|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Mijn idee, iedereen moet es beseffen dat je van een paar klappen niet dood gaat, laat je woede es vieren als zulke lui op je weer eens "aanspreken" verdomme! I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: nee, mijn idee, anders had jíj het wel gepost |
|
quote: KLAppen hebben ofzo?! Huh?! Kom maar op! I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Hierkommen stuk mietje dat je erben! je moeder! |
|
You gotta fight.. For your right... To SLAAAAAAAAAAAAAA-YORRRRRRRRRRR!!! [in mijn enthousiasme maakte ik een domme tikvaut die in de quote van Bazzio nog te bewonderen is] [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 22-09-2003 22:16] |
|
Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Bazzio Attacks!!! |
|
quote: |
|
quote: hmzz, Bier Maffia. Is dat wat? Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Nee, Abbamaffia is da shit! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
godverdomme, al die poser maffia's. All obey the MafiaMafia! Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: Gaaf hahaha De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: nee dat was remmelt, die is wel bevriend met ze maar niet lid ervan. de bmm zelf was trouwens nog niet eens voor de helft aanwezig daar [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 22-09-2003 23:15] Je moeder. |
|
Waarom slaan ze jou niet in elkaar? Jij luisterd naar hip-hop. [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 22-09-2003 23:47] |
|
quote: WTF Je meent toch niet dat het serieus een clubje is damned.. hoe sneu.. |
|
Metalmaffia. Leuk als je in de leeftijd 15-18 zit en je trui-heid wilt bewijzen door jezelf satanist te noemen. Helaas gaat het Satanisme niet over mensen slaan, of het christendom uitroeien. Het Satanisme keurt geweld/moord alleen goed als het duidelijk aantoonbaar is, dat de wereld beter af is zonder de persoon die je wilt omleggen. Hanggroepjongeren, probleemjongeren, kutmarokkanen en nog meer van dat gespuis. Wat ik me afvraag, is de leiding van de BMM wellicht oud UEED-lid? In dat geval groet ik u, en drinken wij tezamen nog menig bier! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
tering zeg, Blackmetal maffia. Hoe komen ze erop. Erg lachwekkend dit. |
|
quote: Ik vrees dat de 'leiding' van de BMM nergens oud-lid van is, omdat ze zowiezo niet erg oud zijn Puisterige pubers die eens goed in elkaar getrapt moeten worden Zenial |
|
quote: Had het al raar gevonden dat oud-UEED leden lid zouden worden van de BMM. Maar je weet het nooit. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Ik wacht op een statement van die vermeende maffiosi.. Komaan jonkies, overtuig ons eens van jullie gelijk... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Jezelf als volwassene satanist noemen is daarintegen helemaal niet kinderachtig. |
|
Compleet belachelijk, hier en daar wel het één en ander over meegekregen en het komt mij zwaar kinderachtig over... maargoed hopelijk groeien die dwazen er nog een beetje overheen Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Zelfs in de leeftijd van 15-18 jaar is het meedoen aan een metalmaffia trouwens niet ultiem stoer. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |