|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: dit is inderdaad een erg mooie hoes. |
|
Heerschend! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
immaginations from the other side van Blind Guardian |
|
zojuist de laatste hand gelegd aan de cover voor de Nibdem/Marblebog split 7": |
|
Gaaf of bijzonder Suck my piss |
|
quote: Communistische schorem. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Dat doen we zodat de vrouwen zich niet door ons overweldigd voelen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Of om ons vrouwen een gevoel te geven dat ze nodig zijn? Kunnen ze hun moeder gevoelens op ze kwijt On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Dat, ja. En dat jullie onze overhemden strijken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Obituary - the end complete, vind ik een heerschende hoes |
|
sfeeeeeeeeeeer Zenial |
|
ook sfeer; |
|
Ook erg mooi... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
De hoes van Gateways to Annihilation is ook heerschend... |
|
quote: Cradle de grond inboren mag dan wel populair zijn, die hoes van Dusk is idd. een klassieker mvg wk10 |
|
Die hoes van Cradle heb ik ook al eens bij een andere band gezien, maar dan in zwart wit en zonder dat wijf erop. Ik weet niet wie het eerste was, zal wel gewoon een beroemde foto zijn ofzo. Het is wel een mooi hoesje trouwens. Nou nog maar wat bijdragen van mijn kant: don't mistake lack of talent for genius |
|
en deze beetje kleine foto maar jammer dan: Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Die is gaaf! Deze zal vast al eens gepost zijn maar het artwork is dan ook erg cool: zo kan ie wel weer |
|
quote: Dire Resurrection hoes is best een mooi plaatje, maar wat ik toch altijd een beetje gay vind is dat dan zo'n titel echt GEEN REET met het plaatje uit te staan heeft.... Stel torens/vage gebouwen en dan 'Embalmed Existence', WTF??? Zelfde geldt een beetje voor die Obituary hoes: hoe bedoel je, doodsoorzaak? Waar dan? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Idd zeer strak ja Ik heb hem zelf, en wat ook gaaf is dat wat je achter het plastic ziet nog helemaal niet alles is. Je kan hem uitvouwen tot een soort mini-poster (Hoe zetten julie die plaatjes erneer, want ik heb er de ballen verstand van......) ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: schitterend, wat moet ik me hier muziek bij voorstellen? |
|
quote: Black metal in de zelfde stijl als veel USBM bands (Xasthur, Leviathan etc.). Depressieve black metal zeg maar. |
|
quote: Ik vind die ouderwetse tekenstijl gewoon erg gaaf . Hun hoes van the Odyssey is ook prachtig: |
|
Afschuwelijk die hoes. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |