IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Metalmaffia!? Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-03-2004 7:57 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 29 februari 2004 23:48 schreef Dwaallicht het volgende:
Goed punt. De laatste tijd zit ik weer Funeral Mist, Ondskapt e.d. te luisteren, van die extreem-religieuze black metal en dan niet 'satanisch' -- het wordt nooit echt duidelijk of men nu god of satan bedoelt, het gaat meer over totale onderwerping aan een hoger wezen en dat op een zeer zieke manier gebracht.



Als het niet duidelijk is of men nu god of satan bedoelt impliceert het dat het geen reet uitmaakt dus. Draco Sit Mihi Dux is overigens wel een lekker zieke plaat.

quote:

Het raakt een snaar bij mij.... als ik dan naar een concert van zo'n band zou gaan en het zouden gewoon vier langharige gasten zijn in zwarte kleren die gewoon hun pot metal spelen op het podium, wat een teleurstelling zou dat zijn. Black metal is zo bloedserieus van onderwerp en als dan blijkt dat het 'gewoon wat metalgasten zijn' dan slaat die serieusheid compleet dood en kan ik alleen maar lachen om dat geaffecteerde gedoe en gekoketteer met 'ideologie'.
Bij een black metal concert wil ik dan ook de zanger bloed zien spugen en zien lijden, het moet echt gevoeld worden, moet pijn doen, anders... anders wordt het lam.



Toen ik nog enkele jaren geleden echt veel naar gigs ging moest ik altijd hartelijk lachen om de 'serieuze' podium presentatie van sommige BMmers. Bepaalde concerten zijn nog steeds onderwerp van grappen en grollen als ik bepaalde mensen spreek.

quote:

Geen poespas, geen clownerij, maar wel muziek die echt beleefd werd)


Dan moet je naar een jazz of blues of klassiek concert heen. Die bekommeren zich minder om hun image en ideologie dan de meeste BMmers.


edit:Verder wat ideologie betreft en een 'totale Krieg'....wederom lachwekkend. Over tien of vijftien jaar zal waarschijnlijk maar een heel klein groepje mensen zich uberhaupt kunnen voorstellen wat BM is geweest. Niet in de minste omdat de meeste BMmers alleen een grote muil hebben en te lamlendig zijn om een baan te zoeken laat staan een totale oorlog te ontketenen.

Face it, BM is gewoon een modieus genre die echt op zijn retour is. Deels vind ik dat jammer aangezien ik van veel BM gecharmeerd ben. Deels ben ik er blij om aangezien de genre wel een beetje vastgeroest en muzikaal weinig innovatief is (enkele uitzonderingen daargelaten).

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 01-03-2004 8:03]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 01-03-2004 8:10 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 1 maart 2004 7:57 schreef Chelman het volgende:
Als het niet duidelijk is of men nu god of satan bedoelt impliceert het dat het geen reet uitmaakt dus.

Welnee het impliceert dat het niet meer gaat over iets triviaals als god/satan, anti-christelijkheid oid. en meer over de gevoelens/gedachten bij zaken als de mens tegenover 'het oneindige', ongrijpbaarheid/onaantastbaarheid van het 'goddelijke'. Het blijft natuurlijk wel black metal dus de iconografie en metaforen zijn christelijk geïnspireerd -- bij Funeral Mist althans, tot grote effectiviteit. Hun 'satan' heeft echter IMO nog het meest van doen met de Middeleeuwse verschrikkelijke, wraakzuchtige god, waarbij je voor eeuwig in de hel zult branden.
'Impeccant god of clean, purify these fields of shame, purity comes when death is all' -- kippevel.

quote:
Toen ik nog enkele jaren geleden echt veel naar gigs ging moest ik altijd hartelijk lachen om de 'serieuze' podium presentatie van sommige BMmers. Bepaalde concerten zijn nog steeds onderwerp van grappen en grollen als ik bepaalde mensen spreek.

Ik krijg tegenwoordig een bijzonder leeg gevoel bij black metal concerten. De muziek is ZO pretentieus en vaak zijn de teksten zo pompeus dat het gewoon walgelijk kreupel wordt als je vier metalgasten hel en verdoemenis ziet prediken. Het drinken van een glas pils en 'crushing the christian opposition' -- lam, lam, lam.
Doe het dan ECHT.... als je die teksten meent, ga er dan ook voor, snij in je vlees, hanteer die microfoon als ware het het strottehoofd van een priester, raak bezeten van een doodsdrift, bijt je tong eraf, gorgel je laatste woorden en stort aan het einde van het optreden bewusteloos in elkaar...
Maar nee, de spijkerbroek gaat weer aan en het leventje gaat gewoon door. Schwarzmetall ist ein Pose. Dan ga ik idd liever naar concerten waar het om de muziek draait.

quote:
Face it, BM is gewoon een modieus genre die echt op zijn retour is. Deels vind ik dat jammer aangezien ik van veel BM gecharmeerd ben. Deels ben ik er blij om aangezien de genre wel een beetje vastgeroest en muzikaal weinig innovatief is (enkele uitzonderingen daargelaten).

Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 01-03-2004 8:10]


Heerscher_5
Usericon van Heerscher_5
Posted 01-03-2004 18:44 by Heerscher_5 Profiel van Heerscher_5

quote:
Op 29 februari 2004 23:33 schreef aerodis het volgende:
Muziek en ideologie is, in de BM scene, een samengaan. Wat vind je dan van anti-christelijke Death Metal?

Bands zonder ideologie, boeien mij in de verste verte niet.
Natuurlijk, die figuren van Dream Theater kunnen heel erg goed spelen, maar dat is puur technisch gezien, en wat is het verder? niets! Er is geen sfeer, geen "bedoeling"! Muziek is meer dan 'rustig ontspannen' een plaatje opzetten.

disclaimer: VIND IK


Goed punt, alleen zijn er sommige incestfiguren die het niet eens zijn met bepaalde bands hun ideologieen, en die bands gaan irriteren.
Ze laten zich meer boeien door de ideologie waar ze niet van houden, en steken er meer energie in om dat te benadrukken, dan dat ze interesse hebben in (bands met) hun eigen ideologie(die trouwens uit de andere ideologie voortvloeit-dit terzijde).
Het punt is gewoon dat mensen moeten luisteren wat ze goed vinden en/of waar ze achter staan, enkel dat.
Dus niet energie steken in het benadrukken van hun afgunst tegenover bepaalde stijlen/ideologieen.



BMM IS GAY!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-03-2004 19:31 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 29 februari 2004 23:48 schreef Dwaallicht het volgende:

Bij een black metal concert wil ik dan ook de zanger bloed zien spugen en zien lijden,

Definieer "lijden". Men kan zeggen dat de zanger van My dying bride ook staat te lijden.


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 01-03-2004 20:20 by DecomposingBitch Profiel van DecomposingBitch

quote:
Op 1 maart 2004 19:31 schreef attila_de_hun het volgende:
Definieer "lijden". Men kan zeggen dat de zanger van My dying bride ook staat te lijden.


IDD!Ik vind bloed kotsen niet bepaald bijdragen aan een goede stage performance van een black metalband..... maar ja, wie ben ik he...


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-03-2004 20:20 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

ach zolang er christentuig in bm rondwaggelt zullen er dreigementen blijven vallen

maar dat is logisch hoewel sommigen dat niet willenzien


Je moeder.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 01-03-2004 21:15 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 1 maart 2004 19:31 schreef attila_de_hun het volgende:
Definieer "lijden". Men kan zeggen dat de zanger van My dying bride ook staat te lijden.

So? Dat doet-ie inderdaad en ik vond zijn performance op Wacken dan ook een hele goede. Blij dat ik dat gezien heb Uw punt.... ?


Ruud
Usericon van Ruud
Posted 01-03-2004 23:11 by Ruud Profiel van Ruud

Het voornaamste wat leidt tot opzienbarende uitdragingen dan wel rigoreus handelen -en de reacties daarop- is hoe groot men de rol van Black Metal acht. Zoals al gezegd is, is voor veel mensen de Black Metal-ideologie dé ideologie. Voor mensen die op een bepaald lichtvoetige manier met muziek bezig zijn, is dit moeilijk te behappen. Muziek is extern: Een kunstvorm. Luisteraars zijn niet verantwoordelijk voor muziek -- Ze passen de muziek toe in hun visie. Hoe BM-liefhebbers tegen de wereld aankijken, laten ze reflecteren door Black Metal te luisteren. Dit leidt tot scheve verhoudingen heb ik het idee. Hoe kan iemand die zich 'Black Metal' toe eigent nu als authentiek, en/of serieus gezien/genomen worden? Ze hebben het ook wel over 'The True spirit of Black Metal' -- Een facade, of beter: Een imago. Dit zijn, volgens mij, inderdaad de mensen die over 5/10/15 jaar met miskenning terugkijken op de muziek.

Ik ben van mening dat Black Metal een verlengstuk is van 's mens gedachtengang en daarbij een gedeeltelijke uitdraging is. BM als ondersteuning zeg maar. Anders gezegd: Black Metal is inherent aan een ideologie, maar die desbetreffende ideologie is niet inherent aan Black Metal.
Wie naar gelang zijn denkwezen serieus met Black Metal bezig is, ziet deze muziek uiteraard bloedserieus. Als men de spot drijft, of zich onheus inlaat met deze muziek, kan ik me voorstellen dat men in verzet komt. Net als een aanhanger van de 'Black Metal-geest', maar dan gegronder. Dat dit in de vorm van 'Mafia' gebeurd -het al dan niet met aanwezigheid zijn van een gegronde reden terzijde-, is dus onoverkomelijk, mijns inziens.

Overigens heb ik Black Metal-optredens nooit begrepen. Zoals eerder in dit topic al gezegd is, wordt bij menig optreden de nadruk gelegd op het moment zelf: Een BM-concert als tijdverdrijf, een leuk avondje uit. Het vloeien van alcohol, onheus publiek en -een vaak- geforceerde podiumpresentatie duiden daar maar al te zeer op. Verder zou ik nog kunnen redeneren dat het te kleinschalig is (in vergelijking met CD-verkoop) en dat sociale inmenging op dit punt ook niet wenselijk is, maar ik houd het 'r maar op dat niet 'my cup of tea' is.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 01-03-2004 23:19 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 1 maart 2004 23:11 schreef Ruud het volgende:
Wie naar gelang zijn denkwezen serieus met Black Metal bezig is, ziet deze muziek uiteraard bloedserieus.


mja, meestal zijn dat mensen, die zelf niet actief een instrument bespelen in een bm-band.

heb ik het idee.

en die maken zich wel enorm druk over dat true gedoe. imho.


Oud Vuil.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 01-03-2004 23:20 by aerodis Profiel van aerodis

quote:
Op 1 maart 2004 23:19 schreef webblaster wim het volgende:
mja, meestal zijn dat mensen, die zelf niet actief een instrument bespelen in een bm-band.
heb ik het idee.



heh? hoe kom je hier nou op?


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 01-03-2004 23:24 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

ik denk, dat het gros van de bm-bands gewoon lekker bezig is met een lekkere pot blackmetal te maken. en dat er maar weinig bands zijn, die serieus into satanisme etc. zijn.

en dat voornamelijk de fans zo bloedserieus zijn.

denk ik dus.

[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 01-03-2004 23:24]


Oud Vuil.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 01-03-2004 23:27 by Snagger Profiel van Snagger

Er zijn wel bands die daar heel serieus mee bezig zijn. Laat ze maar lekker hun eigen ding doen.. ik wil er niks mee te maken hebben. Ik vind het altijd zo flauw dat ze zich zo moeten bewijzen...

Ik vind sowieso 95 % van alle (huidige) black metal ontzettend kut.

Een band als Zemial vond ik live geweldig, gewoon goede ouderwetse black metal, waar er zelfs een grapje gemaakt werd. Maar de muziek was wel 100% oncommercieel en zat perfect in elkaar. Die lui waren live echt prachtig bezig, vollop aan het improviseren, dat zie je niet vaak in de black metal. En zeker niet in de Celtic Frost/ Hellhammer / Bathory hoek.


Ik, Wil Schuurman


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 01-03-2004 23:28 by aerodis Profiel van aerodis

Tja, een gedeelte van de bands zijn idd. wars van ideologie, en hebben het alleen op bier zuipen en lol trappen met kameraden. Daarom hebben bands die niet live spelen meer respect dan de bands die dat wel doen, en ontzettend kut overkomen. Veel bands zijn dermate 'individueel' dat ze gewoon niet live moeten spelen.

Er zijn op het moment trouwens VEEL bands, niet te geloven! Het lijkt wel of elke BM'er een band/projekt heeft zo af en toe.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 01-03-2004 23:33 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 1 maart 2004 23:24 schreef webblaster wim het volgende:
ik denk, dat het gros van de bm-bands gewoon lekker bezig is met een lekkere pot blackmetal te maken. en dat er maar weinig bands zijn, die serieus into satanisme etc. zijn.

en dat voornamelijk de fans zo bloedserieus zijn.

denk ik dus.

Ja maar, dat is nu net het punt he -- kijk ik heb nu niet bepaald een 'black metal' eh 'levensstijl' of zo (hehe) maar ik zie dat het volgende gebeurt:

een band maakt een enorme zooi teringherrie, plakt op zichzelf de naam Emperor, Darkthrone of andere klinkende oorlogskreten met gietijzeren lettergrepen... waarin gerept wordt van hel en verdoemenis en emoties e.d. op wel zeer protserige wijze uitvergroot worden zodat het bijna niet meer te bevatten is (van 'Natassja in Eternal Sleep' tot 'To Embrace the Corpses Bleeding' en van Nights of Unholy Flames tot en met Cosmic Keys to My Creations and Times (allejezus!!!!)) en WAT BLIJKT???
Al die volstrekt humorloze, volstrekt van relativering gespeende grote woorden worden gebracht door een stel bierdrinkende headbangers.

Dan klopt er gewoon iets niet, weet je. Dan verandert het voor mij onvermijdelijk in lamme, over-pretentieuze larie. Ik bedoel, 'Support The War against Christianity', dat wekte behoorlijk wat verwachtingen toen ik als 17-jarig jochie dit op de achterkant van mijn gloednieuwe Dark Funeral-digipack las. Blijken het een stel bierbuikende carnavalsclowns te zijn. Dat klopt toch niet, Wim. Dat kan toch niet . Zing dan gewoon over zombies en kettingzagen.

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 01-03-2004 23:34]


ryn
God-forsaken?
Usericon van ryn
Posted 02-03-2004 0:09 by ryn Profiel van rynhttp://www.myspace.com/rienus

quote:
Op 1 maart 2004 23:33 schreef Dwaallicht het volgende:
Ja maar, dat is nu net het punt he -- kijk ik heb nu niet bepaald een 'black metal' eh 'levensstijl' of zo (hehe) maar ik zie dat het volgende gebeurt:

een band maakt een enorme zooi teringherrie, plakt op zichzelf de naam Emperor, Darkthrone of andere klinkende oorlogskreten met gietijzeren lettergrepen... waarin gerept wordt van hel en verdoemenis en emoties e.d. op wel zeer protserige wijze uitvergroot worden zodat het bijna niet meer te bevatten is (van 'Natassja in Eternal Sleep' tot 'To Embrace the Corpses Bleeding' en van Nights of Unholy Flames tot en met Cosmic Keys to My Creations and Times (allejezus!!!!)) en WAT BLIJKT???
Al die volstrekt humorloze, volstrekt van relativering gespeende grote woorden worden gebracht door een stel bierdrinkende headbangers.

Dan klopt er gewoon iets niet, weet je. Dan verandert het voor mij onvermijdelijk in lamme, over-pretentieuze larie. Ik bedoel, 'Support The War against Christianity', dat wekte behoorlijk wat verwachtingen toen ik als 17-jarig jochie dit op de achterkant van mijn gloednieuwe Dark Funeral-digipack las. Blijken het een stel bierbuikende carnavalsclowns te zijn. Dat klopt toch niet, Wim. Dat kan toch niet . Zing dan gewoon over zombies en kettingzagen.


daar zijn IK en mörke het wel degelijk mee eens!!! (grt van mörke)


the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com


Dragonsfire
In Silence I Despair
Usericon van Dragonsfire
Posted 02-03-2004 0:12 by Dragonsfire Profiel van Dragonsfirehttp://www.silentdespair.nl

Volgens mij moet iedereen vrij zijn om met zijn of haar favoriete muziekstijl te doen en laten wat hij of zij wil. Als je er een ideologie aan wilt plakken? Best. Als je het puur voor je plezier beluisterd? Best.

Ook ik ben doordrongen van het feit dat Blackmetal eerder oproept tot het aanhangen van een bepaalde ideologie. Het eerste wat bij iedereen (volgens mij zonder uitzonderingen) in het hoofd opkomt bij het woord Blackmetal is Satanisme. Maar in werkelijkheid is heel anders; binnen het genre bestaan er vele stromingen met allemaal hun eigen onderwerpen van tekst. Vikingen, oorlog, Satan, de kosmos, winter en ja, ook God.

En allemaal hebben ze in mijn ogen evenveel recht om hun boodschap uit te dragen via de muziek die de boodschappers zelf het mooiste vinden. In het geval van Slechtvalk dus Blackmetal. En misschien moet of mag het dan geen Blackmetal meer heten, het doet niets af aan het feit dat de muziek hetzelfde is.

Zelf vindt ik het überhaupt belachelijk dat iemand zichzelf restricties oplegt op wat voor manier dan ook. Christenen mogen geen sex voor het huwelijk, vegetariërs mogen geen vlees... ...en blackmetal mag geen andere teksten bevatten dan pro-Satan?


Iedereen mag voor zichzelf uitmaken wat hij wel en niet doet. Als je vlees lekker vindt moet je het gewoon eten, als je eens lekker van bil wilt gaan met je vriendin maar je hebt geen geld om te trouwen; gewoon doen en als je Christen bent en je houdt toevellig van Blackmetal, spelen!

Laat de Satanische Blackmetalband zijn eigen boodschap verkondigen, evenals de Christelijke. Als 1 van de boodschappen blijkt te kloppen zien we dat vanzelf wel. Daar hebben we geen muziek voor nodig...


Be Patient, Death Will Come Eventually...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-03-2004 0:20 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 2 maart 2004 0:09 schreef ryn het volgende:
daar zijn IK en mörke het wel degelijk mee eens!!! (grt van mörke)

Mörkeh und Rrrrryn!!!


Komt u op mijn Huisveest 24 april??


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 02-03-2004 8:37 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 1 maart 2004 23:33 schreef Dwaallicht het volgende:
...en WAT BLIJKT???
Al die volstrekt humorloze, volstrekt van relativering gespeende grote woorden worden gebracht door een stel bierdrinkende headbangers.

Dan klopt er gewoon iets niet, weet je. Dan verandert het voor mij onvermijdelijk in lamme, over-pretentieuze larie. Ik bedoel, 'Support The War against Christianity', dat wekte behoorlijk wat verwachtingen toen ik als 17-jarig jochie dit op de achterkant van mijn gloednieuwe Dark Funeral-digipack las. Blijken het een stel bierbuikende carnavalsclowns te zijn. Dat klopt toch niet, Wim. Dat kan toch niet . Zing dan gewoon over zombies en kettingzagen.

Bwo héhé, je kan best bier zuipen, lol trappen en toch keihard blasfemisch wezen zijn. Maarre, "satan" wordt wel iets te gemakkellijk gebruikt. Als het donker moet zijn, en je bent geen echte satanist kan je het toch over een ander boeg gooien, maar af en toe als metafoor moet het kunnen. Maarreuh, laat de muziek ook maar eerst klinken.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-03-2004 8:38 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 1 maart 2004 21:15 schreef Dwaallicht het volgende:
So? Dat doet-ie inderdaad en ik vond zijn performance op Wacken dan ook een hele goede. Blij dat ik dat gezien heb Uw punt.... ?


geen punt. het was gewoon een vraag hoe jij "lijden" interpreteert. de een lijdt in stilte, de andere begint zich open te scheuren etc. desalniettemin vind ik ook interessant hoe jij de echte "lijders" in een scene die zo vol met poseurs rondloopt er uit pikt.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 02-03-2004 8:45 by Gunman Profiel van Gunman

Hmmh, interessant item, dat lijden. Dit gaat toch puur om interpretatie. Ik vind gaan voor zelfbehoud een "sterke" houding. Van pijn genieten , goed, maar niet zo dat ik mezelf zwaar ga beschadigen--->zelfbehoud. En dat is voor mij toch ook waar het om gaat in (o.a.) BM: de wet van de sterkste,....wat iedereen anders kan interpreteren.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


verwoesting
Usericon van verwoesting
Posted 02-03-2004 8:50 by verwoesting Profiel van verwoestinghttp://www.sammath.nl

Laat de Satanische Blackmetalband zijn eigen boodschap verkondigen, evenals de Christelijke. Als 1 van de boodschappen blijkt te kloppen zien we dat vanzelf wel. Daar hebben we geen muziek voor nodig...

Ja ja, christelijke black metal, ik ga toch ook niet op zondag eisen dat de pedodominee mysticum opzet tijdens de dienst

Waarom draagt Sammath geen corpsepaint meer, omdat de band zich qua muziek en tekst stijl heeft veranderd, geen pure black metal meer.
DAT HEET RESPECT HEBBEN VOOR EEN SCENE

al die mongolen verneuken die scene en maken het belachelijk.

de death en thrash scene hebben ook zo hun ongeschreven regels



Furious black death metal http://www.sammath.nl


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 02-03-2004 8:52 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 1 maart 2004 20:20 schreef DecomposingBitch het volgende:
IDD!Ik vind bloed kotsen niet bepaald bijdragen aan een goede stage performance van een black metalband..... maar ja, wie ben ik he...


Ach er met zo'n zwart/wit gesminkte harses rondlopen vind ik sinds Kiss ook een ietwat sneue uitstraling hebben... En toen Kiss het deed begreep ik het ook al niet.


Een kleine snol zit zo vol.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 02-03-2004 8:57 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 2 maart 2004 8:50 schreef verwoesting het volgende:

de death en thrash scene hebben ook zo hun ongeschreven regels


Gij zult geen nieuwe Metallica luisteren!
Gij zult Slayer aanbidden!
Machine Head is geen, ik herhaal: geen Bay Area!
Slayer is uw god!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-03-2004 8:58 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 2 maart 2004 8:50 schreef verwoesting het volgende:
de death en thrash scene hebben ook zo hun ongeschreven regels




welke zijn dat dan?

ik ken er maar twee:
1. maak een goede cd.
2. doe een goed optreden


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 02-03-2004 9:00 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 2 maart 2004 8:57 schreef Elfensteen het volgende:
Gij zult geen nieuwe Metallica luisteren!
Gij zult Slayer aanbidden!
Machine Head is geen, ik herhaal: geen Bay Area!
Slayer is uw god!


Death-metal fans houden zich niet bezig met zoiets triviaals als een God. Dat laten we over aan onze evil pierrot broeders.


Een kleine snol zit zo vol.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen