IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten 2 Vorige pagina | Volgende pagina
H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 26-04-2003 2:03 by H-K Profiel van H-Khttp://haa-kaa.hyves.net/

Als jij je zelfbeeld daarmee op peil denkt te kunnen houden is het mij om het even hoor

(hehe, een verkapte wat je zegt ben je zelf opmerking, kleuterlogica voor (iets) gevorderden)


Life doesn't get much better than this!


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 26-04-2003 2:03 by MBMarduk Profiel van MBMarduk



H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 26-04-2003 2:05 by H-K Profiel van H-Khttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 26 april 2003 2:03 schreef MBMarduk het volgende:





Dankzij jou moet ik nu naar beneden lopen om van die magnetron cheeseburgers in de magnetron te deponeren..
en bedankt!


Life doesn't get much better than this!


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 26-04-2003 2:07 by MBMarduk Profiel van MBMarduk


lol


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 26-04-2003 2:07 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 26 april 2003 2:02 schreef MBMarduk het volgende:
Iskariot, dan krijg je onleesbare quote-incest nesten.


Je moet ook niet alles gequote quotes gaan quoten... (quoterdequotequoteq quote quote quote).


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 26-04-2003 2:08 by H-K Profiel van H-Khttp://haa-kaa.hyves.net/

Is dit het nieuwe lultopic trouwens?


Life doesn't get much better than this!


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 26-04-2003 2:08 by Iskariot Profiel van Iskariot



Aart
Usericon van Aart
Posted 26-04-2003 2:10 by Aart Profiel van Aart

quote:
Op 26 april 2003 2:03 schreef MBMarduk het volgende:



Die bon is niet meer geldig!


Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben...


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 26-04-2003 2:10 by H-K Profiel van H-Khttp://haa-kaa.hyves.net/

Ok dan..
Die andere heeft toch maar een belachelijke naam.
En op klachten wordt toch niks uitgedaan, kan je er beter in lullen


Life doesn't get much better than this!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-04-2003 2:12 by altx Profiel van altx

quote:
Op 26 april 2003 2:03 schreef H-K het volgende:
Als jij je zelfbeeld daarmee op peil denkt te kunnen houden is het mij om het even hoor

(hehe, een verkapte wat je zegt ben je zelf opmerking, kleuterlogica voor (iets) gevorderden)


Toch wel een mooie opmerking van iemand die zich een beeld van iemand denkt te kunnen vormen aan de hand van 4 regeltjes tekst en me daar dan ook nog op af durft te rekenen ook...

Maar inderdaad, mijn zelfbeeld hou ik op deze manier best op peil, ja!

Maar ik ga maar eens naar bed, de binnenkant van mijn oogleden bekijken...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 26-04-2003 2:14 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

quote:
Op 26 april 2003 2:10 schreef Aart het volgende:
Die bon is niet meer geldig!

*DINGDINGDINGDINGDINGDING* We have a winner!!

Tja, ik verveel mij zo erg dat ik de sig van Fire klikte en naar zijn gare gratix.nl site ging...daar klikte ik "een bon om gratis een crispy chicken te winnen"...ik werd zo melig om de datum dat ik het wel MOEST delen met jullei.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 26-04-2003 2:17 by Iskariot Profiel van Iskariot

Na, ik heb niks meer te klagen, ga dus ook maares slapen.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 26-04-2003 2:20 by H-K Profiel van H-Khttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 26 april 2003 2:12 schreef altx het volgende:
Toch wel een mooie opmerking van iemand die zich een beeld van iemand denkt te kunnen vormen aan de hand van 4 regeltjes tekst en me daar dan ook nog op af durft te rekenen ook...

Maar inderdaad, mijn zelfbeeld hou ik op deze manier best op peil, ja!

Maar ik ga maar eens naar bed, de binnenkant van mijn oogleden bekijken...


Een beeld vormen?
Ik lul gewoon wat, en als mensen erop doorgaan leef ik me vrolijk uit ja
Mensen die een beetje sterk in hun schoenen staan trekken zich niks aan van dingen gezegd door onbekenden en mensen die dat wel doen verdienen niet beter
Trustuh


Life doesn't get much better than this!


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 26-04-2003 8:19 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 25 april 2003 22:41 schreef Snagger het volgende:
Ik ben hier helemaal niet bezig met flamen, wat ghouliette zegt slaat nergens op ...

Ik krijg hier gewoon geen zinnig antwoord godver! Ik probeer hier mensen wat duidelijk te maken maar de enige reacties die ik krijg zijn "In het echt zou hij zo niet durven reageren" etc ..

Sjonge jonge zeg .. letter makkelijk praten zo, want daar gaat het me helemaal niet om. Waar het me wel om gaat is dat die kontkuspraktijken van de moderators mn neusgaten uitlopen. Een mongool als claw die zegt tegen helmet "Zoiets kan echt niet, als ik jou was zou ik hem bannen, want zoiets moet je niet accepteren". Lazer op zeg!

Ik kan me best aan regels houden, maar als de regels altijd verdraaid worden zodat het onmogelijk is om je er nog aan te kunnen houden dan wordt het moeilijk. Het lijkt wel of enkel de mening van de moderators geaccepteerd worden. Ja, ik reageer misschien iets feller dan iemand anders, maar het is ook wel heel makkelijk om opeens allemaal lief achter elkaar het met de moderator eens te zijn. Sjonge jonge zeg, waar is de tijd gebleven dat iedereen zijn eigen mening had?

Allemaal schaapachtige " " lazer toch op zeg!

Wat nou aandachtstrekkerij?? Het is belachelijk dat als je hier iets te vertellen hebt het gewoon niet geaccepteerd wordt, omdat het niet in het straatje van de moderators meningen ligt.

"Snagger dit, snagger dat, snagger zus, snagger zo"

PFFF... ik heb het tegen 2 moderators eigenlijk, het is allemaal leuk dat jullie je er mee gaan bemoeien maar ik heb liever dat jullie dat niet doen, want jullie voegen ook geen reet toe hieraan.


Hehe, zeg dan niets.

Vrij vertaald:

Ghoulliette slaat nergens op. Claw slaat nergens op. Helmet slaat nergens op, alle mensen die schaapachtig "" doen slaan nergens op. En ze moeten allemaal oplazeren. Ik heb gelijk godverdomme! Maar waarin weet ik nog niet zo goed ...

Ok, je zegt:

quote:
Waar het me wel om gaat is dat die kontkuspraktijken van de moderators mn neusgaten uitlopen.


Nou daar gaat ie: Als het je daar om gaat, dan is het enige zinnige antwoord "dan ga je hier toch weg". Want de moderators zijn er om de boel op orde te houden, en daarvoor moeten zij beslissingen maken over wat wel en wat niet kan.

En niet: "moderators zijn er om met Snagger te overleggen en samen met Snagger beslissingen te maken over wat wel en wat niet kan".

Het KOMT VOOR dat een beslissing van een mod achteraf misschien niet als helemaal juist word bevonden, en om dat soort dingen te voorkomen is hier een klachten-topic.

Dit klachten topic is er echter niet om te verkondigen wat jij allemaal wel niet over de mods en over mij denkt. En ook niet om te zeggen dat je hier niet kwam op je 100% aan de regels te houden of iets in die trend.

Stel je je voor dat je in een rechtzaal zit als getuige, en je wordt gevraagd:

Politieagent: "zweer je om de waarheid en niets dan de waarheid te spreken?"

Snagger: "nou ja dat kan ik natuurlijk niet helemaal garanderen he."

Kijk op zo'n moment zet je jezelf lekker buiten spel he. Hetzelfde doe je hier nu ook.

quote:
Denken jullie echt dat ik hier op ZM kom om mij continu aan de regels te houden?


Helaas wordt dat wel van je verwacht, dus tja ... dan tief je maar op he?


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 26-04-2003 8:24 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Claw schat, niemand komt hier om zich aan de regels te houden, it's as simple as that.
Namelijk: Eerst lol, dan regels.

Niet mijn mening, maar als ik kijk naar de rest van de users, de algehele houding.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 26-04-2003 8:29 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 26 april 2003 8:24 schreef Slechtheid het volgende:
Claw schat, niemand komt hier om zich aan de regels te houden, it's as simple as that.
Namelijk: Eerst lol, dan regels.

Niet mijn mening, maar als ik kijk naar de rest van de users, de algehele houding.


Nouja, de regels zijn simpel en makkelijk genoeg. Je hoeft ze niet eens gelezen te hebben om je er toch onbewust aan te houden.

schat


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 26-04-2003 8:31 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Dat weet jij, dat weet ik, .....


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 26-04-2003 9:56 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

Ow ja... nog iets. Extreem rechts of iets in die geest kan dan wel verboden zijn, maar censuur ook...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-04-2003 10:10 by altx Profiel van altx

quote:
Op 26 april 2003 2:20 schreef H-K het volgende:
Een beeld vormen?
Ik lul gewoon wat, en als mensen erop doorgaan leef ik me vrolijk uit ja
Mensen die een beetje sterk in hun schoenen staan trekken zich niks aan van dingen gezegd door onbekenden en mensen die dat wel doen verdienen niet beter
Trustuh


Ik had eigenlijk liever gehad dat je de rest van de discussie ook ff gelezen had, voordat je erop reageerde, maar ja we leven niet in een perfecte wereld...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 26-04-2003 11:10 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 26 april 2003 9:56 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Ow ja... nog iets. Extreem rechts of iets in die geest kan dan wel verboden zijn, maar censuur ook...




rrrrrrrrrrright...


Zenial


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-04-2003 11:19 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Jammer, ik vond Claw een van de betere moderators. Altijd netjes en geeft altijd uitleg.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 26-04-2003 11:58 by Snagger Profiel van Snagger

Altx, wat maak jij opeens een drama over dat computernerd imago zeg? Dat je 24 uur per dag achter de pc zit interesseert me geen zier. En oja, als ik zo af en toe eens achter een forum zit, maakt mij dat meteen een computernerd? Goh... nooit geweten.

Claw; ik weet even niet meer wat je allemaal vertelde maar ik sluit me aan bij slechtheid. Ik bedoel, ZM is een metalforum; je komt hier toch om je te vermaken. Dat er regels zijn op scholen en andere locaties is begrijpbaar. Dat er hier ook regels zijn is ook begrijpbaar, maar dat die zo extreem zijn dat bijna de helft van alle topics / posts aangepast / gemoderreerd worden is belachelijk.

Je kan hier bijna geen topic meer aanmaken (vooral over metal niet, vreemde zaak) of hij is al gesloten ...

Och jee.. krijgen we het weer hoor "Als je het niet leuk vind rot je toch op"

Hmm.... ik kan ook niet zeggen dat ik elke dag evenveel plezier in mijn leven heb, moet ik dan ook maar oprotten ?


Ik, Wil Schuurman


Orion
Usericon van Orion
Posted 26-04-2003 12:00 by Orion Profiel van Orion

Julian hou je in


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 26-04-2003 12:03 by Nihil Profiel van Nihil

quote:
Op 25 april 2003 19:36 schreef altx het volgende:
Maar zou je het ook durfen om zoiets recht in mijn gezicht te zeggen?


Ik in elk geval wel. Eens afspreken?


Tum podem extulit horridulum...


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 26-04-2003 12:04 by Nihil Profiel van Nihil

quote:
Op 25 april 2003 19:48 schreef Claw het volgende:
De oplossing: ban mensen zoals Snagger die blijven steken bij hun "dit-is-maar-internet-dus-kan-ik-alles-maken-mentaliteit". Amen.


De oplossing: haal die stok uit je reet. Dan doe je misschien minder gewichtig.


Tum podem extulit horridulum...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen