|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat is er mis mee? Is het niet Tr00 grIm ende Evil voor je? [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 11-06-2005 14:40] |
|
quote: Klopt van een kant wel. Maar je weet niet precies wat een kunstenaar of band ermee bedoelt. Ieder geeft zo z'n eigen interpretatie aan een titel en een hoes. De reden dat deze hoezen mij erg aanspreken is omdat ze zo verdomd goed bij de sfeer van de muziek passen. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote:Dat heeft er helemaal niks mee te maken. Die hoes welke jij liet zien vond ik teveel een 'ge-cartoon-iseerde' tekening. Er zijn zat bands waar de muziek mij niet van aanspreekt maar die evengoed mooie hoezen hebben, daar ligt het dus niet aan. Iet te snel een conclusie getrokken dus Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik hou juist van die stijl, en je snapt het sarcasme wel, dunkt me |
|
Ik vind hoezen in die stijl allemaal op elkaar lijken (achteraf gezien is dat bij wel meer muzikale stijlen haha). Anyway, die Symphony X hoes straalt niks uit. Zou beter passen op een kinderboek over piraten e.d. haha. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
He-man? |
|
ik ben het met Hub eens, maar het is wel een enorm gaaf muziekstuk die plaat Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
|
|
quote: Hehe fijn he dat de grote covers op mn site weer werken? Zenial |
|
quote:Dude, wat blijf jij toch een gaylord. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
|
|
quote: |
|
De hoes van Annihilation Of The Wicked is ook erg gaaf, met die 2 cobra's en dat zwaard. Mooie kleurcombinatie ook ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Is er niet nog zo'n topic? (eentje waarin dezelfde heb gepost....) |
|
quote: Niet onaardig. |
|
Wolven heersen |
|
Die 1e vind ik niet mooi, maar Wolfheart daarintegen |
|
Jullie weten het kinderen, altijd gebruiken die dingen. |
|
quote: Doel je nu op die wolven of op hoezen? |
|
quote: Originele hoes van Wolfheart is mooier: Zenial |
|
De nieuwe Manegarm. Van Kris Verwimp dus. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
weer. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Kris Verwimp heerscht wel. Al vind ik deze een beetje te cartoony, met die lijntjes om die wolven... Zenial |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |