![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hèhè dan zijn jullie al met twee ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Metal op 22-05-2003 15:17] After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) ![]() |
|
Wat zeg je jongen? Ik versta je niet. Dit slaat nergens op. ![]() |
|
quote: excuseer. ![]() After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) ![]() |
|
quote: Je mag wel eens wat toleranter worden... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
quote:Nee joh, mag nie, hij is een blekkie hoor ... ![]() |
|
Ik wil graag klagen over het feit dat de posts van jenje stinken. ![]() |
|
quote: Ik dacht al: wat ruik ik hier toch ![]() ![]() |
|
Aaa... daar komt die stank dus vandaan. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
Niet slowchatten! I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
We reageren alleen maar op de klacht van Rajacker ![]() ![]() |
|
quote: Pff niet zeuren jij. Komt omdat mijn vingers nog naar jouw aarsje ruiken ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Wow, dat je dat nog hebt onthouden ![]() Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote:ooooooch arme sukkelaar, zouden ze je pesten jôh? Huil maar eens flink uit, dat helpt! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
quote: ![]() Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: mja ik begrijp zijn punt wel hoor, maar ja op school en ZM bekijken kan altijd eens narigheid geven After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) ![]() |
|
Op de UT moet jij ook studeren Klauwtje .. niet ZM-en ... ![]() |
|
quote: je hebt gelijk; liever studeren dan in discussie gaan met hersenloze mensen die denken dat Nazi's helemaal gaaf zijn ![]() Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
De mensen die graag topics over NSBM willen behouden, zullen er rekening mee moeten houden dat wanneer er niet gestopt wordt met het posten van Nazi-uitlatingen, alle NSBM wordt verwijderd van zwaremetalen. En ja wij willen organisaties die juridisch kunnen en willen ingrijpen graag voor blijven. Dank voor uw medewerking. ![]() Nogmaals over de muziek mag gesproken worden, maar nazi-uitlatingen worden niet getolereerd. ![]() |
|
quote: maar nazietje pesten is echt de leukste hobbie die er is ![]() |
|
quote: Maar nazi's zijn toch cool?? ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote: *piep kraak* Nee, ik geloof niet dat dit sarcasme was, am I right? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Hmm,hoe kun je daar nou consequent in zijn?? ik bedoel naast het overduidelijke 14/88 etc,zijn er echt duizenden andere/kreten/logos etc etc die mensen kunnen gebruiken en die jullie niet zullen herkennen als "Nazi-uitllatingen" . De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. ![]() |
|
quote: yes yes yes After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Administration | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |