![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ha dat was ik, verkeerd ingelogd. sorry! ![]() ![]() |
|
Aha, kijk. Maar jij bent ook niet echt objectief ![]() Ik heb nog geen antwoord op m'n vraag trouwens... ![]() |
|
quote:hahaha demogorgon zit onder mijn naam te zm-en, maar goed, ja heb ik zelf gedaan Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
Ik vind de hoes van serenades echt mooi... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 30-07-2002 0:17] ![]() |
|
![]() Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() Je kan me de bout hachelen! ![]() |
|
Travis Smith en Henrik van Leeuwen zijn de masters met CD hoesjes! ![]() Cheerios, Tymon ![]() |
|
![]() Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
quote: Foute Eddy-ripp? ![]() ![]() |
|
quote:aha!!! dimmu borgir ript dus ook artwork! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
Moonspell - Wolfheart (eerste editie) Aangezien ik wolven erg cool vind en volle maan erbij helemaal mooi vind.... de 6 wolven vormen een soort van berg en daarachter schijnt de volle maan, erg mooi ![]() ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ ![]() |
|
quote:Dimmu kent dit niet eens.... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
Ik vind veel hoezen mooi. Mijn absolute favourites zijn de hoezen van Lacrimosa. Zwart/wit is iets dat je op niet veel hoezen terugvindt maar het heeft toch wel iets. Voor de rest vind ik onderstaande hoezen ook heel mooi, as a matter of fact, ik wil de uil van de tweede als tattoo.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ik kan er ook een paar van mijn favoriete band laten zien... MEKONG DELTA! ![]() ![]() ![]() I am a tempter, extravagant my ways. The world is my menagerie! ![]() |
|
Enkele mooie hoezen: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! ![]() |
|
quote: ![]() Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 05-10-2002 2:02] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
ik vind de hoesjes van lacrimosa erg mooi, omdat ze redelijk simpel zijn en toch weer iets mooi hebben afgebeeld, vooral fassade en inferno ![]() |
|
Deze hoes vind ik heel gaaf: ![]() Don't blush when I rip you open ![]() |
|
quote: Nightwish! De mooiste hoes staat er niet bij: ![]() hier heb ik ook een flag van I spy with my little and verrry evil eye..... ![]() |
|
quote:Dude, dit ziet er fukking amazing uit! Ik hoor wel als de shirt's/CD's af zijn. ![]() ![]() |
|
Deze hoes vind ik ook erg mooi, vooral door het verhaal erachter. De hongaarse gravin Erszebet Bathory die baadde in maagdenbloed om jong te blijven. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 05-10-2002 14:41] Don't blush when I rip you open ![]() |
|
Destruction - Sentenced to death Kristalnacht/Bles in sin/Seigneur Voland - Gathered under the banner of Dicilium Immortal Pride ![]() |
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |