IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : LP / CD Hoezen Vorige pagina | Volgende pagina
Meulen35
Vic Rattlehead
Usericon van Meulen35
Posted 02-11-2002 23:02 by Meulen35 Wijzig reactieProfiel van Meulen35Quote dit berichthttp://www.chat4all.nl/members/strangewings

leuk de gezichten bewerkt... goeie cd trouwens


The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 20-06-2003 19:40 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ah daar wassie al!






Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 20-06-2003 19:42 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 8 oktober 2002 12:15 schreef Vargen666 het volgende:

Ulver - Kveldsfanger (sorry voor het kleine plaatje)


Oei, die wilde ik nog eens aanschaffen, maar met zo'n lelijke hoes Dat doet wel af aan zo'n muzikaal meesterwerk...


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 20-06-2003 19:44 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Groter vind ik 'm niet meteen,

de cover van Leviathan (San Francisco)- "Verräter"

Dreigend, somber, het einde


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 20-06-2003 19:46 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Immortal - At The Heart of winter...

En het hele boekje van Empyrium - Where at night the wood grouse plays vind ik ook wel zeer cool! Ook de helemaal zwarte voorkant is wel duister en origineel



irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 20-06-2003 20:53 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht





Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 20-06-2003 20:57 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Dit moet een van de coolste zijn!




Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 20-06-2003 21:45 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht



Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 20-06-2003 21:45 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

*sorry voor de layoutverneuking*


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 21-06-2003 1:11 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com



Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 21-06-2003 1:13 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht







Lothar
- Der Meisterbär -
Usericon van Lothar
Posted 21-06-2003 1:29 by Lothar Wijzig reactieProfiel van LotharQuote dit bericht








Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 21-06-2003 1:34 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 20 juni 2003 19:40 schreef NecRobert het volgende:
Ah daar wassie al!



Die hoes van Tara is idd zalig , getekend door een Belg, jaja

De hoes van in The Nightside Eclipse (de beste cd van Emperor ) is idd ook erg mooi


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Macabre
Usericon van Macabre
Posted 21-06-2003 1:59 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

@ irritante klootzak: Die tekening op het Fluisterwoud T-shirt zou toch het album cover worden? Die vind ik zelf mooier. Verder ben ik gecharmeerd van Necrolord (Emperor, Dissection, Sacramentum), Joe Petagno (Motörhead, Krisiun, Unlord), Kris Verwimp (Marduk, Absu, Hell Icon), Dan Seagrave, te veel om op te noemen eigenlijk...


If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 21-06-2003 2:04 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 21 juni 2003 1:59 schreef Macabre het volgende:
@ irritante klootzak: Die tekening op het Fluisterwoud T-shirt zou toch het album cover worden? Die vind ik zelf mooier. Verder ben ik gecharmeerd van Necrolord (Emperor, Dissection, Sacramentum), Joe Petagno (Motörhead, Krisiun, Unlord), Kris Verwimp (Marduk, Absu, Hell Icon), Dan Seagrave, te veel om op te noemen eigenlijk...

Het logo van Fluisterwoud is prachtig, heel erg mooi getekend :

Wanneer je het voor de eerste keer ziet kijk je er gewoon over, maar als je eens een tijdje ernaar kijkt begin je echt het hele logo te snappen, prachtig gevonden, echt een meesterwerk


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 21-06-2003 10:38 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

de voorkant van de nieuwere shirts die gelijk uitkomen emt deze cd / lp zullen dezlefde voorkant hebben, maar de shirt van "langs galg en rad" die al uit zijn, zijn van het nummer "Langs galg en rad", vandaar dat we ook een klein onderdeel uit de tekening hebben gepakt...

jij begrijp?


ja, ben zelf zeer tevreden over het logo van fluisterwoud, al meot ik wel zeggen dat de digitale verzie enorm lelijk is... je echte verzie op paier, ziet er stukken beter uit.. binneort maar eens overnieuw scannen..


btw: het logo is gemaakt door de zanger van Gotmoor, die logos en tekeningen voor meerdere bands heeft gemaakt..

verder ben ik een grote liefhebber van het artwork gemaakt door midgaard van Lugubrum.,.. hij heeft meesterlijke dingen voor ons getekend...


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 21-06-2003 11:05 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2002 12:16 schreef Demogorgon het volgende:
burzum heeft mooie hoesjes

Zeker


metal blade
Usericon van metal blade
Posted 21-06-2003 11:59 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

Ride The Lightning

[Dit bericht is gewijzigd door metal blade op 21-06-2003 11:59]


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 21-06-2003 13:03 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2003 1:34 schreef beli mawr het volgende:
Die hoes van Tara is idd zalig , getekend door een Belg, jaja


Kris Verwimp heerscht!:
















[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 21-06-2003 13:28]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 21-06-2003 13:07 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht



Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 21-06-2003 13:09 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 21 juni 2003 2:04 schreef beli mawr het volgende:
Het logo van Fluisterwoud is prachtig, heel erg mooi getekend :

Wanneer je het voor de eerste keer ziet kijk je er gewoon over, maar als je eens een tijdje ernaar kijkt begin je echt het hele logo te snappen, prachtig gevonden, echt een meesterwerk


Heb je het vogeltje en de 2 goblins al gezien dan?


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 21-06-2003 13:37 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2003 13:03 schreef NecRobert het volgende:






WTF
Zijn dus Absu - Sun of Tiphareth en Marduk - Opus Nocturne

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 21-06-2003 13:38]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 21-06-2003 19:43 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2003 13:07 schreef Gangrad het volgende:





Captain Winter War
OLD MAN'S CHILD en EMPALIGON kunnen echt samen.
Usericon van Captain Winter War
Posted 21-06-2003 19:46 by Captain Winter War Wijzig reactieProfiel van Captain Winter WarQuote dit bericht


Ik vind de hoes van Pure Holocaust bij Immortal het mooist. Vooral omdat Erik oud drummer van de band zelfmoord heeft gepleegd.
En er hier mooi bij staat.


GODLESS NORTH buy it now.


Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 21-09-2003 16:28 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

ik ben op zoek naar schilderijen /hoezen van Phil Lawverne. kan op internet niks vinden behalve de hoezen die ik thuis ook heb (Celtic Frost / Kreator).





"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"


Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen