|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hmm.. stap een beetje laat in dit topic .. metalmaffia dus? Hilarisch.. zeker weer van die uitkeringstrekkers met teveel tijd en energie die gebotvierd moet worden op de minder bedeelden (qua metal-trueheid dan) .. |
|
quote: Waarom zit je er niet bij dan? |
|
quote: |
|
quote: Hier, weer zo'n zelfgebreid woord. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Misschien was hij niet trui ende evol genoeg Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: waarom zou ik erbij moeten zitten? wederzijdse steun is voldoende. waarom zitten niet alle cda stemmers in de 2e kamer? Je moeder. |
|
quote: Manowar is niet gay. Zielige panda's die andere mensen lastig vallen, DIE zijn gay. |
|
quote: Mag dat niet meer Damn.. daar wordt de laatste manier om mezelf hier nog een beetje te profileren om zeep geholpen |
|
quote: mee eens "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: appels en peren. Maar Die BMM (belachelijk onoriginele pruts naam trouwens), slaat dus mensen in elkaar waarvan zij vinden dat die personen niet BM genoeg zijn. Worden zouden die mensen eigenlijk sowieso aan hun eisen moeten voldoen? Bedoel wie zijn de BMM dat zij voor anderen mogen bepalen hoe zij zich moeten gedragen en waar hebben zij het recht gekregen om mensen daarvoor te mogen straffen? Laat iedereen lekker doen waar hij of zij zich goed bij voelt. Mensen zijn nou eenmaal niet allemaal zo als je zelf wilt dat ze zouden zijn omdat het jou beter uit zou komen. Deal with it, of zoek een hobbie ofzo. |
|
quote: Ja, had je het maar moeten haken. Das dan wel weer trui. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
haken word trui bedoel je |
|
quote: als je hun instelling niet kent mag je het ook wel zeggen in plaats van zelf iets te bedenken en als waarheid te beschouwen. intolerantie, trouw en toewijding zijn de sleutelwoorden. mensen zonder die toewijding die beweren dat wel te hebben, zijn juist het uitschot wat bestreden moet worden. sommige mensen hebben iets waar ze voor staan en willen dat koste wat het kost zo houden waarbij zoals al genoemd geweld niet wordt geschuwd. en om op anderen te reageren: als het pubertjes zijn, waarom is amok een stuk stiller geworden de laatste tijd en is verdelger er spontaan mee gestopt? Je moeder. |
|
quote: Oh... waarom lees ik dan ook niet eerder de rest van de reacties.. het zijn gewoon doodnormale hangjongeren |
|
quote: Waar is verdelger mee gestopt? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
he niet alle christelijke 'black' metalbands zijn zo bekend als slechtvalk he Je moeder. |
|
quote: En waarvoor staan die heren dan ? Het recht om belachelijk te doen omdat ze naar uige muziek luisteren ? Het recht om te bepalen waar andere mensen over zingen ? ... |
|
quote: [mierenneukmodus]Wat is uige?[/mierenneukmodus] Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote:Behoor ik ook tot het soort dat bestreden moet worden? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Waarom ??? Laat mensen lekker naar muziek luisteren, het is vrijwillig hoor, geen verpichting. quote:Muziek is zover ik wete niet van 1 persoon of groep, dus als iemand ook maar zegt dit moet zo dan is ie leugenaar en dat soort mensen zijn slecht voor muzikale ontwikkeling. quote: Misschien zijn ze wel gewoon gruwelijk teleurgesteld in nederlandse blackmetalfans? Als ik muziek zou maken en ik zou daarom gemept worden dan zouden ze van mij ook de tering kunnen kijgen. Ik vind dat hele sfeertje omtrend de blackmtal zo fucking kinderachtig. Heeft niets meer met metal te maken maar met egotrippen, kijken wie beter is dan de andere. Hiphop toestanden in de blackmetal, zum kotsen! |
|
quote: wederom het verhaal 'wat is "true" (kutwoord verzonnen door leken) blackmetal', waarin je al bewezen had het niet te willen begrijpen dus daar ga ik niet eens meer op in, herhalen hou ik niet van Je moeder. |
|
quote: Verdelger? Dat is iemand die ongedierte uitroeit.. nou ja.. Hitler vergeleek joden ook met ongedierte, dus waarom zou de BMM dat niet doen met on-truie mensen he.. |
|
quote: er staat toch een vraagteken achter of niet dan quote: Waarom danwel? quote: |
|
Echt te lame om over te praten, toch? Dom kortzichtig gedrag... "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |