IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : LP / CD Hoezen Vorige pagina | Volgende pagina
Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 24-03-2002 13:37 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 25 februari 2002 22:34 schreef Mordheim het volgende:
ik vind de hoezen iced earth wel kicken!!
en hier die van ons zelf


Die herken ik ook , en die cd is goed


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


zombie
Usericon van zombie
Posted 24-03-2002 13:48 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

De perfecte hoes voor de ultieme klassieker.





[Dit bericht is gewijzigd door zombie op 24-03-2002 13:49]


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 24-03-2002 13:49 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Geo cities is fuck up man
die doen het (Vrijwel) nooit.


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 24-03-2002 13:49 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 24 maart 2002 13:48 schreef zombie het volgende:
De perfecte hoes voor de ultieme klassieker.






mooi?


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 24-03-2002 13:51 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

laat ik zeggen dat ik het niet echt een heel erg mooie hoes vind.

maar het zal wel bij de muziek passen.


zombie
Usericon van zombie
Posted 24-03-2002 13:55 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

Het is idd geen gladde paintbrush afbeelding met allerlei lieve Keltische motiefjes en elfjes omringt met dubieuze neo-fascistische lettertypes (sarcasme houdt me op de been ) maar effectief is het wel.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 24-03-2002 14:04 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht





Ik, Wil Schuurman


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 24-03-2002 14:06 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

mooi, king diamond


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 24-03-2002 14:07 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

ik heb van beide ook een backpatch


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-03-2002 14:24 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Repulsion is vet! Die band was ontzettend belangrijk voor de ontwikkeling van grindcore. Ik heb een andere hoes trouwens maar ja ik heb ook een oudere versie geloof ik. Zelfde type zombiehoofd maar dan een beige tint en van verder af gezien.

't is niet echt een 'mooie' hoes maar het is wel een culthoes. Hoort gewoon bij die muziek (smerige ouwe grindcore).

Overigens ben ik zelf niet gecharmeerd van 'moderne' hoezen... tenminste dat moonfog-school artwork (nieuwe Darkthrone, Satyricon, Zyklon geloof ik ook, dat werk) kan me echt op geen enkele manier raken, behalve dat ik het lelijk vind. Wel vakkundig, tja, dat wel. En lelijk.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 24-03-2002 14:30 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:

Overigens ben ik zelf niet gecharmeerd van 'moderne' hoezen... tenminste dat moonfog-school artwork (nieuwe Darkthrone, Satyricon, Zyklon geloof ik ook, dat werk) kan me echt op geen enkele manier raken, behalve dat ik het lelijk vind. Wel vakkundig, tja, dat wel. En lelijk.


Inderdaad oerlelijk, vooral die van Zyklon!

Geef mij maar gewoon lekkere ouwe, getekende hoezen. Die van maiden (de ouwe) zijn ook véééél mooier dan die nieuwe (vooral X-factor en Visual XI zijn LELIJK)


Ik, Wil Schuurman


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 24-03-2002 14:30 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 24 maart 2002 14:24 schreef Dwaallicht het volgende:
Repulsion is vet! Die band was ontzettend belangrijk voor de ontwikkeling van grindcore. Ik heb een andere hoes trouwens maar ja ik heb ook een oudere versie geloof ik. Zelfde type zombiehoofd maar dan een beige tint en van verder af gezien.

't is niet echt een 'mooie' hoes maar het is wel een culthoes. Hoort gewoon bij die muziek (smerige ouwe grindcore).

Overigens ben ik zelf niet gecharmeerd van 'moderne' hoezen... tenminste dat moonfog-school artwork (nieuwe Darkthrone, Satyricon, Zyklon geloof ik ook, dat werk) kan me echt op geen enkele manier raken, behalve dat ik het lelijk vind. Wel vakkundig, tja, dat wel. En lelijk.


Zyklon wordt gedaan door Neverland (Jan Hammarman) en ook nieuwe Emperor.
Satyricon en de Darkthrone door Union

hoe je dit

lekijk kunt vinden, nah


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


Trotz
Usericon van Trotz
Posted 24-03-2002 14:32 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

te "netjes"

die maden kunnen veel ranziger en het lichaam ook


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 24-03-2002 14:35 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

ok, ik weet het nu, jullie denken in termen van ranzigheid


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


Trotz
Usericon van Trotz
Posted 24-03-2002 14:41 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

Iced Earth hoezen







Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 24-03-2002 14:50 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Die onderste is wel brute hoes


Ik, Wil Schuurman


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-03-2002 14:54 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2002 14:35 schreef humanator het volgende:
ok, ik weet het nu, jullie denken in termen van ranzigheid


Hehe nee hoor, ik vind het gewoon te cyberpunk, zeg maar. Zoals ik al zei vakkundig, maar ik vind het niet passen bij black metal. Nu ja, ik vind al die CD's ook geen fuck aan (Zyklon wellicht uitgezonderd)) dus echt toevallig is het niet.

Qua black metal vind ik sprekende, simpele hoezen het mooist. De ouwe Darkthrone hoezen dus, Burzum, ouwe Graveland etc.
Death metal hoezen zijn meestal LELIJK!!!! Maar de eerder genoemde Dan Seagrave maakte wel mooie illustraties. Suffocation hoezen enzo, erg tof.
En die Iced Earth hoezen vind ik gewoonweg puberaal, maar ja. Ach...


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 24-03-2002 15:32 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 24 maart 2002 14:54 schreef Dwaallicht het volgende:

Qua black metal vind ik sprekende, simpele hoezen het mooist. De ouwe Darkthrone hoezen dus, Burzum, ouwe Graveland etc.
Death metal hoezen zijn meestal LELIJK!!!! Maar de eerder genoemde Dan Seagrave maakte wel mooie illustraties. Suffocation hoezen enzo, erg tof.
En die Iced Earth hoezen vind ik gewoonweg puberaal, maar ja. Ach...


A Blaze In The Nothern Sky, Soulside Journey, (jij bent liefhebber van de hoes Transylvanian Hunger) De Mystriis Dom Sathanas, In The Nightside Eclipse, Aske, en Filosofem zijn idd erg mooie BM-hoezen... ik vindt tegenwoordig er niets meer aan en aan de muziek ook niet dus het ligt in het verlengde van elkaar... Toen bestond er nog een kunstcollectief daar in het hoge noorden...


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 24-03-2002 15:35 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik ben fan van Theodor Kittelsen, die gast die een aantal covers van Burzum heeft gemaakt:

http://www.cs.uit.no/~espensk/kittelsen/index-2.0.html


en dan de cover van Filosofem het mooist...

Een CD met een cover waarvan je kan aflezen wat je krijgt ( heb ik geloof ik al een keer gezegd, maar goei) vind ik het beste.

Morbid Angel, Nile, Darkthrone. Vooral bij Darkthrone.



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 24-03-2002 18:46 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982



HEERSCH!

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 24-03-2002 18:47]


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 24-03-2002 19:33 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

dat blijft natuurlijk de beste cover van een CD ooit.

die heb ik op een LS staan

DARKTHRONE


[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 24-03-2002 19:35]


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 24-03-2002 19:41 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht








Laten we deze juweeltjes niet vergeten!!

-EDIT: URL FOUTJES-

[Dit bericht is gewijzigd door Snagger op 24-03-2002 19:48]


Ik, Wil Schuurman


Master Of Disharmony
Go forth and die.
Usericon van Master Of Disharmony
Posted 24-03-2002 20:00 by Master Of Disharmony Wijzig reactieProfiel van Master Of DisharmonyQuote dit bericht

Ik vind die van Iced Earth inderdaad wel koud.
Verder zijn de laatste twee van Dimmu Borgir ook wel leuk.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 24-03-2002 20:04 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Te veel kleurtjes, of te drukke covers vind ik niet echt mooi.

Die van Darkthrone roep ik bij deze uit tot covers van de week!



SheRa
Usericon van SheRa
Posted 24-03-2002 20:08 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht









Dead things grow from deep inside...


Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen