|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
Wat doet "zelf tekenen" trouwens bij Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek? kan die niet bij algemeen? |
|
quote: quote: |
|
De mods doen het gratis Zenial |
|
quote: Dat gaan we maar eens veranderen |
|
quote: Ok... ik was dan ook nog niet helemaal wakker (vandaar dat ik voor die espresso ging ) |
|
Ik lees hier heel veel klachten over het te hard optreden van mods. Toch vind ik dat ze op sommige momenten wel iets sneller mogen optreden. Er zijn de laatste dagen alweer teveel topics over metalbands (toch de belangrijkste topics op ZM) verneukt door een stelletje kleuters die niks serieus te melden hebben. Voorbeelden hiervan zijn de topics over Helheim en Soilwork. Footnote: Heer Krieg loopt hierin voorop. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ik: (over een loze opmerking over Emperor die niet echt iets bij te dragen had aan het gesprek) Zeg dan niks vervolgens: quote: |
|
tnx mods |
|
Een laatste verzoek: ban Heer Krieg, hij verziekt zo'n beetje elk topic met z'n opmerkingen (voorbeeld quote: |
|
quote: de eerste twee regels vind ik wel passend, het is zijn mening, maar die derde regel vind ik wel te ver gaand. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: mee eens, maar hij hoeft niet op elk metal topic wat hij niks vind (9 van de 10 topics dus) de hele tijd gal te spuiten op dezelfde band terwijl andere mensen een normaal gesprek voeren. |
|
*zucht*...het lijkt hier verdomme soms wel een kinderdag verblijf.... Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: sorry juf Vampie |
|
quote: Hahahaha, my point exactly. En het lullige is dat je er soms gewoon door meegesleept word. Ik heb nu ook een opmerking geplaatst waar ik spijt van heb. (emperor topic) Maar toch laat ik um staan omdat het wel mijn mening is. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Geintje is leuk,maar een topic zo danig verneuken met gezeik en ge etter is heel wat anders. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Kortom: bannen die gast, hij is duidelijk uit op het verzieken van topics, nog geen fatsoenlijke post gemaakt. |
|
Dat bedoel ik dus. Vooral als het ook nog eens om allemaal metal topics gaan. Die zijn hier al schaars geworden op ZM. En dat is gewoon jammer omdat het nogtans een metal forum is. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Als je gewoon *NIET* reageert op offtopic reacties en/of kinderachtige afzeik -opmerkingen, dan waait het wel over. Door te zeggen "waar slaat dit nou weer op " of iets dergelijks, help je alleen maar mee het topic om zeep te brengen. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Dit is absolute onzin. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Euhm .. hallo .. als de mods nou eens wat sneller reageren, die gast verziekt het forum al dagen en er is nog niks gezegd ... |
|
Beste Claw..ikben het echt met Jenje eens..je kan die klungel niet negeren...hij staat verdomme in elk topic de boel om zeep te helpen Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:Wat is onzin? Geef eens 3 voorbeelden van een zinnige post van hem dan? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |