![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: SWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
quote: ![]() Zelf maak ik het liefst gang met gympies en af en toe van die half-hoge kist-achtige stevige stappers; echte kisten draag ik al jaren niet meer. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-06-2003 18:42] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Goedkope franse pooierschoenen. Van zwart nepleer. ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Kisten, Rocks en Fila schoene.. ![]() Devoured Flesh Regurgitation demo 03' cd-r uit!! Mail me maar als je interesse hebt ![]() ![]() |
|
Ik heb kisten, en hele hoge schoenen met veters tot bovenaan. Ik heb laarzen tot aan mijn knieen, en rode sportschoenen... ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
ik heb 2 verschillende kisten die ook verschillend afgesleten zijn ![]() ![]() |
|
Stena Line's ![]() ![]() |
|
Clarks! Zwartlederen lage schoenen, "extra wide" en met "active-air technology". Verder heb ik nog kisten, PUMA sportschoenen en ADIDAS zaal-sportschoenen. ![]() |
|
Kisten en Mephisto's (nette schoenen, voor naar 't werk/stage) ![]() |
|
quote: Same here, twee paar kisten en een paar adidasjes... Ook nog een paar laarzen met spinnewebmotief en gewone zwarte hoge laarzen met hak... Oja en een paar paarse dr. Martens... ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Dr. Martens, 'skateschoenen', Van Lier nette schoenen, Jezus Nike's (van die moderne sportsandalen dus) ![]() |
|
Sorry bedoel ik verder niets mee hoor, maar sandalen is echt aaaaaametal... Alles behalve dat, dan liever blote voeten ![]() Maar geeft niet hoor ![]() ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Heerschende schoenen: ![]() Die van mij zijn nou 7 jaar oud en de gaten vallen erin..moet maar eens nieuwe kopen. Jammer dat het inlopen zoveel blaren veroorzaakt ![]() Don't blush when I rip you open ![]() |
|
quote: Deze dingen dus: ![]() ![]() |
|
Cool man ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
hmpf.. ![]() |
|
nah, ik bedoel het goed hoor... ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Zomer of winter --> Kisten (of slippers, maar dat zijn geen schoenen ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Ik niet Sandalen blijven sandalen en blijven GAY Kisten moj hebben! ![]() |
|
![]() ideaal om een vet wijf mee te fistfucken. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com ![]() |
|
quote: nou 'cool' een soort van off-the-road-jesus schoenen I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
quote: ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Duh, ![]() ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |