|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Heej, moeder Altheresa vraagt er wel om zo |
|
quote: Zit me gewoon te ergeren aan de flame kwaliteiten van Snagger, zelf een hamster die al 3 maanden dood is zou nog betere en zinnigere reacties kunnen verzinnen. |
|
quote: De oplossing: ban mensen zoals Snagger die blijven steken bij hun "dit-is-maar-internet-dus-kan-ik-alles-maken-mentaliteit". Amen. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
*ahem* Dit forum is en blijft hilarisch! *veegt traantje weg* [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 25-04-2003 19:50] |
|
quote: Hihi.. Ik hou echt niet van bannen, want dat is te makkelijk. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: mmm, meestal waait alle ellende wel over. sinds nov 2001 dat ik hier ben, heb ik maar 2X meegemaakt dat er iemand gebanned was, heb echter deze soort ruzies al etterlijke malen voorbij zien komen. Oud Vuil. |
|
quote: Zenial |
|
lees net dat panda/heosphoros/gier op metalfan.nl gebanned is. Oud Vuil. |
|
quote: Die arme jongen toch !!!!! Wiegen Meister ! |
|
quote: Nog iets verder door met je hoofd, komt ie der bij der mond weer uit... Life doesn't get much better than this! |
|
Ik wil graag even klagen over al die mensen die zinloze posts neerzetten, en dan vooral in de klaagtopiks. Dit slaat nergens op. |
|
pff...weer dat gezeik.Bevalt het je niet dan vertrek je toch? Simpel. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Arme jongen?? Die gast is nu waarschijnlijk in een euforische stemming .. mensen irriteren en uiteindelijk gebanned worden is zijn doel, waarom zou hij anders zichzelf zo compleet belachelijk maken op elk forum.. Slimmer was dan ook geweest om hem te negeren, zoals je dit ook het beste kan doen in real-life (waar je niet zo makkelijk even iemand 'banned') .. |
|
Nu weer vriendjes? |
|
quote: Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik ben hier helemaal niet bezig met flamen, wat ghouliette zegt slaat nergens op ... Ik krijg hier gewoon geen zinnig antwoord godver! Ik probeer hier mensen wat duidelijk te maken maar de enige reacties die ik krijg zijn "In het echt zou hij zo niet durven reageren" etc .. Sjonge jonge zeg .. letter makkelijk praten zo, want daar gaat het me helemaal niet om. Waar het me wel om gaat is dat die kontkuspraktijken van de moderators mn neusgaten uitlopen. Een mongool als claw die zegt tegen helmet "Zoiets kan echt niet, als ik jou was zou ik hem bannen, want zoiets moet je niet accepteren". Lazer op zeg! Ik kan me best aan regels houden, maar als de regels altijd verdraaid worden zodat het onmogelijk is om je er nog aan te kunnen houden dan wordt het moeilijk. Het lijkt wel of enkel de mening van de moderators geaccepteerd worden. Ja, ik reageer misschien iets feller dan iemand anders, maar het is ook wel heel makkelijk om opeens allemaal lief achter elkaar het met de moderator eens te zijn. Sjonge jonge zeg, waar is de tijd gebleven dat iedereen zijn eigen mening had? Allemaal schaapachtige " " lazer toch op zeg! Wat nou aandachtstrekkerij?? Het is belachelijk dat als je hier iets te vertellen hebt het gewoon niet geaccepteerd wordt, omdat het niet in het straatje van de moderators meningen ligt. "Snagger dit, snagger dat, snagger zus, snagger zo" PFFF... ik heb het tegen 2 moderators eigenlijk, het is allemaal leuk dat jullie je er mee gaan bemoeien maar ik heb liever dat jullie dat niet doen, want jullie voegen ook geen reet toe hieraan. [Dit bericht is gewijzigd door Snagger op 25-04-2003 22:42] Ik, Wil Schuurman |
|
snagger, valorian666 had het volgens mij over panda. waar ik over begon. en voor de rest, je moet het zelf weten natuurlijk, maar ik kan alleen maar denken, maak je niet zo druk. Oud Vuil. |
|
Ja, dat over panda had ik nu pas door, niet helemaal goed gelezen, heb het al ge-edit. Ik maak me er behoorlijk druk over, maar vooral omdat er zo bijzonder naïef gereageerd word, en vooral dat er gewoon berichten van mij zijn aangepast; daar heb ik een ENORME hekel aan. Ik, Wil Schuurman |
|
Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote:Helemaal gelijk! |
|
quote: Heb jij daarom hier al zo'n tijd niet meer gepost?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Zozo, schiet dan maar op .. "dat gezeik"; met andere woorden het bevalt JOU niet! Tot ziens !! Ik, Wil Schuurman |
|
Tuurlijk, wat heeft het nou voor een zin om te gaan zeuren. |
|
quote: Hehe, ben je nou nog bezig om te proberen je gelijk te krijgen... Snagger, get a life... One without computers, that is... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |