|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
maar de hoes is spuuglelijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Detail: geniale hoes, alleen geen flauw idee wat voor muziek het is [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 20-04-2005 0:33] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
doet me denken aan een bepaalde film ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Huhuhuhuhuh. |
|
Wie post de rest? Suck my piss |
|
YEAH! mvg wk10 |
|
Ah ja Incantation heeft ook vette hoezen (behalve die van de laatste 2 cd's, die vind ik niet zo). En ze hebben een erg vet logo, echt een van de gaafste logo's die ik ken. don't mistake lack of talent for genius |
|
Ik vind de oude Yes hoezen ook gaaf. Psychedelisch, past goed bij de muziek Signature |
|
hahaha, stelletje paddovreters! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Is ook heel mooi; op het eerste gezicht dacht ik aan spinrag, wat ook niet verkeerd is, maar de details zijn leuk; de 2 goblins zie ik er wel in maar het vogeltje ontschiet me ff... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Op de tak van de t. Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
Idd mooi logo; nooit op gelet eigenlijk. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
http://www.deviantart.com/deviation/19147537/ Deze heb ik gemaakt voor een contest op deviantart... eigenlijk nogal ondermaats, het wordt tijd voor een nieuwe camera... |
|
jah die hoezen van YES zijn super mooi gemaakt.. maar beetje saai na een tijdje. En het logo van Fluisterwoud ... De laatste paar voorkanten van FW zijn heerschend.... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
|
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Suck my piss |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 08-06-2005 11:38] |
|
quote: Yeah. Frankie heerscht. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Whaha, dat kan je niet menen van die Symphony X, wat een spuuglelijke hoes... Zelfde geldt voor die Mastodon eigenlijk, maar die is technisch tenminste nog een klein beetje in orde. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 08-06-2005 18:27] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
THEE PLAGUE OF GENTLEMEN - PRIMULA PESTIS |
|
quote: Mooi man There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |