![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Erg mooie foto's! Ik zou er zo een schilderij in de stijl van de Stalaggh hoes van kunnen maken (misschien een goed idee voor de cd cover?) ![]() |
|
ik zal er eens over denken, maar dat komt nog wel ter sprake als je het pakje hebt gekregen Je moeder. ![]() |
|
quote: Hahahaha ik vind deze behoorlijk dom. Alsof die gast je probeert te hypnotiseren met zijn gigantische neus ![]() "Kijk naar mijn neeeeuuus.... kijk dan! Groooote neeeeeeuuuuuuus" Zenial ![]() |
|
quote: wat een intelligente kritiek zeg... ![]() |
|
Ik vind m ook n iet mooi. Je aandacht wordt direkt getrokken door die neus. Door de lichtval lijkt hij ook gigantisch eigenlijk. Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: Dat is ook de bedoeling. ![]() |
|
Dat je zoiets hebt van: 'goh! Neus!....oh, cd...' ?? Ik vind het niet mooi hoor ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Nou moet ik gelijk denken aan de Twaalf Werken van Asterix (zo heet die film meen ik uit m'n hoofd).. alleen dan nieuwe variant: - Kijk naar mijn neeeeuuus.... kijk dan! Groooote neeeeeeuuuuuuus. Zie je mijn neus? - Ik zie een afzuigkap? - Nee! Concentreer je! ![]() - Ja, dat is goed, maar u heeft wel een hele grote neus hoor. I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
![]() ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: Het is dan ook een impressie van de audio terror van Stalaggh...dat klinkt ook niet "mooi". Het gaat om de duistere sfeer. ![]() |
|
Ik vind het ook niet echt een duister uitziende neus ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Gaap...wat een gezeur weer. Ik vind het een geniale tekening die gigantisch veel sfeer ademt. Als anderen dat niet zien...their loss. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: Dank je! ![]() |
|
Dit is geen gezeur, dit is mijn mening! Of mag dat niet meer ofzo? Moet je maar gewoon zeggen dat je t mooi vind als je er niets aan vind? ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
indeed een goeie weergave ervan, moet wel zeggen dat hoe groter het formaat is, het beter zichtbaar wordt Je moeder. ![]() |
|
quote:ik vindt jou usericon lelijk Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
ach, ik verveel me. Hier is mijn top5 'mooiste hoezen': ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
*schop* Jep, die van Anathema is erg mooi ![]() Een paar die ik erg mooi vind: ![]() ![]() ![]() Het kan zijn dat ze al eens door iemand anders gepost zijn, maar ik ben momenteel te laks om het complete topic door te fietsen. ![]() ![]() |
|
quote: Geniaal. Welcome to the Atrocity Exhibition ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
O ja, en deze verdient natuurlijk ook een eervolle vermelding ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Gaafste hoezen vind ik toch die oude death metal hoezen van Dan Seagrave en Andreas Marshall begin jaren '90. Je weet wel die van Obituary, Resurrection, Morbid Angel, Immolation, Entombed, Dismember etc. Die schilderingen passen ook gewoon veel beter bij de muziek dan veel van die simpele cheap photoshop crap. don't mistake lack of talent for genius ![]() |
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |