quote:
Op 25 april 2003 22:41 schreef Snagger het volgende:
Ik ben hier helemaal niet bezig met flamen, wat ghouliette zegt slaat nergens op ...
Ik krijg hier gewoon geen zinnig antwoord godver! Ik probeer hier mensen wat duidelijk te maken maar de enige reacties die ik krijg zijn "In het echt zou hij zo niet durven reageren" etc ..
Sjonge jonge zeg .. letter makkelijk praten zo, want daar gaat het me helemaal niet om. Waar het me wel om gaat is dat die kontkuspraktijken van de moderators mn neusgaten uitlopen. Een mongool als claw die zegt tegen helmet "Zoiets kan echt niet, als ik jou was zou ik hem bannen, want zoiets moet je niet accepteren". Lazer op zeg!
Ik kan me best aan regels houden, maar als de regels altijd verdraaid worden zodat het onmogelijk is om je er nog aan te kunnen houden dan wordt het moeilijk. Het lijkt wel of enkel de mening van de moderators geaccepteerd worden. Ja, ik reageer misschien iets feller dan iemand anders, maar het is ook wel heel makkelijk om opeens allemaal lief achter elkaar het met de moderator eens te zijn. Sjonge jonge zeg, waar is de tijd gebleven dat iedereen zijn eigen mening had?
Allemaal schaapachtige " " lazer toch op zeg!
Wat nou aandachtstrekkerij?? Het is belachelijk dat als je hier iets te vertellen hebt het gewoon niet geaccepteerd wordt, omdat het niet in het straatje van de moderators meningen ligt.
"Snagger dit, snagger dat, snagger zus, snagger zo"
PFFF... ik heb het tegen 2 moderators eigenlijk, het is allemaal leuk dat jullie je er mee gaan bemoeien maar ik heb liever dat jullie dat niet doen, want jullie voegen ook geen reet toe hieraan.
Hehe, zeg dan niets.
Vrij vertaald:
Ghoulliette slaat nergens op. Claw slaat nergens op. Helmet slaat nergens op, alle mensen die schaapachtig "
" doen slaan nergens op. En ze moeten allemaal oplazeren. Ik heb gelijk godverdomme! Maar waarin weet ik nog niet zo goed ...
Ok, je zegt:
quote:
Waar het me wel om gaat is dat die kontkuspraktijken van de moderators mn neusgaten uitlopen.
Nou daar gaat ie: Als het je daar om gaat, dan is het enige zinnige antwoord "dan ga je hier toch weg". Want de moderators zijn er om de boel op orde te houden, en daarvoor moeten zij beslissingen maken over wat wel en wat niet kan.
En niet: "moderators zijn er om met Snagger te overleggen en samen met Snagger beslissingen te maken over wat wel en wat niet kan".
Het KOMT VOOR dat een beslissing van een mod achteraf misschien niet als helemaal juist word bevonden, en om dat soort dingen te voorkomen is hier een klachten-topic.
Dit klachten topic is er echter niet om te verkondigen wat jij allemaal wel niet over de mods en over mij denkt. En ook niet om te zeggen dat je hier niet kwam op je 100% aan de regels te houden of iets in die trend.
Stel je je voor dat je in een rechtzaal zit als getuige, en je wordt gevraagd:
Politieagent: "zweer je om de waarheid en niets dan de waarheid te spreken?"
Snagger: "nou ja dat kan ik natuurlijk niet helemaal garanderen he."
Kijk op zo'n moment zet je jezelf lekker buiten spel he. Hetzelfde doe je hier nu ook.
quote:
Denken jullie echt dat ik hier op ZM kom om mij continu aan de regels te houden?
Helaas wordt dat wel van je verwacht, dus tja ... dan tief je maar op he?
Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!!
(Veel beter dan Doom Metal
)