|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
En als iemand Hongaars kent: http://mennydorges.cjb.hu/lemez/mortification.htm misschien leuk om te vertalen |
|
zijn het van die blagen? |
|
*proest* Nachtvorst? Dat kereltje is nog jonger dan mij |
|
quote: Jaar of 16-17-18 ofzo, je kan ze met je tieten nog omver krijgen Dit slaat nergens op. |
|
wat grappig, Truie BM pubers. |
|
als je je dan profileert als BMM dan moet je het ook goed doen he? Welke zichzelf respecterende BMM-lid zou nou toe staan dat ons land door een christen bestuurd wordt? Maar in plaats daarvan slaan en bedreigen ze andere metalheads Als je dan toevallig zo kortzichtig bent om andere om hun muzieksmaak in elkaar te gaan slaan heb je weinig bestaansrecht imho Mochten leden van de BMM geinteresseerd zijn in het in elkaar slaan van een metal hippie mogen ze me mailen en praten we verder... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Waar kan je lid worden? "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote:Makes 2 of us |
|
quote: @ pheastus: zoals ik al pleegde te zeggen.... [Dit bericht is gewijzigd door campske666 op 23-09-2003 13:22] |
|
quote: 1000 euro naar mijn rekening overmaken en dan hoor je erbij "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
black metal maffia is triest.. hoe verzinnen ze zoiets maarja laat ze maar komen als ze zo nodig willen "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote:Wel 2 koppen groter...maar dat doet er niet toe dan... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Haha, wat grappig... ik durf te wedden dat 90% van al die stoere internet gastjes hier staan te trillen op hun benen als de bmm daadwerkelijk voor hun neus staan. Maar daar is het internet voor he... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Hehe, niets is wat het lijkt op internet, hahaa! Ik wist alleen echt niet dat er iets als de BMM bestond... vaag... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
Die gasten die ik ken zijn toch echt tegen de dertig hoor. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
TRIEST! |
|
quote: Inderdaad. Internet Metal Maffia... kuck kuck. Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Er zijn 2 groeperingen blijkbaar, de groep waarover de topic starter begon is het puberclubje ofzo... |
|
quote: Ja (zie ook mijn avatar), hoezo? Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
waarom zou de BMM naar een concert van DI-RECT gaan???? rot toch op zeg, met al dit geneuzel...... ik geef de BMM groot gelijk, opzouten met die talloze pipo's.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Pfff compleet terecht dat mensen niet bang zijn voor die eikels. Het is toch compleet belachelijk als je bang moest zijn voor de mafia als je toevallig graag black metal luistert / speelt? Zenial |
|
quote: Behalve als die BMM zelf van die internet kneuzen zijn natuurlijk. |
|
quote:Tot ze zich tegen jou keren omdat een oom/tante/neef/nicht joods is |
|
Trillen voor een stelletje media-geile suffe rukkers. Wie heeft hun opeens gekroond tot het Nederlandse antwoord op de "black-circle"??? Flikker toch op met die homo's die de term "black-metal" gebruiken om andere het leven zuur te maken. Enne.... maffia??? Een beetje groot woord voor die zuigers "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |