|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Aandacht, aandacht, aandacht kom je buiten spelen? |
|
You are gay. |
|
quote: Ik gay? Nee, lekker Belg van me.... Ik ben niet homofiel, ik ben gewoon benieuwd. Dit slaat nergens op. |
|
Ik weet niet waarom andere meiden het doen.Ik om me zekerder te voelen,ik het prettig vind en vind het leuk om met m'n uiterlijk bezig te zijn. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ik trek gewoon aan wat ik mooi vind. En ja, dat is soms strak of een beetje bloot. Vind dat gewoon leuk. Iedereen mag toch aan doen, wat ie leuk vind? Ik ga toch ook niet zeuren over al die gothic wijven "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
pardon?...gothic wijven? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Ja, gothic wijven... Vind die kleding ook lelijk. Maar ga ze daar toch ook niet mee lastig vallen? "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Impliceer je dat ik je nu afkeur o.i.d.? Dit slaat nergens op. |
|
quote: Dit klinkt niet echt positief inderdaad. Ik weet niet of het echt als afkeurend bedoeld is, maar het klinkt enigszins minachtend "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Het is meer een constatering dan een oordeel. Ik zie het gewoon overal om me heen, ik word overspoeld met tieten, konten en roodgeverfde lippen.... Niet specifiek door metal-volk, al moet ik zeggen dat de vrouwen het in die 'scene' wel voor elkaar krijgen er vaak nog een schepje bovenop te doen. (Vooral van die breezer-goths.) Dit slaat nergens op. |
|
Subtiel een beetje bloot mag, een mens mag geprikkeld worden, zolang ze maar niet als sletten met alles gaan zwaaien: ga dan naar Bredene, daar kan je met alles zwaaien Voor de rest: waarom erover zagen? : als een mooie vrouw zich met smaak kleedt vind ik dat mooi om te zien, wat gezond is... [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 14-07-2003 9:22] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Helemaal mee eens! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Wat klaag je dan ? |
|
quote: Misschien WIL ik dat niet zien ofzo? Ik trek ook niet om de haverklap mijn leuter uit mijn broek... Dit slaat nergens op. |
|
om er mooier uit te zien dan de andere vrouwtjes natuurlijk, om zo een eventueele kandidaat voor het paren aan de haak te slaan natuurlijk |
|
Dat lukt je aardig You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Dat idee begin ik wel te krijgen, en dat staat me nou niet bepaald aan... Beesten... Verdomde beesten.... Dit slaat nergens op. |
|
quote: Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: ja maar we zijn voor een groot gedeelte ook beesten........ en veel mensen kunnen dat niet loslaten denk ik. @dmtr, en dat zonder make-up |
|
quote: Hm, ik wel! Ik bedoel, je hebt een lul niet alleen om mee te pissen. Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
Ik maak mij op omdat ik er niet uit zie zonder. Ik smeer niet veel op mn gezicht maar net genoeg om er een beetje leuk uit te zien. En ik besteeds eigenlijk best veel zorg aan mn kleding. Want ik voel me helemaal niet lekker en onzeker als ik in kleding loop die er totaal niet uitziet. "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
'mijn tieten zijn te klein', 'm'n kont is te dik', 'ik heb een buikje', 'mijn haar is stom', 'je ex is superknap', 'dat jurkje maakt me dik' Dames, most guys DON'T CARE!! snap dat toch es!!! |
|
quote: Misschien kan je dan overwegen naar Iran te verhuizen. Daar zijn ze daar ook niet al te enthousiast over. And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
|
quote: *doet haat best niet al te hard te lachen Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: LOL Arwen ná anvanya vendë ecénien |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |