|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
wat een kutforum zo goed? |
|
dan ga je zelf een ander forum opzoeken , zoals bram al zei: hij heeft zijn postgedrag al wat aangepast en iedereen die geen argumenten geeft zet toch alleen maar zichzelf in de zeik of hij het is of iemand anders [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 30-04-2003 22:50] Je moeder. |
|
hij heeft zijn postgedrag aangepast nadat hij n.a.v. lompe posts meerdere keren tot aan zijn schoenveters afgefikt is. wie weet heeft hij wel een mailtje van onze lieve Gestapo vriendjes gehad? |
|
Nou ja..aangepast...lees je wel goed?? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
jepz, hij gebruikt al (meer) argumenten vergeleken met eerst maar goed, voor zover hij dat niet doet neemt toch niemand hem serieus dus snap niet dat er dan nog problemen over zijn en nu ontopic Je moeder. |
|
Even nagaan of ik nog kan posten. Ah, blijkbaar wel. [Dit bericht is gewijzigd door Nihil op 01-05-2003 10:19] Tum podem extulit horridulum... |
|
Is dat een klacht? Touché, pussycat! |
|
ik krijg vaak te zien dat een forumdeel actief is (roodgekleurd), klik ik erop, is elk topic erin gewoon geel lijkt me niet normaal toch? FREEZE |
|
quote:Wil je even aangeven op welke links je precies drukt? |
|
quote: "I refuse to join any club that would have me as a member." -- Groucho Marx Tum podem extulit horridulum... |
|
quote:uhuh... laat maar hangen... op zich is het niet echt erg, maar wel irritant Maar goed als je het zo graag wil weten; als je op de hoofdpagina van dit forum bent kun je kiezen uit "Algemeen" en zo... soms is dat dus rood, dan klik je erop en dan is elk topic dat erin staat mooi geel FREEZE |
|
Daar branden toch lampjes of ze staan uit? |
|
lampjes branden dan... maar de rode/gele mapjes (???) zijn dan dus gewoon geel... FREEZE |
|
Hmm tja das wel vreemd natuurlijk, maar het kan ook zijn dat je te lang wacht met bezoeken Ik heb verder geen id. |
|
als 1 vd mods een topic sluit gaat ie automatisch naar onderin de pagina, zie je em niet meer staan tenzij je naar beneden scroll maar is vaak nog wel een topic die rood is... My madness, my sadness |
|
quote: jammer genoeg wel My madness, my sadness |
|
quote:Dat kan het idd zijn |
|
Nee ik had het net ook... ik drukt op active topics, en alle topics die er stonden hadden rode mapjes ervoor... en nu, even later is weer meer dan de helft geel.... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
dan heb je gewoon telang gewacht ofzo heb ik ook welleens My madness, my sadness |
|
quote:zal best kunnen.. maar och, boeit niet echt ik wilde het alleen ff melden FREEZE |
|
quote:Dat kan je dus in je profiel uitzetten! |
|
Zou het niet een goed plan zijn als het ZM-forum archief een beetje opgeschoond wordt? Er zijn zo verschrikkelijk veel min of meer dezelfde topics... Vooral bekende bands en festivals lijken het er goed te doen.. een kleine steekproef levert meer op dan: 25 Metallica topics, 25 Dynamo Open Air topics, 15 Wacken Open Air topics, 20 Graspop topics, 16 Iron Maiden topics, 10 Cradle of filth topics, 10 Marduk topics, 8 Slayer topics, 6 Aeternus topics, 8 Mayhem topics, 8 Burzum topics, 6 Immortal topics, (gesloten topics niet meegerekend ) Wat zijn eigenlijk de richtlijnen op dit gebied? Moet/mag er voor elk nieuwsfeit (lees nieuwe cd, vreemde gebeurtenis, tour/concert, etc.) rond een band weer een topic over geopend worden of zou het beter zijn als er per band ongeveer een topic bestaat die gewoon als alles-over-de-band topic gebruikt wordt? |
|
Zoveel mogelijk in 1 maar sommige dingen mogen ook apart behandeld worden. Ligt allemaal aan het topic. |
|
quote: Gaaf.. helderheid, concreetheid en duidelijkheid in een alinea |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |