|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Het klinkt voor geen meter omdat bijna niemand dat zegt... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
We kunnen het collectief goedkeuren dat we het collectief fout doen . |
|
VUIG geband WTF? |
|
gaat die ban-zooi weer beginnen? We zitten hir godverdomme op een metal-forum, dacht ik... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
ja.. taalgebruik in gevoelige topics.. wat een achterlijek reden.. geveolige onderwerpen horen thuis in de tina of breakout, niet op een metal forum.. metal is lomp en geen huilebalk gedoe... waarschijnlijk is mijn commentaar op het achterlijke en hypocriete moderator beleid ook neit goed gevallen.. ps: poep! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Hmm.. Zo'n ban lijk je blijkbaar niet te voelen.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Zo wil ik ook wel geband worden |
|
Lijkt wel zo'n goeie horror: ze willen het beest kost wat kost vernietigen, maar hij blijft terugkomen I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Jezus, wat is dit nu weer voor achterlijk taalgebruik... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Uitwerpsel! Maar ja, in het verlengde daarvan zijn baby's dat ook. |
|
*staart* Heuj, noem je mijn kleine neefje van 5 achterlijk? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Uiteindelijk winnen de goeien altijd I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ringu nog niet gezien? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: *kijkt naar Darth Vader-usericon* You are from the Dark Side! |
|
quote: Ik had het over de betere horrors, wat deze blijkbaar niet is geworden I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:Dat is NIET Darth Vader! Het is Dark Helmet I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:LOL |
|
quote: "Darth Helmet" toch? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Of was het toch "Farth"? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: poep (de ~ (m.)) [inf.] 1 uitwerpselen 2 heleboel I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Was het nou "from the dork side" |
|
Hey, ik keek in het Noord Korea vs. US topic en ik zag tot mijn grote vreugde dat accipiter van mijn forum ook zijn weg naar ZM had gevonden. Bereid ik me al voor op veel vermakelijke posts, zie ik dit in zijn profiel: Username: accipiter_rev Deze user is gebanned: Nog 3651 dagen Waarom??? Zenial |
|
quote:Omdat Accipiter een ban heeft.. dat ie zich verveelt nu de server van HollandsMetaal naar de kloten is kunnen wij niets aan doen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
had ie hier al eerder een ban gekregen dan? Zenial |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |