![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ik vind dit toch wel de mooiste Morbid Angel hoes: ![]() Zenial ![]() |
|
nee hoor ![]() ![]() |
|
quote: Ik heb deze op ein t-shirt ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
...........die van Annihilation Of The Wicked ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
mastodon - leviathan waarom? lijkt me duidelijk... can't spel CRAP without RAP!!! ![]() |
|
vin die van remission toffer, en die nieuwe hate eternal is ook niet verkeerd. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Beetje klein, jammergenoegd. ![]() En de hoes van de Proctor/Wolversveen splijt naturlich! Ik vergeet de vetste hoes EVER: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 25-06-2005 16:13] ![]() |
|
Bubbel. [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 25-06-2005 16:13] ![]() |
|
wel posten dan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Die Heerscht zeker! Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
het artwork van die mastodon/american heritage split 7" pd, met die thin lizzy cover is pas geniaal. ![]() can't spel CRAP without RAP!!! ![]() |
|
quote:Kan alleen 50.50 vinden. En m'n CPU Core trekt Uw Kerk niet. ![]() Mail 'm me maar groot, dan post ik 'm. Of je doet 't zelf, of ben je niet zo'n zelfbevlekker? ![]() ![]() |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote:Hehehehe. ![]() ![]() Die van Error Spectre is trouwens ook niet verkeerd heur. ![]() ![]() |
|
haha, je zou hoes voor de nieuwe cd moeten zien, even wachten nog. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote:Als trouwste fan krijg ik een sneak peak. ![]() ![]() |
|
msnenenenen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
quote:Heb ik an stoan? SlegthydAT. ![]() |
|
quote: Heeeeerschend cd'tje trouwens!! ![]() ![]() Zenial ![]() |
|
![]() enne is dit nou wel of niet die gast van die duitse Detective serie, waar ik de naam ff van vergeten ben? ![]() Suck my piss ![]() |
|
![]() ![]() ![]() van de muziek ken ik niks, maar wat een foute hoezen... signature ![]() |
|
hehe heersend ![]() net zo vaag als de muziek, heersende shit! Je moeder. ![]() |
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |