![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Die van Opeth vind ik enorm sfeervol, maar dan vooral Blackwater Park. ![]() |
|
Turn Loose The Swans, ik ben er nog steeds niet achter wat het nou precies moet voorstellen, maar hijs wel mooi. [Dit bericht is gewijzigd door Claw op 28-09-2001 21:58] Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Die is inderdaad erg mooi! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... ![]() |
|
de mooiste hoes die ik ooit gehad heb was virginkiller van de scorpions die hoes is verboden er stond een spiegel op die gebarsten was en een meisje in haar blootje.maar daarom vond ik hem niet mooi maar omdat hij mijn fl.400,00 rijker gemaakt heeft omdat er in nl maar 10 van in omloop zijn en ik hem verkocht heb voor fl.400,00 op een platen/cd beurs welcome to hell,fuckin, hell yeah ![]() |
|
Psycho circus van Kiss is ook erg mooi. Ik vind 3d hoesjes toch wel iets hebben. the only pleasure is pain ![]() |
|
quote: Zekers!! Dat is dus Travis Smith; die maakt nu hoezen voor de halve metalscene Check de link www.seempieces.com The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
het Cruelty and the Beast keltische kruis van Cof -Black Box editie van Dimmu borgir -Puritanical Euphoric Misantropia Iced Earth - Alive in Athens [Dit bericht is gewijzigd door satanos op 01-10-2001 14:27] ![]() |
|
quote: idd had ik er ook wel bij mogen zetten ![]() |
|
hmmm. Ik vind de hoes van Dusk ... and her Embrace wel erg sfeervol (CoF) daar is ook de meegekleurde CD erg gaaf van ! Ook is artwork van deze site erg goed. het logo bijvoorbeeld. Artwork van Marcel de Jong (http://www.marceldejong.com) Die gast maakt erg mooi Goth artwork. Now it's Darkness, Seizing Fear ![]() |
|
over Cradle artwork: Midian is gedaan door J K Potter. Dat is een fotograaf die mbv 'morphing' horrorfoto's maakt. Check it out zou'k zegguh... www.jkpotter.com The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Kvind trouwens Tristania met Widow's Weeds ook een super lay-out hebben. Dat zilver met rood is zoow superrr!!! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
quote:He he ... moet je eens goed naar het lettertype kijken ... is hetzelfde als van ZM. ![]() ![]() |
|
quote: Type o Negative heeft een mooie; de eerste versie van 'The origin of the feces - Not llive at Brighton beach)' ![]() ![]() |
|
quote: Dat zegt wel wat over ZM ![]() Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
mooie hoezen = oudere iron maiden kaften! ![]() ![]() |
|
quote: jka die is keigaaf. maar ook zeer dreigend met die schaduwen in de mist. superkaft! ![]() ![]() |
|
Blegh, dat Iron Maiden vind ik echt 10 keer niks. Maareh die hoes van Ancient Rites - Dim Carcosa is simpelweg genieten, weet niet of die al eerder genoemd was. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
Wat dneken jullie van de hoezen van BURZUM en bijvoorbeeld Judas Iscariot ![]() Black Metal ist krieg :-) ![]() |
|
Oude Crowbar hoezen, heerlijk nostalgie, met een erg herkenbare stijl ![]() |
|
Burzum heeft prachtige hoezen, waylander, suidakra, thyrfin, emperor (voor in the nightside en anthems), darkthrone enz.. ![]() |
|
Storm of the light's bane hoes = schitterend Immortal - At heart of winter = geweldig Anthems & Nightside = fantastisch (veel te vinden in die hoezen ![]() En de eerste 2 rhapsody's ook gaaf! Ennuh.. Still Life van opeth! geweldig mooi! Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
Ik zag net die PIC-LP van Freezing moon van Mayhem...... ![]() ![]() ![]() Black Metal ist krieg :-) ![]() |
|
quote: Zekers, de cover van still life is in weze erg simpel, maar het ademt een heerlijke sfeer uit. De cover verklapt al voordat je de cd afspeelt wat je kan verwachten! ![]() Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |