|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Jawohl Dr. Mengele.. |
|
quote:He damn, nog verkeerd gedaan dus [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 05-05-2003 0:18] |
|
quote:Zo'n grijs gebied is natuurlijk moeilijk concreet vast te leggen. Zoals Fire al aangaf, het liefst zo veel mogelijk in een topic, zodat alles voor iedereen overzichtelijk bij elkaar staat. Overzichtelijkheid is echter soms ook een reden om juist weer een apart topic ergens aan te wijden.. Voorbeeldje (poging tot verduidelijking).. je wil een lopende discussie over de eerste CDs van Metallica liever niet in de weg zitten met onderhandelen om kaartjes van en afspraakjes over wie waar in de zaal staat bij het eerstvolgende Metallica concert. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ja.. ik zie ook wel het punt hier.. maar 25 is wel veel Gelukkig doet de search het weer - en met nog meer geluk wordt hij zelfs gebruikt |
|
quote:Falend beleid uit het verleden ofzo. Daar moeten de toenmalige minis^H^H^H^Hoderators verantwoordelijkheid voor nemen Nou ja, tegenwoordig wordt er iets beter op gecontroleerd omdat het gewoon een stuk drukker is nu. Die oude topics verdwijnen op den duur ook wel als er bij gelegenheid uitgezocht wordt wat het beste topic is om open te blijven. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Herstel: Vroeger was het mogelijk om een oud topic op slot te gooien zonder hem om hoog te hoeven schoppen. Dat kan nu niet meer en dus blijven de oude topics open. Want vaak kan beter de oude dicht dan de nieuwe. Btw NIET ALTIJD [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 05-05-2003 1:06] |
|
Waarom is het topic over de ZeerMetaal DC hub weggehaald? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Omdat ZM moet voorkomen dat er via het forum een mogelijkheid tot illegale uitwisseling zou kunnen bestaan. |
|
quote: Ehm lieverd, er staan legio topics op ZM over peer-to-peer programma's en ook over Rhodium is een topic. Verder heeft deze hub "niks" met ZM te maken. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik dacht het DC-hub principe juist wel toegestaan was? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Verspreid het nieuws gewoon by word of mouth, dan komt het wel goed Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik wil het via het forum verspreiden, en van mouth to mouth verspreid ik alleen SARS. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ja, mits er geen illegale dingen uitgewisseld worden. En dat gebeurt bij ons ook niet. edit : ben blij dat ik niet met je geluld heb dan, Azzie [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 14-05-2003 20:49] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Precies, en als dat wel gebeurd, dan gaat dat buiten ZM om. Edit: hehe, wees maar heel blij... [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 14-05-2003 20:50] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Wat dan? Gooi jij snel met tonnen? Er is trouwens wel een algemeen Direct Connect topic over? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Lol! quote: Een "algemeen direct connect", waar we met ze allen gaan oppassen wat we zeggen omdat het misschien verkeerd kan vallen. Onze zinnen zodanig vervormen zodat ze correct en legaal zijn? "Dat programma heeft geen zwarte achtergrond, maar een donkere tint". Misschien kunnen we beter gelijk een politieke partij oprichten. Okay... ik draaf weer door. Ik ga weer terug mijn nest in [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 14-05-2003 21:32] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Einde [Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 14-05-2003 23:49] |
|
quote: Eej, laat je niet zo kennen... Je moet het niet zo persoonlijk opvatten. Dat doe ik ondertussen ook niet meer. Je hebt hier (op ZM) een beetje meer relativeringsvermogen nodig (en ik spreek uit ervaring)... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
maar je opent wel veel topic zeg maar, misschien kun je dat beter verspreiden zodat het minder opvalt ofzo, dan kunnen ze ook niet gaan zeuren. |
|
quote: Niet voordoen als moeders mooiste want wie bal kaast kan terug verwachten. |
|
quote: beargumenteer dat eens............ (wie de bal kaatst............) |
|
Meneer Kriegje was vaak het eerste met het persoonlijk aanvallen van mensen op hun mening. Hij moet daarom niet gek opkijken als hij eens wat terugkrijgt, en nu niet als een kleine baby lopen janken. |
|
het was een retorische vraag met een tikkeltje sarcasme |
|
Hmmm... op mijn forum kunnen mensen maximaal 1 topic per dag starten... Lijkt me eigenlijk wel een idee om dat hier ook in te voeren. Zenial |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |