IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 25-04-2003 14:16 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

quote:
Op 25 april 2003 14:14 schreef Zenial het volgende:
Leuk user icon

ach ja... vind het gewoon mooie poster mag toch?
ben gewoon geinterreseert in de Tweede Wereldoorlog, niks mis mee toch?


vuig666
Usericon van vuig666
Posted 25-04-2003 14:16 by vuig666 Profiel van vuig666



Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 25-04-2003 14:18 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

haha, hij blijft maar doorgaan


Fire
Usericon van Fire
Posted 25-04-2003 14:19 by Fire (Bestuurslid stichting) Profiel van Firehttp://www.gratix.nl

Dat bannen is snel gebeurt



Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 25-04-2003 14:20 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

Goed werk mod! Een complimentje is hier wel op z'n plaats


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 25-04-2003 14:21 by linknl Profiel van linknl

leef je uit


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 25-04-2003 14:21 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

Vind het beetje overdreven om iemand te bannen vanwege zijn taalgebruik


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 25-04-2003 14:22 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 25 april 2003 14:21 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Vind het beetje overdreven om iemand te bannen vanwege zijn taalgebruik


Nouja, als iemand na vele waarschuwingen van mods om het een beetje netjes te houden gewoon de mods begint uit te schelden, vind ik het terecht.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 25-04-2003 14:23 by Miss Lucifer Profiel van Miss Lucifer

quote:
Op 25 april 2003 14:21 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Vind het beetje overdreven om iemand te bannen vanwege zijn taalgebruik


Nou soms wel... als je wat discriminerends zegt mag je voor mijn part egt optieften...


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 25-04-2003 14:24 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

Dacht dat er laatste tijd veel werd gezegd in Nederland: Recht van meningsuiting voorop...
Maar discriminatie mag niet lijkt mij ook vorm van meningsuiting...


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 25-04-2003 14:26 by Sporty Voleg Profiel van Sporty Voleg

Gaan we (eigenlijk ze, ik ga me er hierna niet meer mee bemoeien) nu die hele discussie weer overnieuw voeren? Gewoon even de ouwe kutten en peesten, en hoppa, klaar is Klara.


Touché, pussycat!


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 25-04-2003 14:26 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

Ik heet geen Klara


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 25-04-2003 14:26 by Miss Lucifer Profiel van Miss Lucifer

quote:
Op 25 april 2003 14:24 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Dacht dat er laatste tijd veel werd gezegd in Nederland: Recht van meningsuiting voorop...
Maar discriminatie mag niet lijkt mij ook vorm van meningsuiting...


Jaah das wel een beetje vreemd... raar systeem...


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-04-2003 14:27 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Dat is de wet .. hebben wij ons aan te houden


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 25-04-2003 14:27 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

Tja er is inderdaad vast wel een "vrijheid van meningsuiting topic". Dit gaat niet echt meer over ZM-klachten, dus ontopic stelletje nozems!


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 25-04-2003 14:28 by Miss Lucifer Profiel van Miss Lucifer

quote:
Op 25 april 2003 14:27 schreef Jenje het volgende:
Dat is de wet .. hebben wij ons aan te houden


Daar zit wat in... maar niet iedereen doet dat! (ander probleem)


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 25-04-2003 14:29 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 25 april 2003 14:24 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Dacht dat er laatste tijd veel werd gezegd in Nederland: Recht van meningsuiting voorop...
Maar discriminatie mag niet lijkt mij ook vorm van meningsuiting...
Ja, dan ga je maar met justitie praten. Geweldig hoe mensen die extermistische of discriminerende uitspraken doen zich altijd beroepen op hun vrijheid van meningsuiting. Mensen, zo lang het strafbaar is wordt het hier NIET getolereerd, klaar!


I'm not being rude. You're just insignificant.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-04-2003 14:29 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 25 april 2003 14:28 schreef Miss Lucifer het volgende:
Daar zit wat in... maar niet iedereen doet dat! (ander probleem)
En daar zijn de mods juist voor, zij bepalen wanneer iemand over de schreef gaat (en dan niet alleen discriminatie, ook de andere regels die hier gelden. KLAAR)


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 25-04-2003 14:30 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

quote:
Op 25 april 2003 14:29 schreef helmet het volgende:
Ja, dan ga je maar met justitie praten. Geweldig hoe mensen die extermistische of discriminerende uitspraken doen zich altijd beroepen op hun vrijheid van meningsuiting. Mensen, zo lang het strafbaar is wordt het hier NIET getolereerd, klaar!

U heeft trouwens mail terug gehad...


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 25-04-2003 14:32 by Miss Lucifer Profiel van Miss Lucifer

quote:
Op 25 april 2003 14:29 schreef Jenje het volgende:
En daar zijn de mods juist voor, zij bepalen wanneer iemand over de schreef gaat (en dan niet alleen discriminatie, ook de andere regels die hier gelden. KLAAR)


Nou dan wordt er tenminste door iemand op gelet!!!


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-04-2003 14:32 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Juist
en nu weer on topic (sorry claw)


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 25-04-2003 18:58 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

Ik vind dat er veel te weinig respect is voor de mods hier. Als je het niet eens bent met een mod flikker je maar lekker een eind op.

quote:
Die fucking helmet moet nu echt opdonderen met zijn interessante gemod!

Ik gun je een plekje naast blacksoul als je zo doorgaat!!


bannen die hap, waarom zou je dit tolereren?


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 25-04-2003 18:59 by Asherah Profiel van Asherah

Het is niet omdat iemand tegen de mods ingaat dat jullie het recht hebben die te bannen


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 25-04-2003 19:04 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 25 april 2003 18:59 schreef Asherah het volgende:
Het is niet omdat iemand tegen de mods ingaat dat jullie het recht hebben die te bannen


jullie?

anyway, vergelijk het met het op straat uitschelden van een politie-agent die net tegen je zegt dat je hier niet mag fietsen.

"mods zijn geen politie-agenten, blah blah"

dat zijn ze wel!



Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 25-04-2003 19:09 by Snagger Profiel van Snagger

Bannen die hap ?

Tss.. ik zal er niet echt wakker van liggen, maar het benadrukt wel weer eens hoe men hier te werk gaat ..

Wat ik totaal niet begrijp is de overdreven politieke correctheid hier. Iedereen heeft toch een eigen mening, maar als de mening niet in het straatje van Paul / moderator ligt dan wordt het gelijk verwijderd / gemodereerd. Ik heb mijn eigen mening, en ik zie geen reden waarom ik die hier niet mag uiten? Enkel omdat het misschien een iets minder 'correcte' mening is dan die van een ander hier? Lazer toch snel op!

Waarom moet ik hier beleefd tegen de moderators zijn? Enkel omdat hun het recht hebben om mijn berichtje aan te passen? Denken jullie echt dat ik hier op ZM kom om mij continu aan de regels te houden? Ik kom hier voor mijn eigen plezier, echt niet om, zoals jullie dat denken, aandacht te trekken / te provoceren. Maar enkel dat jullie eens stel politiek correcte mongolen zijn die er nazi praktijken op na houden (hey, vreemd.. whaha) doet mij kotsen. En dan ben ik niet zo iemand die dan netjes ja knikt, maar er gewoon wat van zegt..

Ik vind het ook belachelijk dat mijn opmerkingen in het topic over Blacksoul veranderd worden, enkel omdat het een andere mening betreft dan de moderator Helmet. Ik bedoel, als ik de favoriete band van Helmet bekritiseer (ja, metal ja, daar kom ik hier voor!!) word het dan ook direct veranderd? Nee toch ?

En als jullie denken dat ik me nu ga aanpassen, en lekker de politiek correcte rakker ga uithangen; dan hebben jullie het compleet mis.


Ik, Wil Schuurman


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen