|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Weet je wat Paul, ban iedereen, wis het gehele forum en begin opnieuw ok! |
|
quote: Ik denk niet dat dat ooit zal veranderen, maar misschien kun je er wel voor zorgen dat de mods wat meer respect krijgen, ik bedoel: elke keer als iemand mod wordt zie ik dat hij/zij zich anders gaat opstellen (oke, je zal wat strenger de regels moeten toepassen) maar je moet daarentegen ook je mening moeten uiten als mod. (hint hint) |
|
quote: Ik ben mod op een internationale chat. Alleen zijn mijn handles ineens verdwenen! (mjah, nu maar weer ontopic lijkt me zo) cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote:Kijk dat is het niveau van de reacties van tegenwoordig ... dat is toch om te huilen. En dat in bijna elk topic |
|
Nou, dit is een prachtige illustratie bij mijn klacht circa 3 pagina's terug...het is gewoon niet gezellig/boeiend meer hier. Nu weet ik wel dat de users het forum maken en dat ik daar een van ben, maar ja, ik ben zelf blijkbaar ook niet echt gezellig/boeiend want als ik er ben wordt het er hier ook niet gezelliger/boeiender op... Ik denk dat ik andere dingen met mijn huidige dagelijkse-ZM-tijd ga doen. greetz Kim I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Is het ook, daarom moet er vooral tegen dat soort opmerkingen opgetreden worden. Maar ik vind het niet erg als een aantal mensen binnen een topic offtopic gaan lullen over een onderwerp dat er verband mee heeft (zoals wel vaker gebeurt in een discussie irl). Als het dan maar niet te ver gaat en het topic een heel ander onderwerp krijgt [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 27-04-2003 13:27] |
|
We waren eerst strenger maar dat was ook niet goed ... we waren aan het censureren omdat we offtopic reacties verwijderden ... het is godverdomme nooit goed op dit forum. |
|
Fijn dan..door een paar eikels vertrekken er hier emsnen.. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: op zich is het niet erg dat offtopic reacties verwijderd worden. Als je dit weer invoerd, dan zullen misschien een stuk of 5 ZM'ers weggaan, maar het forum blijft dan wel schoon en gehandhaafd |
|
Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote:spuit elf komt ff langs. |
|
Ik heb enigszins het vermoeden dat mensen dingen veel te persoonlijk opnemen Ik droomde trouwens dat de search het weer doet |
|
quote:Dan droom je aardig goed ... het is bijna klaar. |
|
quote: Geachte Kramy, zou je dan op z'n minst even lezen wat er gezegd wordt en een normale reactie plaatsen, anders heeft jou doel op ZM weinig nut |
|
quote: fijn! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: he, ontopic jij! er wordt hier niet gecomplimenteerd!! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Ik geef alleen mijn mening over dit topic hoor. 99% van wat hier staat is toch al offtopic of allang 100 keer gezegd, dus 1 extra offtopic reactie erbij kan geen kwaad. En zo offtopic is het niet eens omdat het dus mijn mening over deze hele discussie is, en misschien spoort het anderen wel aan om er hetzelfde over te gaan denken, waardoor men het allemaal niet meer zo serieus neemt en het weer gezellig wordt. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Jij snapt er dus werkelijk nix van. Je blijft gewoon lekker jezelf en kijkt rond naar wat er hier en daar gepost word. Klopt het niet dan doe je er wat aan. Nou kun je wel 'all goodsey' uit gaan hangen, maar ik denk niet eens dat Paul er oog voor heeft. Die's te druk bezig met andere dingen. En het feit dat er nu iemand vertrokken is door dit gehannes is gewoon in- en intriest. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: beters!!! |
|
quote: SUPER [zal niet op de techniek ingaan.. hoorde over mooie oplossingen van Helmet..] Het was trouwens geen grap.. Misschien toch eens wat minder ZM-en als ik zelfs over ZM ga dromen |
|
En ik heb een klacht. WickedKimmie moet blijven. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote:Vind ik ook .... moeten er denk ik wel een paar rotte appels oprotten of veranderen. |
|
quote: niet eens, ik wil wel gewoon de regels handhaven als normale moderator (als user trouwens ook) quote: mee eens, dat zullen er nog wel meer worden als de mod-regels strakker aangehaald worden |
|
quote: Ow wee als je een mod uitscheld! maar zelf doen ze het wel |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |