|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nee snagger.. ga dooooor, ga doooor relletjes zijn leuk Life doesn't get much better than this! |
|
Zei er iemand rellen??? Tum podem extulit horridulum... |
|
Och, politieagenten doen het ook nooit goed en worden ook afgezeken. Natuurlijke afkeer tegen gezag waarschijnlijk Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Blijkbaar wel |
|
Ik vind het erg jammer dat Claw geen moderator meer is! |
|
quote:Dus jij gaat MTV en TMF aanklagen om dat ze stukjes tekst uit de muziek filteren? f*** you |
|
quote: Huh? Is claw geen moddereter meer? Dit slaat nergens op. |
|
quote:Nee hij is er mee gestopt. |
|
Hebben jullie mijn berichtje over die quote's gelezen? |
|
quote: One down... [Dit bericht is gewijzigd door Nihil op 26-04-2003 14:46] Tum podem extulit horridulum... |
|
quote: Hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!! Jij maakt me echt aan het lachen!!! Jij vindt dat ik een computernerd ben. Nu is het feit dat jij 4x zo veel op ZM gepost hebt als ik... Ergo? Maar omdat ik zeg dat ik een computerfreak (en geen nerd, dat staat er niet, maar je hebt blijkbaar een beetje moeite met lezen...) ben, neem je maar gelijk aan dat ik 24 uur per dag achter mijn computer zit... Wat nou als ik zeg dat ik God ben... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: nee dat zeg ik niet kee, ik zie de achter het zinnetje, maar dan zitten jullie er over te zeuren dat de mods worden uitgescholden, maar zelf doen jullie het ook (ik begrijp de achter) |
|
quote: Ben je een computernerd als je veel op ZM post? Onder computernerd versta ik iemand die veel over computers afweet en zo, niet iemand die veel op een METAL forum zit, dus Snagger is eerder een Metalnerd |
|
Snagger is een ZEURnerd Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Hoezo dat? |
|
quote: Om veel op ZM te kunnen posten, moet je veel gebruik maken van een computer. Als je veel gebruikmaakt van een computer, loop je het risico door de buitenwacht computernerd genoemd te worden. Zie je het verband? En vat het trouwens alsjeblieft niet al te serieus op: ik zit de hele tijd mijn best te doen om de ironie duidelijk door te laten schemeren... Maar Snagger had ervoor gekozen nadat hij gisteren de discussie niet op een normale manier kon winnen, om een persoonlijke hetze tegen mij te gaan voeren. Het vervelende van ruzie schoppen met mij is alleen dat ik overal wat op terug te zeggen heb... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Nee. Vertel eens? |
|
quote: Ik vind hem meer een Snaggerd. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: ON TOPIC ! Dit voegt lekker veel toe .. Lekker schelden .. hoe oud zijn we nu ? PFff Altx komt ook weer met wat interessants aan Ga alsjeblieft lekker de kroeg in, bestel een hoegaarden en vergeet dit geouwehoer zeg. Ik, Wil Schuurman |
|
Zegt meneer die thuis zit te acteren Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Juist, maar Hoegaarden? Tum podem extulit horridulum... |
|
klacht: ik vind ZM op de een of andere manier helemaal niet boeiend/leuk/gezellig meer...ligt dat aan mij? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Nee... Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Life doesn't get much better than this! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |