![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Bestaat er geen topic over de lelijkste hoezen? Dan kan ik die laatste twee van Satyricon derin plaatsen! Je kan me de bout hachelen! ![]() |
|
<--- deze uiteraard (reign in blodd van slayer voor het geval m'n avatar verandert) en live cannibalism van cannibal corpse, is een oneindige ontdekking ![]() Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
quote:Het wordt opgenomen en gemixt in de weekenden 7,8,9/14,15,16/21,22,23 december 2002... dus verwacht het schijffie ergens in januarie. Ik maak de hoezen idd, we houden liever alles zelf in eigen hand, en ik ben er een beetje handig in dus waarom zou ik het weggeven? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
quote:dat is mooi! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
kanik ook maken... jahe soepie ja he ja he ![]() |
|
quote:en wanneer komt jullie demo uit dan? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
isaluit.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
zien zien zien zien zien zien zien Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
ja moet je ff naar onze site gaan daar kunjehembestellen spatiedoethetnietzogoed ![]() |
|
quote:url? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
De mooiste cd-hoes vind ik zelf "Darkness And Hope" van Moonspell. Niet zozeer vanwege de buitenkant, maar vooral vanwege het ontwerp van binnenkant, de achtergronden bij de songteksten. Inscannen en het hier laten zien heeft geen zin. Rode tekst op zwarte achtergrond en donkere illustraties. Moet je gewoon zien. Mooier dan dit cd-boekje heb ik niet (gezien). ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Darkzone op 08-10-2002 10:44] Bring The People Together ![]() |
|
de hoes vindt ik niet al te mooi (simpel gecentreerd) maar misschien is de binnenkant wel mooi, ik weet het niet Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
Er zijn zo fucking veel mooie hoezen, en maar weinig doeltreffende. Hier een paar die ik mooi vind. doetreffend zijn ze niet allemaal... ![]() Darkthrone - Soulside Journey ![]() Elend - Les Tenébres du dèhors ![]() Kvist - For Kunsten maa vi Evig Vike ![]() Tiamat - Wildhoney ![]() Burzum - Hvis Lyset tar Oss ![]() Ulver - Kveldsfanger (sorry voor het kleine plaatje) ![]() |
|
burzum heeft mooie hoesjes ![]() |
|
Obituary - Anthology Morbid Angel - Altars of madness Iron Maiden - Killers ![]() |
|
quote: dank ![]() zal es kijken of ik de achterkant er ook bij kan planten, wat die loopt daar eigenlijk in door ![]() |
|
BLOODTHORN - In the Shadows... ![]() |
|
ja die is vetjes idd... [deze hieronder] [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 02-11-2002 14:00] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
Deze heerscht... ![]() ![]() ![]() |
|
De exodus hoes uit mijn persoonlijke plaatje, een van mijn favorieten. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Blauw plaatje van een vleermuisdemon met raar kitscherig lettertype eronder? [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 02-11-2002 13:53] ![]() |
|
Die vind ik ook niet mooi. Erg clichematig. '...and then you'll beg' heeft veel meer stijl qua hoes. ![]() |
|
quote: gefixt ![]() ![]() |
|
quote: Absoluut!! één van de mooiste hoezen die ooit is gemaakt, naar mijn mening ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 02-11-2002 21:51] ![]() |
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |