|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nee, maar je moet er wel even tijd voor vrijmaken. En dat doet paul niet, en hij laat het ook niet door iemand anders doen. Erg handig Zenial |
|
Volgens mij is het nu wel duidelijk dat er mensen zijn die de zoekfunctie missen. Ik start eens een topic, dunkt me, om tegenstanders te zoeken... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Dude?! Jij weet ook heus wel dat het geen kwestie is van geen tijd er in willen steken. Lees een boek over zoek-algoritmes op het internet. Dat vergt gewoon te veel van de simpele ZM-server. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Wat was er mis met de oude zoekfunctie trouwens? Die werkte toch goed? Lekker boeiend dat het forum wat langzamer wordt hierdoor toch? Is iig beter dan elke keer 10 topics over 1 onderwerp. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Er is niks met met de oude zoekfunctie. Maar als iedereen hem weer gaat gebruiken krijg je weer dat je soms-vaak geen response krijgt van de server ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Het zoeken deed ie inderdaad wel, maar de hoeveelheid data op het forum werd gewoon te groot om zomaar te doorzoeken. Niet alleen werd ZM er traag door, af en toe sloegen zowel de database als de webserver compleet vast door een zoekopdracht en dat is gewoon te erg. En om even te illustreren hoeveel zoeken aan resources vraagt. Google (ja, die welbekende zoekmachine) heeft 800 mensen in dienst. Echter, in de 4 gebouwen die ze hebben staan 54000 servers, met daarin in totaal meer dan 100000 processoren en meer dan 261000 harddisks. Sla, inderdaad, daarnaast eens een boek over zoekmachines, binaire trees en aanverwanten open en je ziet dat het niet even simpelweg op te lossen is. En nogmaals, Paul is er aan bezig, dus heb nog even geduld. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: optie 1: Alleen zoeken in de titels optie 2: De helft (of meer) van de topics weggooien Zijn al duizend keer voorgesteld trouwens... Zenial |
|
quote: optie 3: even met de hand zoeken Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Vooral leuk als een topic al 6 maanden niet bezocht is. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: We wachten nog wel even. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: De technologie staat niet stil. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
vroeger pasten er 2 koffie-automaat-expresso's in 1 bekertje... nu niet meer |
|
ai ... waar gaat dat heen ... |
|
quote: Zoek het eens op zou ik zeggen... |
|
quote: Tja dat ligt dus aan de grote van je bekertje!! (en nie aan het automaat!) I Find That I Am Not There... |
|
quote: Of aan de afstelling van het apparaat. Die bij ons hadden ze precies afgesteld dat er twee automaat-bekers pasten in een beker die ze daar in de keuken hadden. Zenial |
|
quote: Je moeder. |
|
Ja leuk is dat. Ik heb een tijdje geleden 35 pagina's door kunnen zoeken toen ik het ZM'ers in het wild-topic wilde hebben... daar wordt je echt niet vrolijk van! Zenial |
|
Niet zeiken...dat houdt je van de straat Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ik kwam toch al niet op straat Zenial |
|
oja..meer handmatig zoeken jij! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: als je toch de hele dag op het forum zit maken die minuten ook geen flikker uit Je moeder. |
|
En jij moet je smoel dichthouwen! Zenial |
|
ontopic! Je moeder. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |