|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Och jee, en hoeveel krijg je daar nou voor ? Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Sorry? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Jaja, gestapo eerder, dit slaat nergens op hoor. |
|
quote: Wees blij dat je iets krijgt. Tum podem extulit horridulum... |
|
quote: Is het nou zo moeilijk om een beetje op je taalgebruik te letten? Om een beetje rekening te houden met andere forumgebruikers? En om een je je er een keertje bij neer te leggen als iets wordt weggemod? Bij voorbaat dank voor uw bijdrage aan een fijn forum Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Hoe offensief taalgebruik? Kutlulpieskakstrontneukenbeffenpijpenjoden chocosblacksoul666godverdommefluitsap! Tum podem extulit horridulum... |
|
Ik begin ondertussen kotsmisselijk te worden van die het-is-toch-maar-internet-dus-ik-kan-doen-en-laten-wat-ik-wil mentaliteit. Moet je dit taalgebruik eens bezigen midden op straat en dan liefst ergens in een van de achterbuurten van Rotterdam, moet je eens kijken wat de reacties van de homeys aldaar is... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Dan kanker je toch op Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Stoerrrrrrrrrrr! Nounounou ik vind snagger echt de stoerste man op ZM nu! Zenial |
|
quote: Goh, wat stoer van je dat je dat zo maar durft te zeggen daar achter je computer... Maar zou je het ook durfen om zoiets recht in mijn gezicht te zeggen? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Jezus, wat ben jij een mongool zeg .. op elke reactie een beetje interessant "Stoerrrr" roepen ... Ik heb gewoon geen zin in al dat gezeur van altx, steeds dat politiek correcte gelul.. bah Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Och jee, morgenavond 20:00 CS R'dam ? Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Euhm, ik wel in ieder geval |
|
quote: Ik, Wil Schuurman |
|
Gaaf! Knok-afspraak maken? Zenial |
|
quote: Nou dan flikker je toch op... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Nee dat doe ik niet. Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Nou, kom maar hierheen dan! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Wat zit iedereen weer te zeiken! Natuurlijk is vriendelijk taalgebruik beter, en komt dat ten goede aan het forum. En ja de meeste Zmérs zijn niet instaat zichzelf onder de duim te houden wat goede manieren betreft. Als iedereen hier even vriendelijk en even aardig zou reageren hadden we mods niet nodig. En dan hadden we er ook niet op hoeven zeiken. Maar ze zijn er vanwege ons eigen gebrek aan fatsoenlijk gedrag, en dus moeten we niet zeiken en klagen want we hebben het alleen aan onszelf te danken wanneer een mod op moet treden. |
|
quote: Nou, lul dan ook niet! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
"De 'X' is omdat ik Xander heet. 'Alt' omdat ik anders ben dan anderen, 't is maar dat je 't weet en niet vergeet. 'Alt-X' is een uitdrukking die met computers te maken heeft. Computerfreak een image dat altijd aan me heeft gekleefd." Ik, Wil Schuurman |
|
Waar is het flametopic? Het is me hier onderhand ff beu. |
|
quote: Snagger doe niet zo ontzettend sneu zeg. |
|
quote: Idd, en dat is helemaal hun probleem dat ze zo lomp overkomen. Who cares? Over dit onderwerp zijn we nu al weken aan't zeuren zeg.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |