![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:jeetje je zou toch zo maar kunnen tekenen ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Ja, mijn dank daarvoor! En Kris Verwimp is idd een geweldige tekenaar. Alleen jammer dat de bands waar voor hij tegenwoordig hoezen maakt me niet zo aanspreken. don't mistake lack of talent for genius ![]() |
|
quote: Spiegeltje, spiegeltje aan de wand. Wie maakt de lelijkste covers van het land? SYMPHONY X!!! don't mistake lack of talent for genius ![]() |
|
Die S-X hoezen zijn inderdaad eeeeeenorm lelijk. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
ik kan niet anders zeggen dat ik het daarmee eens ben Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
![]() ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: deze is echt lelijk ![]() I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
Cursus Photoshop, Les 1. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: ![]() I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
De hoes van de cd 'V' van Symphony X vind ik niet mooi, die van 'The Odyssey' wel. De hoes van 'The divine wings of tragedy' vind ik ook wel wat hebben (zie onder) ![]() ![]() Andere mooie hoezen: ![]() ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: Wolven natuurlijk. ![]() ![]() |
|
Nog een geniale hoes (in mijn ogen dan): ![]() ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: ![]() Deze vind ik anders zeker niet zo lelijk [Dit bericht is gewijzigd door arnibes op 16-06-2005 17:30] ![]() |
|
quote: Dan zal je ook wel een homo zijn Zenial ![]() |
|
quote: ![]() Wat gaaf! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
quote: Kris verwimp uberheerscht echt wel op vlak van artwork ![]() ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
![]() Ook Verwimp. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Kris Verwimp is echt zalig, een volledige self-made tekenaar, hij is van 0 begonnen en heeft zelf zijn technieken ontwikkeld enzo, heeft nooit tekenaccademie gevolgd ofzo, echt super ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Nou dat zie je der wel vanaf hoor.. nee ik vind zijn werken echt niet mooi, eerder saai en ondeugdelijk, ik moet wel zeggen dat ik de nieuwe Månegarm zijn eerste werk is wat ik wel kan waarderen. Het zal wel een smaakkwestie zijn, maar als het dan geschildert moet zijn, geef mij dan maar een echte klassieke artiest als "Brueghel de oude" of een andere grootmeester. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
wim snapt hem, dit is vet, vette albums ook Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Met Giger kan je zowiezo moeilijk lelijke covers maken... Zenial ![]() |
|
![]() dit een wallpaper versie van de albumhoes zegmaar. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
[quote]Op 16 juni 2005 20:38 schreef Oud Vuil het volgende: ![]() helemaal mee eens ![]() deze vind ik wel wat hebben: ![]() ![]() deze vind ik ook heel erg mooi ![]() ![]() ![]() nou. ik stop maar even [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 17-06-2005 11:36] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |