|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dank je BS Ik heb niks over je collectie gezegd, alleen over je gedrag, wezenlijk verschil. |
|
Och, ik denk dat je jezelf een beetje tegenspreekt Robin. Ten eerste, ja, met zo'n bril poseren is best metal. Vooral als je zo'n bril koopt omdat je de heren van o.a. de band Grimm met zo'n ding ziet lopen. Ten tweede, ik heb er geen belang bij om elitair over te komen. De muziek spreekt mijn woorden al, want bij mij gaat het om de muziek ipv het image, zoals bij jou wel het geval is. |
|
quote: Image dat ik vindt ik echt een goede kerel!!! Ik loop net zoveel in me houthakkers shirt en gympen dan in me kisten en bandshirt! Ten 2e die bril was 20 cent en ik zocht zo een bril al een tijdje sinds ik die fotos van tswaert heb gezien en die bril echt tegek vondt, ten 3e wat maakt imago mij uit? ik woon in almere, er zijn hier maar "ware" 2 metalgasten en voor de rest is er hier niks te beleven kwa metal! en ten 4e! zo te zijn heb je nooit doorgehad wat mijn filosofie is want ikzelf vindt dat true gebeuren maar g.a.y! |
|
"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
Tering wat een gezeik allemaal, de laatste dagen staat zm in het teken van flamen... |
|
quote: meneer blizzard moet even duidelijk maken wat zijn positie is |
|
Ja maar dat doe jij ook door er op te reageren... |
|
i'm worse than hitler |
|
Die brillen zijn gewoon stoer. punt. |
|
quote: maak je je daar zelf ook neit schuldig aan? i'm worse than hitler |
|
quote: ik ken er wel meer dan 2, maar er is hier inderdaad geen reet te doen qua metal. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ik kom klagen over het feit dat Slotje zowaar een kwartier in het voren een topic heeft kunnen sluiten... daarmee bedoel ik dus dat hij gesloten is op: 27 mei om: 12:58 terwijl het toch echt nog maar 12:45 is... FREEZE |
|
als ik zwaremetalen.com op kom krijg ik een waarschuwing over jullie veiligheidscertificaat |
|
Das een hint .. |
|
dat kregen wij gisteren ook al. |
|
quote: Dat heb ik ook es n hele tijd gehad... |
|
quote:Hmmm, dat zou betekenen dat ie ergens iets (waarschijnlijk een plaatje) van het beveiligde deel van ZM probeert te downloaden. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
jullie certificaat zou verlopen zijn ofzo, en er kan info van de website veranderd of gehaald worden. maar ik denk dat dat een standaard "mijn pc herkend iets niet" verhaaltje was |
|
quote: Slotje is oppermachtig. Hij weet namelijk een kwartier op voorhand als er iemand verschrikkelijk veel bullshit gaat zitten ophoesten. |
|
quote:Neen... er waren "te veel" posts in het topic (999 ipv 1000) FREEZE |
|
Wat maakt dat uit?! |
|
wat is dat trouwens voor een gezeik van een n00b dat panda terug is? hij misdraagt zich toch niet naar hem toe?? bovendien heeft hij geen weet van wat er toendertijd is gebeurd. los van dat is panda wat 'volwassener' geworden dus moet dat ook geen problemen geven lijkt me.. Je moeder. |
|
quote: Same here.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
SSL licensie is waarschijnlijk verlopen, en ergens op de site wordt dan een verwijzing gemaakt naar de SSL gedeelte, dat verklaart die waarschuwing. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 27-05-2003 16:34] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |