrouw he) nog een verzameling van andere schoenen/boots maar ik loop toch erg veel op die kisten... Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! ![]() |
|
kisten heb ik ook het meeste aan.... of mijn rooie gympen wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: hmm ik heb (2 paar) 280 M en die vind ik nog klein.. 220 S moet dan haast wel schattig zijn ![]() ![]() |
|
Puma easy riders, kisten You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." ![]() |
|
Quote: "weet je niet wat puntschoenen zijn ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? kom je uit enkhuizen ofzo !" ![]() wat een dozen Just because I don't care doesn't mean I don't understand. ![]() |
|
kloop al jarenlang of mun VAN BOMMELTJES!!! I Find That I Am Not There... ![]() |
|
quote: VB heerscht. Alleen zijn ze laatst door een of ander italiaanse club overgenomen en gaan voortaan niet verder dan maat 47 (althans dat hoorde ik van de verkoper laatst). Geen VB voor mij meer........ ![]() ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: kut voor je want ze lopen echt rete lekker en gaan gemiddeld 2 jaar langer mee dan elk ander schoenen merk!! ![]() I Find That I Am Not There... ![]() |
|
quote: Dankuwwel voor aai over bol ![]() Idd herken je de meeste metalheads wel los van kleding. Hoe ik ze herken weet ik niet maar ik haal ze er altijd uit. Tijdje terug was ik op een bruiloft moesen we verplicht in pak ( ![]() ![]() ![]() ![]() Dan zal het toch wel iets met uitstraling te maken hebben denk ![]() ![]() ![]() |
|
New-Rocks of Legerlaarzen.Heeeeel zelden van die laarsjes met een hak van 10cm... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
New rocks laarzen of kisten... ![]() |
|
quote: ![]() Ziehier mijn NewRocks ![]() Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
zeer interresant Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |