|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
Wat hoor ik nu op metalfan , mag GIER of Heosphoros terug komen op ZM... zo'n wreedaard is het immers nie "Ach jongen, de wereld is toch al kapot!" |
|
quote:1: Dat komt wel 2: Ja wel hoor tel de dagen maar af |
|
quote: De 'X' is omdat ik Xander heet. 'Alt' omdat ik anders ben dan anderen, 't is maar dat je 't weet en niet vergeet. 'Alt-X' is een uitdrukking die met computers te maken heeft. Computerfreak een image dat altijd aan me heeft gekleefd. Idioot.. Life doesn't get much better than this! |
|
Gaat lekker hier. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ben er net achter gekomen dat je quotes niet kan nesten (een quote binnen een andere quote). Zou wel leuk zijn als dat kan, dus Paul |
|
Wat willen jullie toch de hele tijd zeggen? Ja, ik studeer informatica, werk dagelijks met computers en durf daar ook voor uit te komen. Waarom zou ik eigenlijk anders op dit forum zitten? En ja, ik luister naar Osdorp Posse, vandaar een paar regeltjes die op elkaar rijmen. En verder is dat omdat ik misschien wel de meest untrue metalhead ben die je je zou kunnen voorstellen en daar ben ik trots op! Maar wat is nu jullie probleem met mijn signature? Toen ik hem in mijn profiel zette, had ik niet kunnen bevroeden hoeveel stof het zou doen opwaaien... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
AltX Het gaat er om (denk ik) dat jij zei dat Snagger alleen een computerleven heeft, maar zelf heb je ook iets met computers in je naam, sign. etc, etc |
|
quote: Hey fuck-up dat ben ik ja! Ik luister toevallig wel naar Twarres!!! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Hmm.. Dan gaat iedereen dat waarschijnlijk doen, en krijg je threads met ellenlange herhalingen.. Dat zou toch beter gewoon 'manueel' blijven, imho. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: En je hebt niet eens lang haar!!! (understatement ) Life doesn't get much better than this! |
|
Hehe, moet je onze aantal posts eens met elkaar vergelijken. Dan zul je zien wie hier de echte computernerd is... edit: Ik realiseer me ineens dat het wel een mooie is voor het "goedgelovigheid" topic. Ik schrijf op internet dat ik zo'n ongelooflijke computernerd ben, waaruit dan weer geconcludeerd wordt dat ik geen leven buiten de computer om zou hebben, maar ja, volgens bepaalde mensen hier moet je niet alles geloven dat je leest op internet... [Dit bericht is gewijzigd door altx op 26-04-2003 1:50] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Beschuldigde ik je ervan dan?! Dacht het niet, of je kan geen Nederlands waardoor je de zin verkeerd las |
|
quote:Nee, maar als je een quote binnen een quote ook handmatig doet werk het ook niet, kijk maar: quote: [/quote] |
|
*laat maar, is toch anders dan hij bedoelde* [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 26-04-2003 1:52] |
|
quote: Ooooh.. Dat is wat anders! Ja, het zou wel tof zijn als dat kon.. [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 26-04-2003 1:54] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Moet ik hier nog antwoorden op ook? Als je goed leest, zie je dat het gewoon een opmerking tussendoor is en meer een antwoord richting Snagger en H-K dan richting jou... Of moet ik dat er expliciet bij zetten of zo, omdat anders mensen het verkeerd zouden kunnen lezen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik wil klagen dat mensen mijn replies verkeerd begrijpen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Omdat het leek alsof je op mijn post reageerde, reageerde ik er zo op. Snagger of H-K (ow, H-K is er wel )zie ik nergens nu, dus leek het me wel op mij gericht, omdat ik net op jou reageerde.... [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 26-04-2003 1:54] |
|
quote: Mwah, voor zover ik kan zien heb je meer posts dan ik. Maar dan nog, zeuren dat iemand een leven zonder computers moet krijgen en in je undersign zetten dat je zelf een kansloze nerd bent.. tja.. Life doesn't get much better than this! |
|
quote:Ja man, vet ruig |
|
quote: Ja, er lopen ten eerste 2 discussies door elkaar heen. En dat gezeik met Snagger was eerder vandaag ook al, maar als jij toen niet op het forum was, heb je dat niet meegemaakt. Kun jij ook niets aan doen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ja, dat maken jullie er dus van (want dat staat er toch echt niet). Maar het zal wel zijn om te verbergen dat jullie zelf nogal kansloos zijn... edit: Goh, je bent 300 posts minder computernerd dan ik... [Dit bericht is gewijzigd door altx op 26-04-2003 2:03] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Iskariot, dan krijg je onleesbare quote-incest nesten. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |