|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Onzin Als er wat leuks gaande is waarom dichtgooien. Gelijk een nieuw topic openen neemt alle spontaniteit weg. Mensen moeten zich hgewoon niet zo druk maken. Life doesn't get much better than this! |
|
En als je er dan een nieuw topic over opent wordt hij toch weer dichtgegooid door de "geheime dienst" |
|
Ik heb een klacht: ZM kon net geen verbinding maken!! |
|
Ochjee, je vreesde dat je hele zondagsplanning in de knoop zou raken? Life doesn't get much better than this! |
|
quote: ja |
|
Zondagsplanning: Vader in de baroeg! Ik, Wil Schuurman |
|
Eej goelian Life doesn't get much better than this! |
|
Zijn jullie nou nog steeds aan het klagen Ga iets leuks doen met die tijd! |
|
quote: Op verkaterde zondagen doe ik niets liever dan zeiken en zeuren. Life doesn't get much better than this! |
|
Ik klaag absoluut niet dat ik straks vader in de baroeg ga zien hoor Ik, Wil Schuurman |
|
Trouwens HK, hoe speelde flesh made sin gister ? Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Same here! Eigenlijk zou er een mogelijkheid moeten zijn om topics te splitsen. dat het ontopic deel in het topic blijft staan, en het offtopic deel in een nieuw topic gezet wordt. Dan kun je daar verder posten en gaat er ook niets verloren van de spontaniteit lijkt me zo... cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: ik heb dan altijd eet kicks |
|
En nou ontopic! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: umm... Nee? |
|
quote: Ja, was goed! Leuk dat er nog een band is die een beetje kan thrashen! Conquestador was ook erg lekker, alleen de zang kwam er niet helemaal lekker uit. Life doesn't get much better than this! |
|
quote:Dit bedoel ik nou ... doe dit over msn/icq/yahoo [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 27-04-2003 13:01] |
|
quote: die zijn (ga ik lekker woensdag zien) sorry ik zal niet verder offtopic uitweiden, voordeel: zo wordt er wel minder geklaagd |
|
quote: Zodra ik weer vast voedsel kan wegwerken hehe, neh onzin, net al croissants gehad.. hoewel dat de maag wel erg opschrok. Tijd voor weer een liter water. Life doesn't get much better than this! |
|
quote:Daar gaan we weer. Even samenvattend. Jullie roepen om het hardst dat topics verziekt worden door allerlei offtopic geklets en gever. Aan de andere kant negeren jullie collectief verzoeken en waarschuwing om ontopic te gaan. Maar als er dan op een andere manier actie ondernomen wordt staan jullie huilend te klagen over het modereerbeleid en zanikken jullie een heel klachtentopic vol zonder enige argumenten te noemen en de moderaters uit te schelden voor nazis, gestappo en weet ik veel wat nog meer. En dan verwachten jullie ook nog sympathie en dat we naar jullie luisteren?! [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 27-04-2003 13:04] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik verwacht geen sympathie en ben erg voor het offtopic geraken van niet-metal topics Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Heb ik ooit gezegd dat ik me er aan erger dat een topic offtopic gaat? N-E-E |
|
quote: |
|
[offtopic geblaat] [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 27-04-2003 13:06] Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |