![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() Je moeder. ![]() |
|
![]() ![]() Against God and Government ![]() |
|
quote: Mjöllnir moment!! ![]() ![]() ![]() ![]() Suck my piss ![]() |
|
quote: Ik geloof dat een stuk ervan gebruikt word. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
quote: Nee,toch niet. Het is een volledig andere tekening, weliswaar gebaseerd op ongeveer hetzelfde concept. Niet mijn beste werk, eerlijk gezegd. De meeste van mijn covers die hier gepost werden zijn trouwens al enkele jaren oud. Ik ben me er wel van bewust dat je een aantal daarvan als "kitsch" zou kunnen bestempelen. Ik hou nu eenmaal van covers waarin zich een tafereel afspeelt. Het moet natuurlijk iets met de muziek te maken hebben; op die manier kan je zo'n cover bestuderen terwijl je de muziek beluisterd. Ik probeer steeds een aantal details in mijn covers te verwerken die je pas opmerkt als je het geheel aandachtig begint te bestuderen. Ik bewonder het symbolisme in oude schilderijen heel erg. Ik ben trouwens de laatste om te beweren dat ik "kunst" zou maken; Ik zie mijn werk eerder als illustraties die volledig in functie van de bijhorende muziek staan. Ik besef ook dat mijn tekeningen niet perfect zijn; ik ben ervan overtuigd dat ik nog steeds evolueer en nog een lange weg te gaan heb. Door het maken van covers heb ik enorm veel geleerd. Met Keltische designs ben ik al ongeveer 20 jaar bezig.Pas sinds enkele jaren heb ik het inzicht daarin gekregen om vanuit de losse hand het knoopwerk te ontwerpen. Het is een passie die ik niet vlug zal opgeven. Vandaar het veelvuldige gebruik ervan in mijn werken. Natuurlijk is het onmogelijk om iedereen tevreden te stellen. Smaken zullen steeds verschillen, en dat is maar goed ook! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Tering, ik wou dat ik jou tekentalent had man. Schitterend ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
@Odoakris Godverdomme zeg, wat mooi ![]() Dus The Legion heeft voor Revocation jou tekening gebruikt? ![]() ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
@Odoakris: Wow... dat probeer ik ook weleens, maar het lukt me maar niet. Kun je niet wat talent uitlenen? ![]() |
|
![]() ![]() ![]() Best vet ![]() I am the 1%. ![]() |
|
![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Vette CD maar niet zo gave cover imo ![]() I am the 1%. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Hij dututnie... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
Geen metal, maar electronische muziek. Deze hoes heb daar voor gemaakt ![]() ![]() ![]() |
|
best vet ![]() lekker clinisch, past vast wel bij de muziek Je moeder. ![]() |
|
Even onderwijzen: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Nou...geweldige hoezen hoor... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
echt wel ![]() ![]() |
|
die van vangelis is wel gaaf ![]() |
|
En vooral die van melissa natuurlijk. ![]() |
|
Ik vind deze covers wel erg okay Amon Düül II ![]() ![]() ![]() ![]() Tangerine Dream ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |