![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Terria van Devin Townsend? Geen idee hoe die hoes eruit ziet. Ik heb op zich niks tegen photoshop hoor, je kan er erg mooie dingen mee doen maar ik zie de laatste tijd steeds meer van die lelijke "kijk ons een modern hoesje hebben" crap. En het ziet er gewoon niet uit. don't mistake lack of talent for genius ![]() |
|
quote: ![]() Dit, beste man, is de hoes van Terria (Je had ook een paar posts hoger kunnen kijken :p ) quote: Heb je daar ook voorbeelden dan? Want ik vindt abstract artwork vaak wel erg mooi. [Dit bericht is gewijzigd door slome op 19-04-2005 22:01] ![]() |
|
Die hoes zien wij alleen niet... "This image is unavailable" (url in ander venster openen kan wel ![]() Url ff toegevoegd: http://www.rockdetector.com/assets/img/covers/67210.jpg [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 19-04-2005 21:52] ![]() |
|
Nou, dat werkt bij mij ook niet. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Hmmm...op de link klikken werkt bij mij ook niet, maar copy paiste bij mij wel... ![]() |
|
Refresh did the trick ![]() Ik vind het geen verkeerde hoes, jammer van die grote grijze t in de vorm van een omgekeerd kruis, dat vind ik detoneren met de rest van het geheel. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Dat plaatje doet het niet, ik heb de hoes net wel gezien trouwens, en zoiets vind ik zeker wel mooi. Ik kan zo 1 2 3 geen voorbeeld geven van zo'n hoes met een goedkoop photoshop filter erover. Maar een erg lelijke hoes vind ik die van Devin Townsend's "Phycisist". Erg gave cd, maar de hoes spreekt me totaal niet aan. ![]() Dan had ik liever iets in de trant van die Terria gehad. Mooie collage van natuurfoto's ofzo. Maar goed dat is dan ook het beeld wat in mijn gedachten omhoog komt als ik naar die muziek luister, en daar gaat het tenslotte om...de muziek. Een ander lelijk misbaksel van ik de hoes van Wicked Mystic (ben de titel ff kwijt). ![]() Of "Dance of Death" van Iron Maiden. [Dit bericht is gewijzigd door NecroNoud op 19-04-2005 22:00] don't mistake lack of talent for genius ![]() |
|
@ M:Ik vind die t helemaal niet storend, maar ieder z'n ding ![]() En, ja die andere Townshend-hoes vind ik ook niet mooi. Te druk. [Dit bericht is gewijzigd door slome op 19-04-2005 22:00] ![]() |
|
Haha, dit is toch wel het ergste, "Millennium" van Monstrosity: ![]() WTF?? ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote:Ziet er inderdaad niet uit. (overigens doet die het ook niet meteen ![]() ![]() |
|
"Metal-archives.com owns you!" Ja dat is zeker lelijk ![]() Ik zoek hem wel via google op. ![]() |
|
quote: Haha, die met die paaseieren erop. Echt een "monstrosity" ja. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door NecroNoud op 19-04-2005 22:04] don't mistake lack of talent for genius ![]() |
|
![]() |
|
quote: Paiste deksels ? ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Neen, ik zit achter een mac... Deze schijtdozen kennen geen rechter-muisknop. Maar ontopic: Hij is idd verdomde lelijk!! ![]() |
|
quote:Neen, jij dekselse vlegel ![]() ![]() |
|
quote: Dan sluit je er een andere muis op aan. Doe ik op school ook. Maar dan nog blijft een mac vrij irritant. Death to the Macally's!!! don't mistake lack of talent for genius ![]() |
|
quote: Paste is het, paste... ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Copy/paste werkt volgens mij nooit via een snelmenu bij een mac, je moet altijd via die grijze balk copy/pasten. En dat is me te veel werk als ik toch al google voor mijn neus heb. Dat laatste ben ik het roerend mee eens ![]() ![]() |
|
quote: Tsja... om een of andere reden moet elke non-mac gebruiker daar altijd weer een punt van maken.. niet geheel onterecht, maar de oplossing ligt letterlijk binnen handbereik, hou 'ctrl' ingedrukt voor je ergens op klikt en je hebt je rechtermuisknop gevonden ![]() ![]() |
|
Simpel doch doeltreffend: ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
deze is ook niet te versmaden http://www.adipocere.fr/prods/cover_cd/Benighted3.jpg http://www.adipocere.fr/prods/cover_cd/gg.jpg ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Spuitpoep op 19-04-2005 22:57] :p ![]() |
|
Hehe, die laatste is nog wel grappig getekend, tenminste beter dan dat ze serieus goed proberen te tekenen... Deze van Deranged vind ik persoonlijk zeer gaaf: ![]() Heel simpel eigenlijk, maar het heeft echt wat. [Dit bericht is gewijzigd door NecroNoud op 19-04-2005 23:02] don't mistake lack of talent for genius ![]() |
|
quote:Gaaf album ook! ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |