![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Vaaage muziek is dit trouwens. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote: Ja dat wel, maar ik vind het een leuke band! ![]() Don't blush when I rip you open ![]() |
|
quote: Zijn ze nou australisch of niet?? Mn broer stuurde het op naar hier, uit Australie. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote: Zo komen uit L.A volgens mij, in ieder geval uit de States. De zangeres zat vroeger samen met Courtney Love en Jennifer Finch (L7) in een band. Don't blush when I rip you open ![]() |
|
Jaren geleden kon ik ze live zien.. Iemand had een kaartje over namelijk. Ik ben niet gegaan En nu zijn ze uit elkaar ![]() Babes is net als Rivella, een beetje vreemd, maar wel lekker ![]() ![]() |
|
Van onze demo. Heeft ik gemaakt ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Poser ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Ik vind hem mooi hoor ![]() ![]() ![]() |
|
Nog steeds met afstand m'n favoriete hoes, al was het zonder logo + titel nog veeeeel toffer en duisterder geweest: ![]() ![]() |
|
Sweet jiesus, dat is gewoon een slechte panda foto man, daar is niks moois aan .. ![]() |
|
quote: Niet alleen de beste hoes, maar ook met afstand de beste black metal die ooit is opgenomen! ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Ff ter contrast: ![]() ![]() |
|
quote:Die van TH is mooi, maar deze [^] ook. Hoewel die andere van CHD dan wel mooier is. ![]() |
|
quote: Hij heeft ipv één kaars zijn vinger aangestoken en moet daarom huilen? ![]() |
|
quote: Of hij huilt van de honger? En dan branden zijn laatste eetbare kaarsen ook nog op... ![]() |
|
Volgens mij is het een bloedneus... Anyway, die hoes heerscht gewoon, echt te gek ![]() ![]() |
|
quote: ROFLLMAO ![]() ![]() |
|
"Grand Declaration Of War" van Mayhem: ![]() ![]() |
|
quote: Bwahahaha! Zo is het godverdomme maar net! Hail to the true, intense vampires, a story made for divine fulfillment. To be the ones breathing a wind of sorrow, Sorrow and fright, the dearest katharsis! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
DARK FUNERAL - The Secrets of the Black Arts EMPEROR - In the Nightside Eclipse etc. etc. favoriete artiesten: Dan Seagrave Kristian 'Necrolord' Wahlin Wes Benscoter H.R. Giger Marshall Kris Verwimp Joe Petagno Jon ZIG Maloney (allez, die van de SEVERE TORTURE hoezen) ![]() |
|
![]() ![]() Don't blush when I rip you open ![]() |
|
Geen zin om ze op te zoeken maar : - Carcasss (behalve Necrotism - DTI) En inderdaad is die hoes van Whisper Supremacy erg geil. ![]() |
|
deze.... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Gangrad op 07-10-2002 15:22] Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor ![]() |
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |