![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind de oude Ulver hoezen niet echt denderend. Alhoewel het logo erg cool is. ![]() |
|
hahah niet lang geleden belooft en uiteindelijk gekomen: Mijn blasphemische nifelheim plaat. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Ja... nou... ik heb lekker 3 CD's en een 7" van Nifelheim! Lekker puh! ![]() ![]() |
|
maar die 7 inc is lang niet zo mooi als mijn plaat/. maar ik heb ook trouwens de long sleeve van in the night side eclips ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
alle hoezen waar gebruik is gemaakt van Theodor Kittelsen's werken. ![]() |
|
Ja, maar... ikke... ehm, die hoes van die 7" is vet cool! En binnenin staan allemaal coole foto's! Quote: "100% underground layout. Worst possible soundquality!" ![]() ![]() |
|
quote:Ja, alleen jammer dat het er vaak zo ge-recycled uit ziet. Kittelsen ![]() ![]() |
|
De hoes van Judas Iscariot - Cold Earth Slept Below en Darkthrone - A Blaze In The Northern Sky ![]() |
|
Kittelsen: ![]() of deze: ![]() ![]() ![]() |
|
ik vind de cover van Filosofem van Burzum de mooiste cover ooit, heerlijk, dat hele sfeertje erom heen... ![]() |
|
Wat vinden jullie van deze? http://www.triple7.nl/woadc/777%20booklet.jpg Heb ik zelf gemaakt voor de demo van de band waar ik in speel ![]() |
|
Inderdaad, die hoes van Emperor is echt wel prachtig ![]() ![]() ![]() ![]() Alle cd-hoezen van Cruachan vind ik gewoonweg prachtig, je ziet er soms Keltische mythologische figuren, zoals de Gehoornde God in, zoals in die: ![]() ![]() ![]() ![]() Deze van Absu vind ik ook wel prachtig, ik val wel voor Keltische tekens en motieven, maar dat wisten jullie al lang, denk ik ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 20-02-2002 20:33] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
voor degenen die hem nog niet kennen (shame on you!!) ![]() ... speechless ![]() |
|
quote: Deze staat geloof ik ook in het boekje van dark medieval times van satyricon. Trieste gast ![]() |
|
De meeste hoezen gemaakt door Matthias Noren (Zweden) maakt o.a. hoezen voor Ayreon en DVS records, kijk maar es op: http://www.progart.com/ Marcel ![]() |
|
jammer dat vaak alleen de hoes wordt getoond omdat ook de rest (achterzijde en cd) erg belangrijk is, vaak wordt de nadruk op de voorkant gelegd... dit vindt ik mooi ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 21-02-2002 11:38] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
Dit vind ik een hele mooie: ![]() ... do you think we're forever? ... ![]() |
|
quote: Dat komt ook omdat de achterkant vaak met tekst wordt ontsierd... Er zijn maar weinig bands die een goede beeld/tekst integratie hebbben.. velen maken gewoon de achterkant en donderen er vervolgens gewoon lomp tekst overheen (soms bijna onleesbaar, andere keren weer idioot fel) ... Verder zijn achterkantjes van hoesjes minder makkelijk te vinden op internet en zullen ze dus ook minder snel gepost worden hier.. ![]() |
|
Ik vind de Hoezen van Children Of Bodom erg mooi! en de Laatste van Ancient Rites!!!! ![]() ![]() |
|
quote: Die van Ancient Rites is getekend door Kris Verwimp ![]() ![]() http://home.tiscalinet.be/krisverwimp/ [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 21-02-2002 15:06] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
|
Joh, wist ik nieteens, ff naar zijn site kijken dan maar!!!!!! ![]() ![]() |
|
quote:en jawel zo kom je nog veel meer bekende tegen!!! geen idee dat dat dezelfde vent was joh ![]() |
|
quote: kris heeft het voorontwerp van de hoes gemaakt en iemand anders heeft hem afgemaakt en dit is de reden waarom deze hoes van ancient rites niet op zijn site staat, hij heeft onder ander ook hoezen getekend voor: Absu, marduk, Sear Bliss, Old mans Child, Arch enemy, Immortal etc... zelfs als ie je muziek goed vind maakt hij een vriendenprijsje (die van mijn groep Axamenta: cover, inlay, binnenwerk en achterkant voor maar 15.000 beffen) Kris rules ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mordheim op 21-02-2002 15:16] "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." ![]() |
|
en hij is Zweeds. ik vind de covers die hij voor Thyrfing gemaakt heeft echt heel mooi. ![]() |
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |