|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
derick toch? of derrick argh, iig horst tappert, of was het tapperd argh [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 08-08-2005 16:48] Je moeder. |
|
Het is 'm wel, met z'n geile whiskeystem. |
|
Je moeder. |
|
quote:Derrick OWNAGE!! |
|
quote: Infantry. "Even niggers hate faggots!" |
|
was jij niet op reis? signature |
|
quote: quote: LOL dat is em!! GOEDZO!! Suck my piss |
|
yah [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 22-09-2005 17:40] signature |
|
quote: Yeah, dit is echt wel een beestig schijfke... lang geleden!! Direct nog es opzetten dus Member of the iso-betawuste crew!! |
|
DE ultieme cover wat mij betreft: |
|
ja, slotje Suck my piss |
|
Emperor - In the Nighside Eclipse Dimmu Borgir - Enthrone Darkness Triumphant. Thyrfing - Valdr Galga Tyr - Eric the Red Nphyrfing - Mjolner |
|
die tekenstijl van CC is wel heel mooi |
|
Als ik IETS lelijk vind zijn het Can.Corpse (en dergelijke) hoezen ... Erg gave hoes: rerelease Disembowelment |
|
quote: eilaas de muziek is natuurlijk niet lelijk en erg mooi signature |
|
eilaas??? wasda? |
|
quote: helaas, op zijn Black Adders signature |
|
De hoezen van Immortal vind ik altijd wel gaaf. Veel mensen vinden het debiele hoezen, maar ik vindt het wel passen bij zo'n band. Verder vindt ik de hoes van Cattle Decapitation's 'Humanure' ontiegelijk gaaf. Hoe kom je godverdomme op zoiets? Zal wel met de bandnaam te maken hebben Een koe die een mens (of wat er nog van over is)uitschijt vind ik behoorlijk orgineel. Zwaar heerschend en hij is ook serieus mooi getekend ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Debiele band, debiele hoes ... |
|
Ik zie Immortal ook als concept en heb het nooit als ironisch aanzien. Het is naïef, I know, maar the have my love signature |
|
http://www.metal-blade.de/cover/Cattle_Humanure800.jpg Mohaha Wat is er trouwens debiel aan Cattle Decap? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Wat een intens lelijke hoes..... uiterst slecht uitgevoerd allemaal. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Vindt hem gaaf Klaar ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Crowbar rules. |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |