|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat Panda destijds hier gebanned werd kon ik wel begrijpen. Maar ik zie wel wat in het zelfregulerend vermogen van een forum. Op een gegeven moment zie je allerlei persoontjes achter de namen ontstaan en weet je ook ongeveer welke reactie je van wie kunt verwachten. Als iemand dan echt vervelend wordt denk ik wel dat andere forummers daar op een gegevend moment zelf wel aangeven dat het genoeg is geweest. Er kan dan altijd nog een massale oproep tot een ban komen. Dus Panda had wat mij betreft ook nog wel kunnen blijven. Maar dat Snagger nu weg is snap ik niet. Ik had niet de indruk dat hij nou zo ontzettend vervelend aan het posten was! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Interessant, als ik een foto van een Luger post mag dat wel? (Zijn ook exclusief in WO2 gebruikt door Nazi's) Ontkennen is ook een vak.... Welke 2 miljoen joden Dit slaat nergens op. |
|
quote: Snagger bannen is overbodig. Dit slaat nergens op. |
|
quote: Wat is nazisme? Dit slaat nergens op. |
|
iets wat vampie verwart met racisme en wat overigens ook zelden is toegepast. niet in discussies iig [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 28-04-2003 20:56] Je moeder. |
|
quote:FUCK YOU!!! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: |
|
naast een OverKill EP ook mijn reactie op de snagger-ban Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ironglory gaat zo wat reacties wijzigen |
|
Ik erger me heel snel aan mensen maar Snagger heb ik me nooit echt aan kunnen ergeren.Zal wel aan de tijd liggen die ik momenteel aan ZM besteed |
|
Nee Karnivoor.Racisme is weer iets anders. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Excuseer voor mjn topic. Ik had de post van Claw gelezen en had dat verkeerd opgevat. Ik was dus nieuwsgierig en wil dus niet doen aan "stemmingmakerij". ( |
|
Hehe, ik kan er toch altijd weer om lachen, die drukte om niks hier zo |
|
Nogmaals hier dan: Snagger is niet gebanned, maar zelf weggegaan omdat hij het niet rechtvaardig vond om 'de rotte appel van ZM' genoemd te worden, terwijl hij in de tijd van 6000+ posts zich altijd gedragen heeft, en misschien maar 20 irritante posts gedaan heeft. Ik kan me zijn reactie voorstellen. Maar ik vind het wel jammer dat hij weg is, want Snagger was altijd wel een serieuse en toffe gozer op ZM hier! Amen. |
|
quote:neehee zo cheap ben ik niet Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Wat een slap gelul zeg! |
|
quote: maar zo leek het toch net of Snagger geband was? en hoe gaat het met jou trouwens??? |
|
quote:Nou... hoor wie het zegt zeg! Jullie lullen er vrolijk op los hier... terwijl het eigenlijk een heel serieus topic zou moeten zijn FREEZE |
|
quote: Ja het leek er wel op ja, ik vind dat Claw es niet zo de gestapo moet uithangen... En verder met mij alles goed hoor |
|
Claw is niet eens mod, dus jullie letten ook niet erg op |
|
kwou net zeggen... Oud Vuil. |
|
Gezeur..die komt wel weer terug hoor Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Nee, prima zo! |
|
quote: whoohoo, understatement overkill quote: whahahahhahahahahahahaaa rofllollmao enzo *pinkt traantje weg* oef ... wel even opletten he, niet eerst 3 maanden wegblijven en dan opeens met allerlei beschuldiginen en understatements van het jaar gaan gooien he... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |