![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Vraagje aan MORDHEIM: Ik zag op de site van Kris Verwimp dat hij ook de cover van de Axamenta cd "Codex Barathri" heeft getekend. Hoe gaat zoiets in zijn werk? Stuur je gewoon een mailtje en krijg je dan een offerte voor die hoes ofzo, of moet je toch wel wat contacten hebben in de metalwereld om je hoes door zo'n 'grootheid' te laten maken? ![]() |
|
![]() .. Dit is de oude hoes van MYSTICUM's enige cd. Ze vonden deze te lelijk en hebben dus al vrij snel de hoes verandert (in die groene wazige hoes) .. Nou moet ik zeggen dat ik de nieuwe hoes nou ook niet heel heersend vind ofzo.. ![]() |
|
Het logo daarentegen vind ik weer wel cool. Deze hoes is mooi man (death metal) ![]() ![]() |
|
Ik ken Kris Vewimp eigenlijk heel goed, ne goeie maat die tot m'n uitgaans-vriendenkring behoort... Is wel 'n toffe gast, vooral as 'm gezopen heeft... haha Gewoon mailtje sturen en hij zal zeker antwoorden.. In mijn ogen is hij veel te goedkoop voor zijn werk... Wel heeft hij steeds minder tijd... ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 04-05-2002 4:24] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
De hoes van VOODOO van King is ook zupergoaf Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
![]() Zenial ![]() |
|
Ik vind de originele coverart van stormrider van iced earth heel erg mooi, kan alleen ff geen plaatje vinden. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote: Ik wel: ![]() ![]() |
|
Ben nog steeds verliefd op die Epic hoezen zoals Manilla Road (open the gates/mystification) of Witch Cross. En ook die eenvoudige dingen zoals de eerste twee van Ostrogoth, geniaal! ik zoek nog wel eens wat gfx omtrent Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
Ik vind het werk van Pushead geniaal, hij heeft hoezen gemaakt voor o.a. Metallica, Misfits, Septic Death(zijn eigen band) en Integrity. ![]() ![]() ![]() ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
dan seagrave! "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" ![]() |
|
idd die heerst! vooral die kichigai 7" vond ik west getekend en mn SD sweater is een van mn favoriete Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik kan nog wel een tijdje doorgaan, HEILIG die hoezen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
![]() Spear Of Longinus ![]() |
|
Au. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote:Ik vond het een vrij lelijke, veel te kleurige hoes ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
![]() [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 26-06-2002 19:28] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
the mighty ABSU 'Sun of Tiphareth'! Je kan me de bout hachelen! ![]() |
|
[quote]Op 26 juni 2002 19:27 schreef humanator het volgende: *zelfbevleking* [gemodereerd door humanator] [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 26-06-2002 21:05] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
quote:LOL Ziet er wel goed uit idd, maar die zelfbevlekking mag je laten ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |