![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Van Lier, Van Bommel, Boss, Timberland, Nike KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Ik hou zelf erg van Van Lier, Bommeltjes zijn me iets te ouderwets. Verder Boss & Puma. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Ouderwets heerst. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Behalve aan mijn voeten. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Je hebt ook best wel H1PP3 Bommelkes. ![]() En ze maken ook nog eens superlekkere bootschoenen. Ik heb laatst naast mijn Timbie's nog een paar VB bootschoenen gekocht en ze lopen hemels. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Timberlands zijn voor nerds. "Floris van Bommel" is de 'moderne' lijn van Van Bommel, meen ik ja. Het zijn best mooie schoenen, maar dan komt het neer op smaak (en ik vind Van Liers net wat mooier). Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Vlerk. Bootschoenen zijn de meest comfortabele schoenen ooit gemaakt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Ik vind Van Liers kwalitatief een stuk minder. Mijn van Bommels blijven heersen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Ik moet zeggen dat dit idd klopt. VLs moet ik meestal sneller verzolen en ze zien er sneller 'oud' uit. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Sportschoenen, en van die hoge soort van kisten, mar ik heb nu mijn allerheerschende luipaard sloffen aan ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Hehe. Krijg je geen zere tenen als je die naar een concert aandoet? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Ik deel jullie ervaring niet, aan de andere kant heb ik nog niet fatsoenlijk Van Bommeltjes aan mijn voeten mogen testen. In een ander leven, wellicht. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Ik heb toevallig vorig jaar tegelijkertijd een paar VL's en een paar VB's gekocht. Die VB's heb ik meer gedragen en ze zien er beter uit, vind ik dan. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Die sloffen? Nee die zijn idd te teer, dan gaan de kisten met stalen neuzen aan. Laatst een keer in de baroeg mijn sportschoenen aangehad. Nou 1 tip ga dan niet zo dicht bij de pit staan ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Als in legerkistjes met stalen neuzen? Zoja, waar haal je die vandaan? (Zie mijn vraag op de vorige pagina). Mijn lijstje schoenen: - legerkistjes - zwarte laars tot net onder de knie (met hak) - rood/zilveren adidas gympen - rood/zwarte laars met spinneweb-motief - paarse dr. Martens - zwarte open schoenen - Winnie the Pooh sloffen ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
- Kisten - Schoenen met stalen neus - Hardloopschoenen - Sidi's sinds vandaag ![]() ![]() |
|
quote: Ow ja, die heb ik ook nog, van Saucony, superdingen! ![]() |
|
quote: Ik heb echte Nike Air's.. ![]() Maar ze lopen wel fijn, en ik heb ze al sinds m'n 12e ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: GABBER! R&B SLUT! ![]() quote: ![]() k heb weleens andere verhalen over Nike gehoord, daarom heb ik hardloopschoenen van een echt hardloopschoen-merk gekocht i.p.v. Nike's, terwijl ik die er toch een stuk gaver uit vind zien eigenlijk ![]() ![]() |
|
quote: AAAAAAAAIIIII! *Doet handen in een moeilijke doch stoere pose* quote: ![]() In de brugklas van 't vwo gekocht, hehehe. Gaan dus al 9 jaar mee ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Nee hoge kisten, geen echte kisten, maar van het merk under.... nogwat ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Underground waarschijnlijk, een Engels (té duur) merk, waar mijn spinneweb-laarzen ook van zijn. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Kisten en Mephisto's (fijne schoenen dat) en natuurlijk Converse als sportschoen hehe ![]() |
|
sinds wanneer heb jij mephisto's? O'er the surging flood of sea my spirit flies... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |