![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ehm.... Noem eens een winkel waarbij het in de buurt zit? en ik heb van mijn oom ook nog een adres voor soortgelijke dingen gekregen, maar ik ben steeds te lui om te gaan kijken. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Je loopt de koopgoot uit, richting V&D (daar in die zijstraat zit de Sounds) en die straat (daar zit ook ergens zo'n free record shop) loop je rechtdoor (richting blaak) daar ergens aan de linkerkant zit 'ie (op een hoekske) [Dit bericht is gewijzigd door Snagger op 28-03-2003 23:31] Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
quote: Straat rechts van de v&d bedoel je?? Waarme je rechtstreeks naar de bibliotheek loopt?? Ik zal maandag eens gaan kijken dan, bedankt iig. ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote: wie heeft er heel toevallig zulke schoenen in maat 38 die ik a.s. zaterdag mag lenen? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Aroussa op 25-06-2003 18:16] Just because I don't care doesn't mean I don't understand. ![]() |
|
Mijn god! Wat zijn dat voor ondingen?! ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
haha madness keb iets in de trend van kisten "amerikaanse pilootschoenen" ofzo kmoet nog echte, kvind ze toch niet meer zo mooi als eerst en ze zijn te groot ![]() iemand idee waar men goedkope kisten haalt? is btw 2e hans een optie of kandat niet ivm inlopen.. ![]() |
|
dat zijn nou New Rocks ![]() persoonlijk vind ik ze superstoer ![]() iig, 2e hands kisten kan je op't Waterlooplein halen in Amsterdam bij de dump-kraam, of bij de echte (dus niet commerciele) dumps.. ze zijn al ingelopen maar naar iemand anders voeten, dus je moet ze gewoon weer opnieuw inlopen. dat moet je met nieuwe kisten ook, dus ja.. nieuwe kosten alleen 90 euro, 2e hands ong. 20 ofzo Just because I don't care doesn't mean I don't understand. ![]() |
|
Heerlijk relax-lopende Australians ![]() Zijn van die veterloze instappertjes. ![]() |
|
gay. Just because I don't care doesn't mean I don't understand. ![]() |
|
Wat praat je over je vader? ![]() ![]() |
|
jup. vandaar dat ik hier nu ben, zijn vriend is van mij bevallen idd.. smart-ass ![]() Just because I don't care doesn't mean I don't understand. ![]() |
|
Euhm... ik heb heel untrue Globes aan mn voetekes... ![]() ![]() |
|
mijne ![]() ![]() ![]() ![]() Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com ![]() |
|
ik draag meer en deel kisten, en af en toe zwarte nikes. ![]() |
|
quote: Nikes?! Oooohhhhh tssss ... wist je niet dat Globe helemaal DA SHIT is tegenwoordig ![]() Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Kisten en ![]() deze dingen heb ik ook nog. ![]() |
|
Heeee...? Echt? ![]() *gooit schoenen weg* ![]() |
|
ik draag altijd me kisten ik doe er nu al ruim 2 jaar mee dus :p jah me pootjes groeien niet meer maarjah.. en dokter martens alleen die zijn stuk ![]() |
|
![]() Dat zijn dus de mijne, ook erg ontroe ![]() Maar ze zitten tenminste lekker ![]() true disco chick ![]() |
|
![]() ![]() FREEZE ![]() |
|
zeker niet mijn maat of wel? ![]() ![]() ![]() [edit: dat had ik tegen robbemans, btw] [Dit bericht is gewijzigd door Aroussa op 25-06-2003 20:15] Just because I don't care doesn't mean I don't understand. ![]() |
|
Ik vind geen plaatje van mn schoenen ![]() ![]() |
|
quote:moet je ook op de globe site kijken ![]() true disco chick ![]() |
|
quote: Nu zijn lichtgevende slippers natuurlijk ook true ende ev0l. ![]() The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |