|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
oe bold, wat een goed idee, wat zal ik gaan linken? |
|
quote: eeeeeeeeuh Kramy dus gewoon, laat dat undersign gedeelte maar weg |
|
Tja als je zo begint, dan blijven we bezig Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: daar ben ik het nou helemaal mee eens... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Fijn dat je het met jezelf eens bent Ik vind het ook geen slecht plan eigenlijk |
|
quote: "Los geflame" valt niet onder de noemer "mening" en verdient dus geen respect whatsoever. Verder staan er in het Abigor topic inmiddels 2 pagina's offtopic posts, wat niet de bedoeling is. |
|
quote: de bovenstormspoor(/baan)bestuurder ik wil klagen over het zeer onzinnige Duits |
|
(heb mijn reactie op Wilf maar even verplaatst om het Abigor topic nog meer loze pagina's te besparen) quote: Jezus dude,, je hebt hier 19 berichten gepost, laat het forum eerst eens wat langer op je inwerken alvorens je (overigens niet bijster genuanceerde laat staan originele) mening aan de mensen op te dringen die hier al jaren rondlopen en de discussie rondom bannen/editen/censuur/etc al evenlang voeren ... mocht je dan alsnog besluiten je hierin te mengen (al dan niet met betere argumenten dan de vorige keer) doe dit dan a.u.b. in een van de hiervoor bestemde topics zodat ABIGOR fans zich er niet aan hoeven te storen.. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 03-06-2003 10:39] |
|
Heb ik verdorie een paar dagen terug een topic gepost over 'Wat is jouw ochtendritueel' Is ie gewoon pleite.....ik weet niet wie dit heeft gedaan, maar ..........BEDANKT!!! Ik kan 'm in ieder geval niet meer terugvinden......Gebeurd dit vaker??? Belachelijk |
|
|
|
Is ie er wel??? Ik heb wel 10 x gezocht.....hoe kan dat dan? Excuses!!! Maar ik kon 'm echt niet meer vinden.... Sorry!!! Ho ff ik klik die link aan: Dit topic bestaat niet of is onderdeel van een gesloten gedeelte??? nou dat weer.... [Dit bericht is gewijzigd door Bruijzig op 06-06-2003 21:47] |
|
quote: We hebben hier een onzin forum, daar is jouw topic heen verplaats. Maar omdat we niet willen hebben dat hier alle TMF figuren op af komen hebben we als voorwaarde gesteld dat je eerst 50 andere posts moet hebben gemaakt voordat je op dit foum komt. Voor jou zijn dit dus nog 8 posts [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 06-06-2003 21:48] |
|
quote: Pfff.. nOOb Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote:Hij bestaat niet meer of hij is onderdeel van een gesloten gedeelte?????? |
|
quote:We hebben hier een onzin forum, daar is jouw topic heen verplaats. Maar omdat we niet willen hebben dat hier alle TMF figuren op af komen hebben we als voorwaarde gesteld dat je eerst 50 andere posts moet hebben gemaakt voordat je op dit foum komt. Voor jou zijn dit dus nog 8 posts <http://forum.zwaremetalen.com/pics/happy.gif> |
|
quote: Oh dan is ie naar 'Onzin' geplaatst en dan kan je het niet zien. Dat kan je pas als je 50 posts hebt Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Dus je moet eerst een topic hebben gepost, die 50 reacties heeft ontvangen? Want ik heb al eerder een topic over G.I. Joe gepost.......53 posts. |
|
quote:Nee je moet zelf 50 reacties hebben geplaats. En je bent al goed op weg |
|
quote: nee, je moet eerst 50 posts gedaan hebben, om de onzin topics te kunnen zien! bijna, martin! Oud Vuil. |
|
quote:ooooohhh....ok thnx ik snap 'm |
|
Ok, signatures alleen plain tekst, geen smileys, geen marquee's geen linebreaks, plz? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Daar ben ik ook voor (ik raak snel van slag ) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik vind dat toch wel een beetje overdreven. Als mensen zich nou stoer voelen met bold marque en smiley sigs, laat ze dan.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
d'er zijn problemen met de post-wijzig functie. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |