|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
SLAAAAAAAAAYOOOOOOOOOOOOOOOOORRRR!!! |
|
quote:En ik maar denken dat Doom rustig is |
|
quote: Weet je? je hebt gelijk. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:Niet bij McDoom, die is NSDoom |
|
quote: Tja ik heb op voetbal gezeten. Schoten voor open doel laat ik niet onbenut. Maar genoeg geslowchat, hoewel het wel ergens over ging in grote lijnen. Bottom line: Paul heeft gelijk. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Niet Slome Doom |
|
LOL Ik hou inderdaad van doom met blastbeats en blacksnelheden. |
|
quote:Het liefst int laps of nie |
|
quote: Ik ben het met je eens. IMHO is het probleem tweeledig, nl. rotslechte NSBM bands + mensen die alles tof vinden zodra er maar een swastika in voorkomt en aan de andere kant overgevoelige jankerds die alleen maar dingen willen zien die congruent zijn met hun wereldbeeld. Dit gaat niet eens over 'tolerantie' en 'politieke correctheid' maar gewoon over het feit dat je elkaar de ruimte gunt om je punt duidelijk te maken. Ik vind een opmerking als 'nazietje pesten is een leuke hobbie' ook niet getuigen van veel denkwerk, of het nu 'humor' (L!E!U!K!) is of niet. Creatief elkaar afbranden vind ik tof, maar dan graag wel met de achterliggende gedachte om ideeën uit te wisselen/te testen, en niet om een beetje lol te trappen. Zie Graveland- en Burzum-topic als triest voorbeeld. (overigens vind ik ook dat herr Paul uiteindelijk uitmaakt wat op dit forum wel en niet mag komen te staan; ik pleit dan ook niet voor vrij swastika-gebruik oid, maar dat 'hihi & haha' gedoe is wel enigszins irritant omdat het de focus wegneemt van waar het om gaat, nl. muziek en evt. achterliggend gedachtengoed) |
|
quote: Tja sorry, ik ben nou eenmaal een gevoelsmens. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Hmm,als je dan het topic opent en dan als eertse ziet staat "zeer goede NSBM band" dan flikker je toch meteen weer op??? See if i care! De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
Of als je over nazi shit wilt lullen vertrek je naar Stormfront.. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Ja, en als je over linkse shit wil lullen vertrek je naar de SP, en als je over ambient wil lullen vertrek je naar Cold Meat Industry fora, en als je over wat je laatst gegeten hebt wil lullen vertrek je naar smulweb.nl, of wat?!? |
|
quote: o ja tuurlijk. NSBM word hier door iedereen zo erg geaccepteerd dat ik als bevestiging daarvan maar topics open over NSBM bands! tuurlijk De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote:Tja, moderaties staan of vallen natuurlijk met de kennis van de moderators. Als wij niet weten dat het om nazistische uitlatingen gaat kun je het ons moeilijk kwalijk nemen dat we het niet weghalen. Maar bij deze dan ook de uitnodiging (wellicht ten overvloede): Als iemand hier iets ziet dat niet door de beugel kan: moderators@zwaremetalen.com Fire heeft het net al gezegd, ik herhaal net nogmaals. We zijn nog behoorlijk tolerant dat we de discussie over de muziek toelaten. Mocht dit te moeilijk voor mensen zijn gaan we heel streng alles van het forum weren, want onze prioriteit ligt niet bij vrijheid van meningsuiting maar het uit problemen houden van ZwareMetalen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: Hahaha citeer me eerst maar eens op zo'n dergelijke uitspraak De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: Ooit misbruikt geweest mss vroeger? Straighten your face man! or I will! After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
quote: Als je even in het graveland topic kijkt zie je dat ik dat allang gedaan heb. Als jullie alle nazi bands willen gaan weren hier succes. Ik neem aan dat ik dan ook geen slayer/morbid angel topics meer zie? 3/4 van de bands die ik luister zijn ns en daar zitten heel wat pareltjes over waar ik soms een topic over aanmaak, Ik ga echt niet voor elke slechtgeproduceerde ruisband een topic aanmaken. |
|
Zolang de discussies in zulke topics over de MUZIEK gaan heb ik er geen enkele moeite mee.. Als er links gepost gaan worden naar sommige "bandsites" waar verder niets anders op staat dan een bandfoto waarbij de leden met de rechterarm omhoog staan of van concerten waarbij bands links en rechts door swastika vlaggen en white power logo's worden geflankeerd dan is wat mij betreft de grens bereikt.. Maar goed.. ik ben hier ook geen moderator maar (voor de mensen die dat nog niet wisten) de ZM-server draait ook van mijn portemonnee en dat soort ongein ik op.. Bij mijn weten zijn dat soort uitingen nog altijd bij de Nederlandse Wet strafbaar en ik zou ook niet weten waarom we hier op ZM de wet zouden moeten gaan overtreden... |
|
krijg deja vu's deze discussie is al vaak zat gevoerd en altijd is de conclusie: paul is de baas, zijn forum, regels zijn regels, klaar. en judge m, gave signature Je moeder. |
|
quote: |
|
de moderators zijn een stelletje hypocriete fascisten |
|
mee eens Je moeder. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |