IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : LP / CD Hoezen Vorige pagina | Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-03-2002 20:38 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Vette hoezen..... vette band ook, Immolation. Eigenlijk wel één van de beste death metal bands die ik ken.


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 24-03-2002 20:44 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ik vind ze ook geweldig. Maar anders had ik ze hier ook niet neergezet natuurlijk.


Dead things grow from deep inside...


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 24-03-2002 20:46 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Die hoezen van Immolation zijn door dezelfde gast gemaakt als de hoezen van Blind guardian, ene Marshall. De hoezen van Arena en Megadeth zijn ook erg mooi. Ik ga even een plaatje zoeken nu.



[Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 24-03-2002 20:50]


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Ancient mariners
Usericon van Ancient mariners
Posted 25-03-2002 17:28 by Ancient mariners Wijzig reactieProfiel van Ancient marinersQuote dit berichthttp://listen.to/ancientmariners

Ancient Mariners heeft een mooie hoes!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-03-2002 17:30 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 25 maart 2002 17:28 schreef Ancient mariners het volgende:
Ancient Mariners heeft een mooie hoes!


Zien is geloven; zet maar neer.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 25-03-2002 17:30]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Visigoth
Usericon van Visigoth
Posted 26-03-2002 13:33 by Visigoth Wijzig reactieProfiel van VisigothQuote dit bericht

De hoes van Vhäldemar vind ik wel mooi ! Ik vind helaas niet meteen een afbeelding... Heeft iemand deze band trouwens al eens gehoord? Ik heb gelezen dat het in de stijl van oude Manowar zou zijn...


Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 26-03-2002 14:34 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

Ik vind de hoes van Iron Maiden's Fear of the Dark CD eruug mooi


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 26-03-2002 20:54 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Waar halen jullie meestal hoezen vandaan als je bijv. een cd'tje hebt gebrand die niet meer te vinden is, of je niet de moeite waard vind om origineel te kopen, maar wel een geprint hoesje omheen wilt hebben?

Een betere site dan www.cdcovers.cc ben ik nog niet tegengekomen.. is daar vrij veel, wel omslachtige downloadprocedure,.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 26-03-2002 20:57 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik zoek altijd op www.mega-search.net naar covers. Meestal heeft cdcovers.cc de meeste hits inderdaad, maar soms een andere site.


Ik, Wil Schuurman


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 26-03-2002 21:06 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Weet iemand hoe je die omslachtige download procedure van CDCOVERS.CC kan omzijlen?

Ik heb net na het downloaden van een picture (je krijgt ze daar eerst op je scherm, en kan ze erna pas saven) op properties geclickt en het adres gecopypaste naar de address balk..

Adres eindigde hierop:

/D/Dissection_-_The_Past_Is_Alive-front.jpg

Ik dacht, zo hoef ik niet zo moeilijk te doen om ook de back en inside te downloaden.. niet dus, na het aanpassen van het address en return kom ik bij een warning site met daarop:

"You can't direct link to these addresses (of iets dergelijks), one more time and you'll get a perm ban from this site. IP has been logged, webmaster notified... "

Zou dat serieus zijn of gewoon bangmakerij?? Maakt ook niet uit trouwens.. ik weet dus nog steeds niet hoe je direct kan downloaden


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 28-03-2002 0:29 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2002 22:34 schreef Mordheim het volgende:
ik vind de hoezen iced earth wel kicken!!
en hier die van ons zelf



Inderdaad een gave hoes..

Ik kwam net toevallig een interview tegen met AXAMENTA.. Ik zocht naar Arcturus ints voor op mijn site, en kwam hier terecht http://www.geocities.com/throneofabsence/axamenta.htm


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 30-03-2002 18:09 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com



Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 30-03-2002 19:16 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

Duistere voorkant:



Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 30-03-2002 19:17 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

damn

het lijkt wel erg op Brodequin.
of Brodequin lijkt erg op deze band.


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 30-03-2002 19:22 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

Het basislettertype is inderdaad dezelfde als "Brodequin" maar dat is ook de enige gelijkenis. Qua muziek, sfeer en teksten kun je ons totaal niet vergelijken hoor

BTW: eerlijk gezegd heb ik Brodequin pas een maand geleden ergens zien liggen op een concert dus van opzet is geen sprake.


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 30-03-2002 20:57 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

De hoezen van Rhapsody zijn mooooooooi! en die van Iced earth natuurlijk ook...Liar of Golgotha-Ancient Wars heeft ook wel wat vind ik..En wie kent Axel Rudi Pell?Die hoezen regeren ook zeker weten!!!!!!!


Kankerlul


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 31-03-2002 11:20 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Van Rhapsody vind ik alleen de hoezen van de laatste 3 cd's mooi (Dawn,Rain,Power)

Die van Iced Earth zijn zeker !!!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 31-03-2002 15:34 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

bah

al die cheesy covers van gasten met harnassen en zwaarden, terwijl er draken rondvliegen.



alleen ik heb nog nooit iets van deze gasten gehoord.
Necroplasma


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-04-2002 4:22 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Hexenhaus..euh..Morbid Angel - Blessed are the sick



"Les Tresors De Satan" - J. Delville (1867-1952)

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 11-04-2002 4:22]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 11-04-2002 9:49 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

Bijna alle hoezen van Kris Verwimp



zjosuah
Wino still rules as Hell !!
Usericon van zjosuah
Posted 14-04-2002 15:18 by zjosuah Wijzig reactieProfiel van zjosuahQuote dit bericht

kent er iemand nog Eric Larnoy ?? (werkte indertijd veel vr Black Dragon rec. Manilla Road, Heir Apparent, etc).. as wel heel erg goed vind ik...
Ook 't werk van Travis Smith vind ik heel erg goed ! (beste o.a. laatste Psychotic Waltz en ook Deadsoul Tribe,bekijk die inserts maar's)
Joachim Luetke heeft ook beestige dingen gedaan (o.a. Principle of Doubt van Mekong Delta)


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 14-04-2002 15:22 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2002 4:22 schreef Mutilator het volgende:
Hexenhaus..euh..Morbid Angel - Blessed are the sick

schilderij

"Les Tresors De Satan" - J. Delville (1867-1952)


vaag man, zonder logo!


zjosuah
Wino still rules as Hell !!
Usericon van zjosuah
Posted 14-04-2002 15:24 by zjosuah Wijzig reactieProfiel van zjosuahQuote dit bericht



Visigoth
Usericon van Visigoth
Posted 18-04-2002 9:35 by Visigoth Wijzig reactieProfiel van VisigothQuote dit bericht



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 02-05-2002 11:55 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Wat vinden jullie van Steven O' Malley, die onder andere de hoes van:

Emperor's Anthems To The Welkin At Dusk heeft gemaakt, en ook deze Picture LP:



Die hoes van Anthems,, is trouwens idioot dat ze die voor een cdhoes gebruiken.. Het is een kunstwerk, waar heel veel inzit, maar op het cdhoesformaat blijft er niets meer van over...





[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 02-05-2002 11:57]


Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen