|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
"Unlimited Hate", en dan een stel lekkere naakte wijven die in een vijver op je te liggen wachten als hoes gebruiken.... .... ik moet duidelijk gaan slapen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
De ene keer een wcpot en de andere keer vrouwen in een vijver, jaaaaja. En dat logo lijkt erg op emperor, maar dan met andere letters. Ofzo, hehe. |
|
Paul had toch ook een tering grote cathedral poster/beschildering(?) op zijn muur in zijn ouwe huis staan? Dat ding heerste pleuris hard.. |
|
quote: Die bedoel ik, ja. Die heb ik ook nog ergens. Die van hem miste aan elke kant zelfs een stuk, anders paste het niet, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 29-04-2006 0:28] |
|
quote: haha beetje vaag idd, de band/album naam doet ook heel wat extreems vermoeden, maar dat valt uiteindelijk heel erg mee. . |
|
tis sarcastisch he Je moeder. |
|
|
|
quote:3d brillen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Oeh Travis Smith,! BTW je doet het niet helemaal goed: |
|
heb net een geniale LP van Sheila E gekocht En deze wat eerder deze maand: [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 29-04-2006 12:49] |
|
altijd bizar gevonden signature |
|
|
|
[quote]Op 29 april 2006 0:12 schreef Biertje ? het volgende: Op het lettertype en kleur van bandnaam en titel na, welke zeer doorsnee zijn, vind ik dit een erg mooie hoes |
|
Deze blijft prachtig! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: klopt al lijkt het wel erg sterk op het origineel: met wat meer eigen inbreng had het nog beter geweest de kleine schetsen op de achterkant zijn wel super 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Erg mooi ja, toffe LP ook. Hier een grotere versie: |
|
Waarom hebben ze dat schilderij laten namaken eigenlijk? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dat hebben ze niet 'laten namaken', dat heeft Midgaars geschilderd, staat op de achterkant van de LP. EDIT: Van wie is het origineel ook alweer, Pieter Breughel dacht ik? En hoe heet het schilderij? [Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 17-06-2006 19:19] |
|
quote:Blijkbaar toch nageschilderd als ik het origineel zo zie Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Lijkt mij ook, maar wel goed gelukt met tóch een eigen draai eraan. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Ja dat dacht ik dus ook. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Hehe jawel, maar verder wat Mutilator zegt |
|
Maar dan blijft mijn vraag staan. Of is het speciaal voor die eigen draai? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |