|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hèhè dan zijn jullie al met twee [Dit bericht is gewijzigd door Metal op 22-05-2003 15:17] After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Wat zeg je jongen? Ik versta je niet. Dit slaat nergens op. |
|
quote: excuseer. After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
quote: Je mag wel eens wat toleranter worden... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:Nee joh, mag nie, hij is een blekkie hoor ... |
|
Ik wil graag klagen over het feit dat de posts van jenje stinken. |
|
quote: Ik dacht al: wat ruik ik hier toch |
|
Aaa... daar komt die stank dus vandaan. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Niet slowchatten! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
We reageren alleen maar op de klacht van Rajacker |
|
quote: Pff niet zeuren jij. Komt omdat mijn vingers nog naar jouw aarsje ruiken |
|
|
|
quote: Wow, dat je dat nog hebt onthouden Goed van je, echt een schot in de roos. Ik ga er helaas niet over of dat Nazi gedoe wel of niet getolereerd wordt. En het gaat erom dat ik het niet tof vind dat ik in een computer-zaal zit op de UT, en er opeens zonder dat het mijn bedoeling is mijn scherm vol staat met hakenkruizen. Ok, jij begrijp? Mooi, dahaag. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:ooooooch arme sukkelaar, zouden ze je pesten jôh? Huil maar eens flink uit, dat helpt! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: mja ik begrijp zijn punt wel hoor, maar ja op school en ZM bekijken kan altijd eens narigheid geven After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Op de UT moet jij ook studeren Klauwtje .. niet ZM-en ... |
|
quote: je hebt gelijk; liever studeren dan in discussie gaan met hersenloze mensen die denken dat Nazi's helemaal gaaf zijn Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
De mensen die graag topics over NSBM willen behouden, zullen er rekening mee moeten houden dat wanneer er niet gestopt wordt met het posten van Nazi-uitlatingen, alle NSBM wordt verwijderd van zwaremetalen. En ja wij willen organisaties die juridisch kunnen en willen ingrijpen graag voor blijven. Dank voor uw medewerking. Nogmaals over de muziek mag gesproken worden, maar nazi-uitlatingen worden niet getolereerd. |
|
quote: maar nazietje pesten is echt de leukste hobbie die er is |
|
quote: Maar nazi's zijn toch cool?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: *piep kraak* Nee, ik geloof niet dat dit sarcasme was, am I right? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Hmm,hoe kun je daar nou consequent in zijn?? ik bedoel naast het overduidelijke 14/88 etc,zijn er echt duizenden andere/kreten/logos etc etc die mensen kunnen gebruiken en die jullie niet zullen herkennen als "Nazi-uitllatingen" . De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: yes yes yes After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |